Все новости
Архив новостей
Конкурс прогнозов - Суперлига 2024/25
Лидеры
1. Android Лидер 11 тура
136
2. Vitali78
134
3. johnydurst
133
4. Gina
132
5. Drugus Лидер 12 тура
130
Перейти к конкурсу
��������...
Суперлига, 14-й тур
23.11, 13:00 ФК Флорешть - Дачия Буюкань
23.11, 13:00 ФК Бэлць - Шериф
23.11, 13:00 Милсами - Спартаний Спортул
23.11, 13:00 Зимбру - Петрокуб
Зимбру - Дачия Буюкань 2:0 (видеообзор)
27 апреля 2024, суббота

Предлагаем вашему вниманию видеообзор матча 7-го тура Фазы II Суперлиги Зимбру - Дачия Буюкань (2:0).

Источник: LigaTV.md
Администрация сайта не несет ответственности за комментарии, оставленные посетителями. В то же время, администрация призывает читателей вести дискуссии в рамках приличия. Сообщения о политике, религии, языках, содержащие оскорбления, флуд, рекламу или написанные заглавными буквами, могут быть удалены, а доступ на сайт их авторам может быть блокирован на неограниченный срок.
Asmall
12:04, 28.04.2024
Цитата ieu
ce televiziune difuzeaza? jurnalul si moldova 1 vad ca nu
Ia-ți abonament StarNet și pune la canalul 410
Forr
08:12, 28.04.2024
ARBITRII AU PROCEDAT ASEMANATOR CA ZIMBRU - BALTI UNDE NEREGULAMENTAR SA DAT CARTONASU ROSU DUPA CE ARBITRU SA FACUT TREABA A FOST DISALIFICAT .
servus
07:54, 28.04.2024
și terminați cu echipa din satul Hincesti.
Ce vreți sa ne dam de rușine în CL? Ei anu ista cu bicicleta o sa se ducă la meciurile din Europa. anul trecut cu busicurile lui vova
servus
07:52, 28.04.2024
Terminați cu prostiile. Lăsați-l și pe cel mai bun antrenor din Moldova să câștige și el un campionat.
Juventus1985
01:11, 28.04.2024
Am fost la meci. Ce tine de penalty? Nu sa văzut clar din teibune. E decizia arbitrului. Insa vreau sa zic altceva. Zimbru trebuia sa marcheze vrio 5-7 goluri la cate ocazii au avut. Portarul Dodon, a fost omul meciului. A aparat poarta foarte bine. Chiar si fara eliminare Zimbru era sa castige meciul. Zimbru si pina la eliminare a avit 2-3 ocazii clare de gol. Oricum un unu zero, un doi zero era sa fie. Pur si simplu mingea nu intra in poarta. Au fost 26 de suturi. Nu 2 si nu 3. Nimeni pe nimeni nu trage de coada. Nimeni nu trage Zimbru in sus. Chiar isi merita locul in clasament, cel putin in top 3. Llian chiar daca nu are cel mai bun lot, el stie sa joace la rezultat si sa motiveze jucătorii. Un fel de Diego Simione de la Atletico Madrid. Important ca sunt rezultate, si felicitări echipei cu inca o accedere in cupele europene. Care va fi,? vedem dupa 18 mai. Dar e mai bine asa, decât sa joci baraj cu Spartanii.
Haide Zimbru.
