Все новости
Архив новостей
Конкурс прогнозов - Суперлига 2024/25
Лидеры
1. Android Лидер 11 тура
147
2. Vitali78
141
3. Gina
138
4. johnydurst
137
5. Drugus Лидер 12 тура
136
Перейти к конкурсу
��������...
Лига Конференций, общий этап
27.11, 17:30 Башакшехир (Турция) - Петрокуб
Раду Ребежа и его команда представили свою программу развития молдавского футбола
18 января 2021, понедельник

Раду Ребежа и его команда представили свою программу развития молдавского футбола Сегодня Раду Ребежа и его команда провели пресс-конференцию, на которой представили свою программу развития молдавского футбола.

Программа включает в себя развитие детско-юношеского футбола, массового и женского футбола, строительство инфраструктуры, Академии, повышение результатов сборных Молдовы, создание Лиги, борьба с договорными матчами.

В частности, говорится о квалификации одной из сборных Молдовы в финальную часть Чемпионата Европы. Молодежная сборная Молдовы должны выйти в финальную часть ЧЕ до 2027 года, а сборные Молдовы U-17 и U-19 каждый год должны выходить в Элитный раунд ЧЕ. В течение 8 лет сборная Молдовы должна вернуться в ТОП-100 рейтинга ФИФА.

Для этого совместно с аффилированными членами FMF должна быть выработана единая концепция игры сборных Молдовы всех возрастов.

Подробности - в видеозаписи пресс-конференции:


Источник: Privesc.eu
Администрация сайта не несет ответственности за комментарии, оставленные посетителями. В то же время, администрация призывает читателей вести дискуссии в рамках приличия. Сообщения о политике, религии, языках, содержащие оскорбления, флуд, рекламу или написанные заглавными буквами, могут быть удалены, а доступ на сайт их авторам может быть блокирован на неограниченный срок.
Performance
17:09, 21.01.2021
E o placere să discuți cu o persoană cultă.
Aveți respectul meu domnule I. Rusu. Însă îmi voi păstra opinia referitor la conducerea FMF.
Acolo totul este bine, se trag concluzii adecvate, se înnoiesc cadrele profesionale, se aplică cu succes la proiecte de dezvoltare și mentenanță.
Conducerea FMF în persona domnului Leonid Oleinicenco aduce admirație și inspiră încredere.
Pace, și toate bune!
I.Rusu
16:54, 21.01.2021
Performance
Cred ca persoana 11, nu prea intelege realitatea....plus la toate nu intelege intradevar ce inseamna notiunea de a promova si de a gestiona......Nu-i exclus ca D-lui face parte din aceasta echipa....respect pentru dezbateri si activitate...caci dupa tonul cum comenteaza si cum reactioneaza, seamana cel putin unul din ei....Aveti perfecta dreptate cu cit mai mult astazi ei vor vorbi cu atit mai mult sansele lor sint minime. Nimeni nu neaga dedicatia lor personala fobalului moldovenesc, in selectionata sau in cluburile lor, ca jucatori sau ca antrenori.....ba chiar este aplauzibila...dar asta a fost alegerea lor la nivel de profesie asa cum ar munci si un lucrator la combinatul de paine sau uzina de tractoare....caci si astea lucreaza pentru societate si tara lor.....Mai repet ...din pacate echipa lui Radu nu este pregatita pentru conducere....Da ! trebuie schimbata conducerea de astazi...categoric....ma scuzati dar nu voi..fara suparare...aveti nevoie de experienta si munca...de care sa mai vorbit.... Succes ..
Performance
09:27, 21.01.2021
Fraza "Nu vb prostii Performanse" reflectă:
1. Că folosiți ca formă de adresare persoana a 1a dar nu a 3treia
2. Că nu cunoașteți limba engleză
11
09:02, 21.01.2021
Performance
Da unde m-am adresat la Tu in mesajul meu ???
Cu 7 ani de acasă ,stați liniștit Dmn ,ii am ,și plus la asta ii mulțumesc părinților de educație !
Dar nu am primit nici un răspuns clar !
Dar Ok ,bărbat adevărat își asuma responsabilitatea de a Răspunde pentru fapte vorbe !
Dar nu Performance in cauza !!!
Asta și este diferența între noi Dmn-le Performance !!!!!!
Performance
07:19, 21.01.2021
Domnului 11
Pe lângă ceea că nu cunoașteți să folosiți cuvintele nu înțelegeți nici sensul lor - dovada studiilor slabe.
Nu e prima dată când vă adresați la interlocutori cu "tu" - dovada educației slabe.
Nu primesc reproșul că vorbesc prostii de la o persoană mărginită, fără 7 ani de acasă.
HATERS GONNA HATE!
11
23:55, 20.01.2021
Performance
Da cine zice sa schimbe toată federația ?merge vb doar de conducere !
Da cine e arogant in echipa Rebeja ???
Engleză o cunoaște și vorbește foarte bine !
Sa se vada la protest ca pe tv cu 10-15 ani in urma ????
Chiar credeți ca toată echipa asta nu a avut suficient timp sa se vada la tv ?????
Nu vb prostii Performanse!!!!
Performance
23:06, 20.01.2021
Voi comenta în felul următor: cu cât mai mult vorbiți cu atât mai mult oamenii inteligenți trag concluzii! De a promova fotbalul e una, dar de a gestiona fotbalul e altceva. Într-adevar trebuie să alegem acei profesioniști care au studii și pot să lege câteva fraze fără a citi de pe foaie (cum am remarcat la conferințele de presă). La fel sunt de acord că timp nu-i și schimarea redicală a echipei FMF nu este o ieșire din situație. Mulți colaboratori participă la seminare de formare ori reciclare la UEFA, FIFA unde se comunică în engleză, deci nu este suficient să cunoști limba de stat fluent dar și limba internațională care unește țările vestice. Specialiștii de la FMF sunt școliți și recunoscuți internațional. Pe voi cine vă recunoaște, susține - foștii antrenori, colegi și prieteni de pahar?
Felul arogant al unui membru din echipa lui R. Rebeja de a se remarca
în spot vorbind engleza a amuzat nu doar comunitatea fotbalistică :)
Doresc să adaug că o mâină de foști fotbaliști care au rămas blocați în trecut nu poate induce în eroare tot fotbalul autohton.
Mâine vă adunați pentru proteste, cu ce scop? Să vă faceți iar de rușine? Nu conștientizați că fiecare acțiune a voastră este în detrimentul imaginii formate privindu-vă la TV în urmă cu 15-20 ani?
ХЗ
07:44, 20.01.2021
MDM
Почему не комментируешь ошибки сотрудников федерации которые здесь пишут?
Читаешь как пишут некоторые и аж глаза болеть начинают.
11
02:54, 20.01.2021
MDM111
Ma agramatule !!
Sincer ,Chiar crezi ca tu om de nimic ,poti sa zici la oameni ce di cum sa facă sau cum sa procedeze ???
Ești penibil ,asta da recunosc !
Nu te implica in discuții ,ca cum văd ești un Vițel !!
Dar iarăși ,este părerea ta !sunt sigur ca dacă te-ai afla vizavi de ei Tu ai înghiți limba sau CHIAR AI BAGAO IN C .....rrr
MDM111
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Deroni»
02:43, 20.01.2021