1,2,3,4 - Cupa si Campionatul)
Carabuş
23:17, 27.04.2024
Цитата Просто мнение
Eu personal tot tin in acest an cu Petrocub. Imi place cum duc meciurile, macar ca sunt echipa de sat. Poate va fi un stimul pentru Sheriff, ca cam sau relaxat ultimult timp)
Mie tot îmi place cum joacă Petrocubul și cum "joacă" Șeriful)), dar țin cu Zimbru. Măcar că jocul lor nu-i spectaculos, dar mai bine așa, decât să joace meciuri de baraj, cum a fost în sezonul cela rușinos, când puteau prima dată în istorie să retrogradeze. Așa că Forza Zimbru !!! ;)
Просто мнение
23:00, 27.04.2024
Цитата Carabuş
Nu te enerva. Omul pur și simplu retrăiește că Petrocubul poate sa rateze titlul de campion. Să-i dăm crezare, că e stresat ;)
Eu personal tot tin in acest an cu Petrocub. Imi place cum duc meciurile, macar ca sunt echipa de sat. Poate va fi un stimul pentru Sheriff, ca cam sau relaxat ultimult timp)
Carabuş
22:56, 27.04.2024
Цитата Просто мнение
Tu esti toromac sau te prefaci? Am intrat pe saitul UEFA si uite ce am gasit acolo:Denying a goal or an obvious goal-scoring opportunity (DOGSO)Where a player commits an offence against an opponent within their ownpenalty area which denies an opponent an obvious goal-scoring opportunityand the referee awards a penalty kick, the offender is cautioned if the offencewas an attempt to play the ball or a challenge for the ball; in all othercircumstances (e.g. holding, pulling, pushing, no possibility to play the ball etc.),the offending player must be sent off.Daca taceai, filozof ramaneai...
Nu te enerva. Omul pur și simplu retrăiește că Petrocubul poate sa rateze titlul de campion. Să-i dăm crezare, că e stresat ;)
Просто мнение
22:50, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Da , l-ai apucat pe Dumnezeu de picioare , Atunci tie si arbitrului de azi , si lui carabus va trebuie ochelari , sa vedeti unde a facut fault . Lasa si nu te mai informa de pe saitul lui baba vera . Intra pe saitul oficial la Uefa si citeste acolo
Tu esti toromac sau te prefaci? Am intrat pe saitul UEFA si uite ce am gasit acolo:

Denying a goal or an obvious goal-scoring opportunity (DOGSO)
Where a player commits an offence against an opponent within their own
penalty area which denies an opponent an obvious goal-scoring opportunity
and the referee awards a penalty kick, the offender is cautioned if the offence
was an attempt to play the ball or a challenge for the ball; in all other
circumstances (e.g. holding, pulling, pushing, no possibility to play the ball etc.),
the offending player must be sent off.

Daca taceai, filozof ramaneai...
Carabuş
22:50, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Da , l-ai apucat pe Dumnezeu de picioare , Atunci tie si arbitrului de azi , si lui carabus va trebuie ochelari , sa vedeti unde a facut fault . Lasa si nu te mai informa de pe saitul lui baba vera . Intra pe saitul oficial la Uefa si citeste acolo
Măi ufssule, eu primul a scris că faultul a fost înafara careului, citește mai jos. Și am mai scris că e nevoie de VAR, că sa nu mai fie așa cazuri. Da tu tot nu mai poți să te ogoești...
UFSSU
22:36, 27.04.2024
Цитата Просто мнение
Am gasit special pentru tine, aceleasi reguli de joc (doar ca in limba romana). Regulile de joc 2022/2023 uite ce spun:Atunci când un jucător comite o abatere împotriva unui adversar în propriasuprafață de pedeapsă, împiedicând astfel o ocazie clară de înscriere a unui golpentru adversar, iar arbitrul acordă o lovitură de pedeapsă, jucătorul vinovat esteavertizat dacă abaterea este comisă ca urmare a unei încercări de a juca mingea;în toate celelalte situații (de exemplu, ținere, tragere, împingere a
adversarului,imposibilitatea de a juca mingea etc.), jucătorul vinovat trebuie eliminat.
Da , l-ai apucat pe Dumnezeu de picioare , Atunci tie si arbitrului de azi , si lui carabus va trebuie ochelari , sa vedeti unde a facut fault . Lasa si nu te mai informa de pe saitul lui baba vera . Intra pe saitul oficial la Uefa si citeste acolo
Просто мнение
22:18, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Specialistului ? :-D Analizeaza mai intii
Am gasit special pentru tine, aceleasi reguli de joc (doar ca in limba romana). Regulile de joc 2022/2023 uite ce spun:

Atunci când un jucător comite o abatere împotriva unui adversar în propria
suprafață de pedeapsă, împiedicând astfel o ocazie clară de înscriere a unui gol
pentru adversar, iar arbitrul acordă o lovitură de pedeapsă, jucătorul vinovat este
avertizat dacă abaterea este comisă ca urmare a unei încercări de a juca mingea;
în toate celelalte situații (de exemplu, ținere, tragere, împingere a adversarului,
imposibilitatea de a juca mingea etc.), jucătorul vinovat trebuie eliminat.
Carabuş
22:06, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Specialistului ? :-D Analizeaza mai intii
Las-o mai moale și linisteștete, că cel mai probabil că Petrocubul tău va fi campion. Așa că nu tulbura apa ;)
Просто мнение
22:05, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Da da , intra pe situl lui Baba Vera , si vezi ce scrie ea . Daca ati vazut cazul lui Araujo , inpotriva celor de la PSG , caz asemanator . Arbitrul a procedad corect , a dat cartonas rosu , si lovituri din afara careului , daca Araujo facea accelash faul in interiorul careului , arbitrul era nevoit sai dea galben , si penalty .
Poti singur sa cauti regulile de joc a fotbalului din 2024, din orice surse in care ai tu personal incredere. Nu tot ce se face dupa hotare, de arbitrii straini, este corect. Sunt reguli de joc, care trebuie respectate, iti place tie sau nu.
UFSSU
22:03, 27.04.2024
Цитата Carabuş
Cine a spus că era nevoit? Tu specialistului?
Specialistului ? :-D Analizeaza mai intii
Carabuş
22:02, 27.04.2024
Цитата Huimbru
Sa va povestesc cum zimbru se lupta pentru primul loc, rosu lui danu de la balti, penalti cu petrocub, penalti cu dacia! Esli huimbru ne mojet, sudiya pomojet!
Tocino. Da tu ești de la Bălți?
Huimbru
22:00, 27.04.2024
Sa va povestesc cum zimbru se lupta pentru primul loc, rosu lui danu de la balti, penalti cu petrocub, penalti cu dacia! Esli huimbru ne mojet, sudiya pomojet!
Carabuş
22:00, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Da da , intra pe situl lui Baba Vera , si vezi ce scrie ea . Daca ati vazut cazul lui Araujo , inpotriva celor de la PSG , caz asemanator . Arbitrul a procedad corect , a dat cartonas rosu , si lovituri din afara careului , daca Araujo facea accelash faul in interiorul careului , arbitrul era nevoit sai dea galben , si penalty .
Cine a spus că era nevoit? Tu specialistului?
UFSSU
21:58, 27.04.2024
Цитата Carabuş
Asta nu înseamnă că cineva îl trage de urechi pe Zimbru, cum scriu unii specialiști.
Asa a fost si acest mec , fii calm
Carabuş
21:58, 27.04.2024
Цитата UFSSU
In sfarsit au batut gol din joaca in campionat
Au mai bătut și mai înainte. Poate face să privești mai des meciurile Zimbrului.
UFSSU
21:58, 27.04.2024
Цитата Просто мнение
Asa a fost mai inainte, acum nu in toate cazurile se da rosu, chiar pentru faultul ultimei sperante.
Om care traieste in anul 2024 , si nu in anii 2016
UFSSU
21:57, 27.04.2024
Da da , intra pe situl lui Baba Vera , si vezi ce scrie ea .
Daca ati vazut cazul lui Araujo , inpotriva celor de la PSG , caz asemanator .
Arbitrul a procedad corect , a dat cartonas rosu , si lovituri din afara careului , daca Araujo facea accelash faul in interiorul careului , arbitrul era nevoit sai dea galben , si penalty .
Carabuş
21:55, 27.04.2024
Цитата Просто мнение
Asa a fost mai inainte, acum nu in toate cazurile se da rosu, chiar pentru faultul ultimei sperante.
Asta nu înseamnă că cineva îl trage de urechi pe Zimbru, cum scriu unii specialiști.
Carabuş
21:53, 27.04.2024
Цитата Просто мнение
Asa a fost mai inainte, acum nu in toate cazurile se da rosu, chiar pentru faultul ultimei sperante.