Eu poate oi fi copil,dar tu ca tot esti reprezentantul lui Rebeja,sa transmiti la toata echipa de agramati cate un abecedar si ca copii scriu strategii mai inspirationale de dezvoltare a fotbalului)) daca spusele mele te au afectat si injuri,imi dau seama de contigentul de oameni care asa zis doresc sa dezvolte fotbalul in tara. Hai sanatate!
11
01:45, 20.01.2021
I.Rusu
Sincer ,nici nu am avut de gind sa caut pisica in camera neagră !
Uitativa va rog ceva !
Ați făcut parte din FMF ați jucat fotbal 20 de ani ,chiar ma bucur pentru voi !
Unde ați jucat și cit ați activat in FMF !
Și cum puteți zice ca ii Cunoaște-ți ????
Pai opinia dmv și propunerea suna aiurea !ca echipa lui Radu ,nu are capacitatea de a promova fotbalul Mold!
Ce aveți in vedere ca nu are cu cine ???
Persoane Personalități care sunt in echipa Rebeja !
Nu au capacitatea sau studii sa schimbe ????
Dacă tot ziceți ca nu va ascundeți familia !
Atunci va propun sa facem altfel ,scrieți familia și numele ,și promit ca o fac și eu !va asigur !chiar aici !
Va asigur ca Echipa Radu Rebeja intalege tot dece are nevoie fotbalul autohton !
Și credeți-mă ,ca știu ce și va asigur ,ca și specialiști si toți de care are nevoie schimbarea in fotbal in Moldova va fi !!!!!!!!
MDM111
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Deroni»
01:28, 20.01.2021
11, Domnul asa zis "distrugator" ati inceput cu stangul)) Chear se scrie prin "i", deci forma corecta e "Chiar". Sanatate. P.S. Cand sunteti la volan lasati telefoanele!!
I.Rusu
00:51, 20.01.2021
Dle 11, Vad ca Dvs va place sa cautati pisica neagra in camera negra, nestiind inca ca ea nu se gasete in ea....asa un pic de filosofie.....Eu ca si multi de aici sunt din lumea fotbalului....Dvs nati citit pina la capat primul meu mesaj.....si in asta e problema.....Vam spus ca a fost o buna perioada acum mai multi ani cind am afost membru FMF si cunosc nu din auzite sistemul, plus la toate am jucat fotbal cam vreo 20 de ani.......nam atins stele dar am avut ocazia si fericirea sai am in preajma ca colegi, tovarasi si prieteni...., eu n-am spus ca mati ofensat..nu e cazul...am spus ca sinteti agresiv in pareri.....fiecare din noi are dreptul la opinii si propuneri....acum cei care sint pusi in discutie accepta o critica normala sau nu o accepta, facind concluzii personale la nivelul loir de educatie, deoarece intr-o societate normala este acceptabil sa primesti critici.....de unde poti si invata cite ceva sau a face nsite concluzii la activitatea sa personala........ Va mai rog sa mai cititi primul meu mesaj.....Am zis ca este nevoie de schimbari si de schimbari majore. Am vorbit de caracatita existenta deja creata de fosti asa zis lideri, care au si ei meritele lor intr-o oarecare masura. Am mentionat sub o forma anumita de calitatile bune ale lui Radu Rebeja si am spus ca el merita sa fie, doar am spus are nevoie inca de cel putin 20 de oamneni ca el....la nivelul lui, experienta si pozitie sociala...este o expresie in limba rusa ( Odin v pole ne voin ).....Il sustin la maxim....si-i doresc succes.....dar nare cu cine......Din pacate FMF are nevoie de conducatori deja experimentati in management-sportiv, scoala de afaceri in gestiunea unei organizatii de asa gen ca Federatia sportiva...pentru asta lumea face scoli si acumuleaza experienta...Noi traim in alte timpuri.....Astazi, eu personal socot ca, cu ajutorul lui Radu ca presedinte al FMF, care cunoastea problema in interior, D-lui ar avea nevoie cel putin adjuncti experti din strainatate, consilieri si experti in domeniu in tot ce-am mentionat mai sus....Si
11
00:04, 20.01.2021
MDM111
Chear te rog ,numai nu tu să-mi zici ce sa fac !
Te implor deșteptule !
Sunt la volan !de aia sunt posibile greșeli !
Dar ceea ce am zis chiar nu tre sa te deranjeze pe tine !!!
Da chiar zii dacă ai ceva de zis ,ca sunt sigur și te asigur ca la gramatica și la discuții te distrug !
0 de înmulțit la 0 asta ești tu ,copile !!!!!
Mdm111
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Deroni»
23:39, 19.01.2021
11 Te implor pune mana pe carte, ca e JALE. Incepe cu un dictionar, fara suparare. Cred ca nu e cazul sa intru in detalii,sper ca ti-ai dat seama ca nu este vorba de graba dar pur si simplu agramare, de altfel ca si toti cei din echipa dl, Radu Rebeja. Sanatate!
11
22:53, 19.01.2021
I.Rusa
Bine ,eu am scris despre asta pentru ca sunt sugur ,ca nu e Cunoaște-ți atit de bine ca sa ziceți sau sa va închipuiți ,cum se va discuția dumnealor in congrese sau asamblee UEFA sau FIFA ????
De asta și zic !
Eu nu V-am ofensat cu nimic !
Nu avem timp de ce ?? Ca sa vina o conducere noua sa schimbe lucrurile spre bine ???
Pai atunci lasă sa o lăsam așa și nu vom face nimic pentru fotbal !
Dmv ați scris niște chestii normale ,dar din motiv ca va pare dacă vati văzut o data in viața cu ei ,asta nu permite ca sa Spune-ți ca nu pot lega 2 vb !!!!
Da din păcate avem ceea ce avem ,și din scrisul sau părerea dmv nici nu mai trebuie sa schimbam !
Atunci despre ce vb ????
De unde Cunoaște-ți au ei capacitatea sau nu o au??asta CHEAR e de mirare dm Rusu !!!
I.Rusu
22:18, 19.01.2021