Așa am scris și eu, că decizia o ia arbitrul.
Просто мнение
21:50, 27.04.2024
Цитата Carabuş
Au bătut din meci.В тексте правил игры в футбол нет термина "Фол последней надежды", однако в нём имеется предложение, явно указывающее на случаи, которые можно считать данным видом фола:Игрок удаляется с поля с показом красной карточки, если он… лишает соперника, продвигающегося к воротам, явной возможности забить гол с помощью нарушения…Также пробивается штрафной удар или пенальти, в соответствии с общими правилами.
Asa a fost mai inainte, acum nu in toate cazurile se da rosu, chiar pentru faultul ultimei sperante.
Carabuş
21:46, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Vorbeste si gandeste rational , a gresit , asta am spus si eu , si tu ai zis . Uite ca nu pot bade un gol din meci Zimrii vostri , se bat la egal cu 10 copii . Rusine
Au bătut din meci.
В тексте правил игры в футбол нет термина "Фол последней надежды", однако в нём имеется предложение, явно указывающее на случаи, которые можно считать данным видом фола:

Игрок удаляется с поля с показом красной карточки, если он… лишает соперника, продвигающегося к воротам, явной возможности забить гол с помощью нарушения…

Также пробивается штрафной удар или пенальти, в соответствии с общими правилами.
Просто мнение
21:46, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Aici ti-ai raspuns singur la intrebare .
Лишение гола или явной возможности забить гол (DOGSO)
Если игрок совершает нарушение против соперника в своей штрафной
площади, лишая соперника явной возможности забить гол, и судья назначает пенальти, то игроку, совершившему нарушение, выносится предупреждение, если при нарушении присутствовала попытка сыграть в мяч
или вступить в борьбу за мяч. При всех иных обстоятельствах (например,
задержка, захват, толчок, отсутствие возможности игры в мяч и т.д.)
нарушивший Правила игрок должен быть удален.

Asta scriu regulile de joc, am luat informatia din internet.
UFSSU
21:45, 27.04.2024
In sfarsit au batut gol din joaca in campionat
UFSSU
21:40, 27.04.2024
Цитата Carabuş
Hai termină op dată cu insultele. Poarta te frumos te rog.l
Vorbeste si gandeste rational , a gresit , asta am spus si eu , si tu ai zis . Uite ca nu pot bade un gol din meci Zimrii vostri , se bat la egal cu 10 copii . Rusine
UFSSU
21:39, 27.04.2024
Цитата Просто мнение
Iti dau alt exemplu. Inauntrul careului, aparatorul joaca cu maina intentionat si nu-i permite atacantului sa bata gol (fiindca iesea unu la unu). Tu dai rosu si penalti, sau galben si penalti? Ce spune regulamentul?
Aici ti-ai raspuns singur la intrebare .
UFSSU
21:38, 27.04.2024
Цитата Carabuş
La incomodat pe Căruntu, când cela ieșea unu la u nu cu portarul. Arbitrul a greșit cu penalty, trebuia să fie lovitură liberă, dar cu cartonașul roșu nici de cum nu.
Corect
Просто мнение
21:37, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Dar in cazul dat , a-ti vazut cu totii ce a fost , fault inafara careului , + arbitrul a dat rosu si + penalty .
Iti dau alt exemplu. Inauntrul careului, aparatorul joaca cu maina intentionat si nu-i permite atacantului sa bata gol (fiindca iesea unu la unu). Tu dai rosu si penalti, sau galben si penalti? Ce spune regulamentul?
Carabuş
21:36, 27.04.2024
Цитата UFSSU
atunci rosu , si lovitura libera , desteptule
Hai termină op dată cu insultele. Poarta te frumos te rog.l
Carabuş
21:34, 27.04.2024
La incomodat pe Căruntu, când cela ieșea unu la u nu cu portarul. Arbitrul a greșit cu penalty, trebuia să fie lovitură liberă, dar cu cartonașul roșu nici de cum nu.
UFSSU
21:31, 27.04.2024
atunci rosu , si lovitura libera , desteptule
Carabuş
21:30, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Daca o face grav si intentionat atunci e rosu , fara discutii
Oare la tras de umăr neintenționat?