Stimate Numarul 11, eu cel putin mi-am scris numele de familie...n-am ce ascunde.....si daca am avut de comentat ceva, este parerea mea personala si dreptul meu. Nu am murdarit pe nimeni in persoana, plus la toate, daca vreti sa ma contraziceti...aveti toate drepturile.......pacat ca nu doriti sa recunoasteti realitatea......de ce nu comentati ceea ce am spus in tot discursul...dar ati inceput cu o reactie non-suportata de dovezi......Daca am zis ca ii cunosc, este doar dreptul lor sa ma contrazica ca nu ma cunosc....Si de unde atita agresie....??? Miscarea baietilor e bine vazuta si auzita.....doar ca Federatia nu este companie personala ci este o organizatie ci reperzinta tara la nivel European si Mondial respectiv.........eu pur simplu miam inchipuit pe o secunda ce vor spune colegii din echipa lui Radu la vreo asamblee sau o reuniune la FIFA sau UEFA.....Nu vreau pe nimeni sa supar dar trebuie sa acceptati niste realitati......Federatia este un organism care lucreaza cu oameni. Este ca o tara numai un pic mai mica cu un presdinte si ministri, care trebuie sa reprezinte fata fotbalului national. Cind se vor adresa la membrii sai, ultimii sai asculte cu gura cascata in semn de respect si autoritate. Cind vor vorbi prin prizma antrenorilor si profesorilior in scolile sportive, cluburi si organizatii sportive in primul rind la copii si juniori....cei ce vor veni la fotbal ca la sarbatoare......si vor frecventa scolile sportive cu gindul la un viitor profesionist......Dar din pacate ce avem.....? Nu zic ca nu avem nevoie de ei de loc, ba da, sa se ocupe in continuare de fotbal, copii si juniori, un exemplu bun Mihai Andronic....Astazi Dumnealor n-au capacitati necesare de conducere a acestei organizatii.......si din pacate noi nu mai avem timp sa asteptam, ca ei sa vina la conducere sa se invete cum sa gestioneze, sa treca vreo 5 ani si dupa aia sa inteleaga un pic, ce si cu ce ......Nimic personal, dar avem nevoie de o echipa de profesionisti......Cu respect si succes in toate!
11
20:58, 19.01.2021
I Rusu
Tu ii știi ,da ei te cunosc????
Sincer CHEAR dacă ii știi personal ,trebu sa știi ca băieții astea CHEAR pot lega și 10 vb !!!
I.Rusu
16:30, 19.01.2021
Cu mare respect fata de Radu și Sergiu Dădu, pe care-i cunosc personal ..... dar din start cu așa echipa in fruntea FMF va fi un eșec total..... nu vreau săi murdăresc pe nimeni in persoana ....
Radu, I’m sorry..... Te pornesti la drum cu analfabeți și necarturari......care nu pot lega 2 cuvinte....și acelea lipsite de gust..... sa nu uitam proverbul " Nu fiecare fotbalist cu renume poate deveni și antrenor cu renume..... și respectiv de aici Nu fiecare fost fotbalist poate conduce o Federatie de fotbal ....
Da ... la conducera FMF se cer mari schimbări.....Toți cunosc ce sa petrecut in ultimii 20 de an,..... cu regret zic, deoarece am avut ocazia sa particip un pic activitatea FMF..... foștii conducători și cei ce au rămas ca urmașii lor.... au prefăcut FMF in propria lor Firma.....sau înglodat in corupție și respectiv in ceea ce corupția produce ....
Radu.... programul vostru e sortit pieirii .... Utopie sau fantastica
La un moment dat va veți preface exact in cei ce șint acum sau au fost la putere....
Activitatea lui Radu ca antreprenor in acest frumos domeniu ca Fotbal este aplauzibila și merite laude ....
Astăzi noi avem nevoie cel puțin 20 de scoli sportive de acest gen .... și experiența managerială in activitatea acestui proces.... și apoi cei care vor conduce aceste scoli și cu rezultate .... vor putea forma o echipa de a conduce o așa organizație ca FMF....
Din păcate Moldova se afla și ea ca tara, intr-o gaura foarte adinca ... as spune in Groapa Marianelor ... in bezdna totala.....sint de acord cu comentariile de mai sus..... oamenii fug din tara ....e greu și e jale mare....nu avem potențial și mijloace..... Vorba lunga.....Radu frate, crează o ochipa profesională de conducători și nu de strigători la cer și inainte inainte spre viitor....Numai așa vei avea succes..... Caracatița trebuie distrusă și sint sigur ca vei izbuti..... numai nu cu prietenii in cauza..... Tot ei te vor vinde ....
Nimic personal !!! Succes!!!
vav
09:01, 19.01.2021
Как говорится Пиз..ть не мешки таскать. Наболтать можно что угодно, а вот как конкретно это сделать - реальная задача. И кто будет делать.
Какие из этих руководители и организаторы мы видели, спасибо не надо и даром.
pentakyl
22:21, 18.01.2021
din cauza la microfon nu mam uitat pina la sfirsit :)) e jalnic.Ce face Rebeja la LIMPS el nu merita sa fie presedinte FMF,trag atentia la specialisti,la LIMPS da nu la academia lui.
Deroni
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Mdm111, MDM111»
18:14, 18.01.2021
А можно узнать как проходят все эти пресс-конференции ..кому можно кому нет
2021
17:14, 18.01.2021
Как забавно. Пол года критиковали все что делает Федерация и стратегию Олейниченко, а потом взяли и скопировали все это в свою программу. Приемы из политики, где на первом месте болтовня и демогогия.
Klose
14:55, 18.01.2021
совместно с аффилированными членами FMF должна быть выработана единая концепция игры сборных Молдовы всех возрастов

То есть АРФ Теленешть, АРФ Резины и например АРФ Каушань будут решать по какой схеме играть сборным? Ну ок, решите например 4-3-3 и играть в атакующий футбол. Но в У-17 нет например хорошего правого полузащитника, а в У-16 нет нападающих, а в U-19 нет бегунков как Рябчук. И что делать будем? Что за бред? Так Барселона себе может позволить, а не молдоване.
Такое уже предлагал Скуртул в проекте Ной, который провалился. Видимо он и придумал это опять. Он же говорил что будем на Евро2020 играть. Теперь смотрю перенес сроки на 2027 год для молодежки )))

Видно одно, что у людей нет понимания и никакой стратегии. Можно говорить миллион раз что надо изменить, но самое главное понимать КАК. А вот это ни разу не было сказано. В остальном повтор стратегии ФМФ просто другими словами.
vas
14:35, 18.01.2021
Tipordei director tehnic pe dezvoltarea a fotbaluu de copii vai de capu vostru cofetinta de doi banii
Haiduc
13:43, 18.01.2021
Aceast grup de persoane sunt atât de naivi, atât de incompetenți. Mă așteptam la o luptă mai strânsă. Interesant ei își analizează prestațiile proprii din spațiul public?
Body language-ul lui Rebeja vorbește - strigă! Își acoperă fața de rușine când colegii preiau microfonul.
Fiecare vorbitor citește de pe foaie. Oare e atât de greu să formuleze câteva fraze care vor reflecta ideile "proprii" despre dezvoltare.
Apropo, oameni buni - cine organizează logistic astfel de Conferințe de presă? Doar un microfon care lucrează.
finci
13:28, 18.01.2021
Sa prezinti programul tau de dezvoltare cu 4 zile inainte de alegeri. Are you serious???