Carabuş
21:28, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Asa regulamentul spune . Daca e penalty , se dea cartonas galben si penalty .
"Фол последней надежды"-ai auzit de așa ceva?
UFSSU
21:27, 27.04.2024
Dar in cazul dat , a-ti vazut cu totii ce a fost , fault inafara careului , + arbitrul a dat rosu si + penalty .
UFSSU
21:26, 27.04.2024
Цитата Просто мнение
Am vrut sa spun inauntrul careului. Iata merge unu la unu cu portarul si aparatorul ii trage un pumn. Ce faci in asa caz?
Daca o face grav si intentionat atunci e rosu , fara discutii
UFSSU
21:22, 27.04.2024
Цитата Просто мнение
Si daca nu e fault ordinar, dar ii da un pumn in fata, dar in afara careului, tot galben ii dai? De unde asa regulament?
Asta e alt ceva , deja depinde de gravitatea faultului .
Carabuş
21:16, 27.04.2024
Цитата Просто мнение
Am vrut sa spun inauntrul careului. Iata merge unu la unu cu portarul si aparatorul ii trage un pumn. Ce faci in asa caz?
Și eu cred că dacă atacantul iese unu cu portarul și este faultat, trebuie să se de-a roșu, dar decide arbitrul.
Просто мнение
21:06, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Asa regulamentul spune . Daca e penalty , se dea cartonas galben si penalty .
Am vrut sa spun inauntrul careului. Iata merge unu la unu cu portarul si aparatorul ii trage un pumn. Ce faci in asa caz?
Просто мнение
21:03, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Arbitrul , ai comiso , si iarasi Zimbrii trasi de arbitri . 1 la mana - fault inafara careului , daca dai rosu , da lovitura libera . 2- Caruntu a cazut prea usor . 3- daca dai penalty , nu ai dreptul sa dai cartonash rosu , RUSINE RUSINE
Si daca nu e fault ordinar, dar ii da un pumn in fata, dar in afara careului, tot galben ii dai? De unde asa regulament?
UFSSU
20:54, 27.04.2024
Pacat , ca si aici nu e curat nimic , vedem maine ce o fi , pe Sheriff o sa-i traga , sau pe Petrocub , ramane de vazut . Hai Moldova
Carabuş
20:52, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Fan Petrocub ? Tu serios ? Uite la meciuri , si dupa sa scrii , carabushule
Nu presa, că nu-ți face față. Oare părinții nu te-au învățat că trebuie să vorbești cu stima și respect față de oameni și atunci oamenii îți vor răspunde asemenea...
Клоуны
20:51, 27.04.2024
Тянут Зимбру за уши
Carabuş
20:48, 27.04.2024
Mâine se va vedea, cine-i campion ;)
Dacă câștigă Petrocub, atunci Zimbru trebuie să ia cupa. Dacă nu acum când Șerif e jopa, atunci nu mai știu când...
UFSSU
20:48, 27.04.2024
Цитата Carabuş
Liniștește. Înțeleg că ții cu Petrocub. Nu fi rău, că mai aveți șanse și voi ;)
Fan Petrocub ? Tu serios ? Uite la meciuri , si dupa sa scrii , carabushule
Транса
20:44, 27.04.2024
У кого то есть бесплатная транса?ссылку можно
Carabuş
20:41, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Care conspiratii . Informeazate , fan Zimbru ce esti , si dupa scrie aici .
Liniștește. Înțeleg că ții cu Petrocub. Nu fi rău, că mai aveți șanse și voi ;)
UFSSU
20:41, 27.04.2024
Zimbru un mult iubit club , dar cu o joaca de cacact
Carabuş
20:39, 27.04.2024
Acum Dacii sunt nevoiți să se apere, adică faze vor fi mai puține.
ieu
20:39, 27.04.2024
cine se aude pe margine ca striga intruna, viorel frunza sau popescu?
UFSSU
20:38, 27.04.2024
Цитата Carabuş
Arbitrul a văzut că Căruntu a căzut în careu. Lasă tu teoriile conspirațiilor.