Pe mine ma uimeste absolut tot ce intreprinde acest grup de oameni
Сергей К.
13:16, 18.01.2021
Мда. Одни слова и ничего своего не предложили.

1. Сами говорят, что чтобы войти в Топ100 рейтинга ФИФА надо 8 лет. Но на каждом углу выкалывают глаза Олейниченко место в рейтинге. А он всего 1,5 года президент.

2. Жалуются что на содержание базы тратиться сколько-то там денег. А как вы хотели? То есть вы придете к власти и откажитесь от баз, стадионов, чтобы не тратится на их содержание? Спасибо, не надо.

3. Говорят что раздадут деньги клубам. Во-первых это незаконно (подкуп), во вторых тупиковое направление. Деньги потратятся или осядут в карманах и все. Деньги раздавать - зло. Маре программа. Это дерьмо собачее, а не пункт.

4. Построят поля в регионах и сделают их бесплтаными :)) Але, вы не можете решать за хозяев стадионов. Мы просто постелите им поле и все. А содержать и решать кто там играет будут они. Пустые обещания.

И самое главное: "Для этого совместно с аффилированными членами FMF должна быть выработана единая концепция игры сборных Молдовы всех возрастов.". ВЫ ДИЛЕТАНТЫ. После таких заявлений вас нельзя подпускать к футболу!

ЗЫ. В конце вопрос- почему вы принесли выдвижение на какого-то Виталия Штирбу?
Ответ: Это лучше спросить у тех кто его выдвинул :))))) Хоть бы придумал заранее что-то :)))))
Ситуация
13:06, 18.01.2021
Желаю Ребежы успехов на выборах. Но в следующие 50 лет не одна из наших сборных не будет играть в финальном турнире ЧЕ или ЧМ. И вообще, стоит ли дратся за этот пост что бы воглавлить лузерную страну в футболе, я лично не знаю. Им конечно виднее. Хай молдова.
PDM
12:53, 18.01.2021
Toate aceste strategii de dezvoltare din partea ambilor candidati sunt de risul gainilor, lumea pleaca masiv din tara cu familiile din cauza nivelului jos de trai, care apropo intr-o oarecare masura se datoreaza si deputatului R Rebeja, cind vb de nivelul echipei nationale in clasamentul FIFA, dc nu vb de ce loc ocupa economia RM in economia mondiala? Astia 2 factori depind mereu unul de altul!
De stadioane in regiuni la fel e de risul gainilor, ok, o sa construiti aceste stadioane, dar cine le va mentine? Daca organele locale pona acum n-au avut nici un interes de a investi in fotbal, credeti ca el o sa apara din senin? Mai ales ca iarasi revenim la ceea ce am vb mai sus, Statul aloca sume mizere pentru dezvoltarea sportului in general, deci de unde o sa apara bani pentru mentinerea stadionului sau crearea unei echipe de fotbal? In raioane copiii nu achita cite 800 lei pe luna pentru a se ocupa cu fotbalul.. asa ca lasati populismul asta de 2 bani..
Задай вопрос редакции Moldfootball.com
Другие конференции
СУПЕРЛИГА 2024/25
Команды
И
В
Н
П
Мячи
О
1.
Шериф
14
11
3
0
33-6
36
2.
Зимбру
14
8
1
5
32-16
25
3.
Петрокуб
14
6
5
3
20-9
23
4.
ФК Бэлць
14
6
5
3
18-9
23
5.
Милсами
14
6
3
5
30-18
21
6.
Спартаний
14
3
5
6
12-17
14
7.
Дачия Буюкань
14
2
5
7
8-19
11
8.
ФК Флорешть
14
0
1
13
0-59
1
Бомбардиры
Охаджунва (Зимбру)
8
В.Рэйляну (Зимбру)
7
И.Оппонг (Спартаний)
7 (2)
Жоао Паулиньо (Зимбру)
6 (1)
Гынсарь (Милсами)
5
Мамучашвили (Шериф)
5 (2)
Кэрунту (Петрокуб)
4
А.Аллаш (Шериф)
4
Аканби (Шериф)
4
Ребенжа (ФК Бэлць)
4
К.Мартинс (ФК Бэлць)
4
Дедечко (Зимбру)
4 (3)
Ассистенты после Фазы 1
Бадоло (Шериф)
8
Охаджунва (Зимбру)
5
Амброс (Петрокуб)
5
Джу (Зимбру)
5
Силва (ФК Бэлць)
5
Ламбарский (Милсами)
4
Лису (Милсами)
4
Мамучашвили (Шериф)
3
Гынсарь (Милсами)
3
Зоури (Шериф)
3
А.Антонюк (Милсами)
3
Н.Ротару (Спартаний)
3
С.Кожокарь (Зимбру)
3