Care conspiratii .
Informeazate , fan Zimbru ce esti , si dupa scrie aici .
Carabuş
20:37, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Asa regulamentul spune . Daca e penalty , se dea cartonas galben si penalty .
Eu tot cred că să nu fost roșu, joacă avea să fie mai interesantă.
Carabuş
20:35, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Arbitrul , ai comiso , si iarasi Zimbrii trasi de arbitri . 1 la mana - fault inafara careului , daca dai rosu , da lovitura libera . 2- Caruntu a cazut prea usor . 3- daca dai penalty , nu ai dreptul sa dai cartonash rosu , RUSINE RUSINE
Arbitrul a văzut că Căruntu a căzut în careu. Lasă tu teoriile conspirațiilor.
UFSSU
20:33, 27.04.2024
Цитата Carabuş
Pentru că sa nu fie așa discuții, este nevoie de VAR, că în toată lumea civilizată.
Asa regulamentul spune .
Daca e penalty , se dea cartonas galben si penalty .
Carabuş
20:31, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Arbitrul , ai comiso , si iarasi Zimbrii trasi de arbitri . 1 la mana - fault inafara careului , daca dai rosu , da lovitura libera . 2- Caruntu a cazut prea usor . 3- daca dai penalty , nu ai dreptul sa dai cartonash rosu , RUSINE RUSINE
Pentru că sa nu fie așa discuții, este nevoie de VAR, că în toată lumea civilizată.
UFSSU
20:28, 27.04.2024
Arbitrul , ai comiso , si iarasi Zimbrii trasi de arbitri .
1 la mana - fault inafara careului , daca dai rosu , da lovitura libera .
2- Caruntu a cazut prea usor .
3- daca dai penalty , nu ai dreptul sa dai cartonash rosu , RUSINE
RUSINE
Carabuş
20:23, 27.04.2024
Măcar că sunt fan Zimbru, dar arbitrul a greșit la faza aceasta. Faultul a fost înafara careului.
Carabuş
20:03, 27.04.2024
Forza Zimbru !!!
ieu
19:57, 27.04.2024
ce televiziune difuzeaza? jurnalul si moldova 1 vad ca nu
Carabuş
19:56, 27.04.2024
Цитата Ww123
Pe ce sait sau canal se poate de privit meciul
We Sport
Ww123
19:54, 27.04.2024
Pe ce sait sau canal se poate de privit meciul
Carabuş
19:43, 27.04.2024
Цитата UFSSU
Hahahah , cumparat meciurile , Petrocub , uite ce meciuri spectaculoase fac , in comparatie de celelalte exchipe .
De acord, joacă frumos, dar au toate șansele să nu ia nici cupa, nici campionatul. Dar Zimbru cu Lilic, are toate șansele să ia una din două.
UFSSU
19:29, 27.04.2024
Цитата Sile
Petrocub besina de baba nadia a cumparat toate meciurile in campionat.
Hahahah , cumparat meciurile , Petrocub , uite ce meciuri spectaculoase fac , in comparatie de celelalte exchipe .
Carabuş
19:24, 27.04.2024
Цитата Sile
Petrocub besina de baba nadia a cumparat toate meciurile in campionat.
Tu in ce limba scrii, triunghiule?
Carabuş
19:22, 27.04.2024
Цитата Торпезад
Da bai. Intr un meci așa crucial nu ar trebui sa fie avantajați . Aratami care din cele câteva echipe care se bat la titlu sa fi fost dezavantajată in meciurile lor directe ?Nu îmi umbla cu ironii obosite daca ești paralel cu cele expuse . Zimbru a fost avantajată direct in meciul cu Petrocub .chiar daca la titlu nu are șanse . Asta sigur.
Băi torpedo, cine ți-a spus că Zimbru n-are șanse la titlu? Tu la școală matematica ai învățat?
Sile
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Lelic»
18:13, 27.04.2024
Petrocub besina de baba nadia a cumparat toate meciurile in campionat.
Торпезад
17:35, 27.04.2024
Risyle eu nu am treabă cu Petrocub .dar vad că cei mai umflați in pene îs cei de la zimbru . Mă doare in des de ce scrii paramece .
Fa la vale .
Цитата vin-2021
mai torpeher , dar tu esti prost cu totul. petrocubul tau cu toate stelele cele mai-mai stele de acolo . odin her n-au sa ia campionatul, asa ca stai pe buci si nu te infuria in pene.
Lelic
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Sile»
15:15, 27.04.2024
Zimbru -milsami ..zimbru-floresti. Zimbru-dacia.
vin-2021
14:26, 27.04.2024
mai torpeher , dar tu esti prost cu totul. petrocubul tau cu toate stelele cele mai-mai stele de acolo . odin her n-au sa ia campionatul, asa ca stai pe buci si nu te infuria in pene.
Торпезад
14:19, 27.04.2024
Da bai. Intr un meci așa crucial nu ar trebui sa fie avantajați . Aratami care din cele câteva echipe care se bat la titlu sa fi fost dezavantajată in meciurile lor directe ?
Nu îmi umbla cu ironii obosite daca ești paralel cu cele expuse . Zimbru a fost avantajată direct in meciul cu Petrocub .chiar daca la titlu nu are șanse . Asta sigur.
Цитата 55555
Si gata? Asta inseamna tras de urechi in campionat???
55555
13:55, 27.04.2024
Цитата Торпезад
Cu Petrocub cel puțin au primit un penalty inexistent sau care cel puțin în 9 cazuri din zece nici un arbitru nu îl dă..
Si gata? Asta inseamna tras de urechi in campionat???
ChisinauFC
13:22, 27.04.2024
Цитата Торпезад
Cu Petrocub cel puțin au primit un penalty inexistent sau care cel puțin în 9 cazuri din zece nici un arbitru nu îl dă..
Exact
onarex
12:43, 27.04.2024
Fără drept de înfrângere.
Sonic_md
09:26, 27.04.2024
esli pobedyat to etot chempionat napomnit tot god kogda 3 kluba vzyali odinakovo ochkov
Торпезад
09:08, 27.04.2024
Cu Petrocub cel puțin au primit un penalty inexistent sau care cel puțin în 9 cazuri din zece nici un arbitru nu îl dă..
Цитата Agala
Lelic, te-aș ruga sa argumentezi unde și când e tras Zimbru de urechi? Dar concret, cu dovezi din 2,3 meciuri din primăvară asta. Nu apușoară...
Agala
08:21, 27.04.2024
Цитата Lelic
Zimbru tiras de ureci in campionat rusine.
Lelic, te-aș ruga sa argumentezi unde și când e tras Zimbru de urechi? Dar concret, cu dovezi din 2,3 meciuri din primăvară asta. Nu apușoară...
Lelic
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Sile»
08:08, 27.04.2024
Zimbru tiras de ureci in campionat rusine.
kolyamba
02:19, 27.04.2024
3 puncte Zimbru.
Задай вопрос редакции Moldfootball.com
Другие конференции
ЛИГА НАЦИЙ 2024/25
Команды
И
В
Н
П
Мячи
О
1.
Молдова
4
3
0
1
5-1
9
2.
Мальта
4
2
1
1
2-2
7
3.
Андорра
4
0
1
3
0-4
1
Бомбардиры
Ионица (Молдова)
1
М.Кожокару (Молдова)
1
Постолаки (Молдова)
1
Каймаков (Молдова)
1
Камензули (Мальта)
1
Николаеску (Молдова)
1 (1)
Теума (Мальта)
1 (1)
Ассистенты у сборной Молдовы
Каймаков
2
Кожокару
1
Мудрак
1
СУПЕРЛИГА 2024/25
Команды
И
В
Н
П
Мячи
О
1.
Шериф
13
11
2
0
33-6
35
2.
Петрокуб
13
6
5
2
20-8
23
3.
Зимбру
13
7
1
5
31-16
22
4.
ФК Бэлць
13
6
4
3
18-9
22
5.
Милсами
13
5
3
5
27-18
18
6.
Спартаний
13
3
5
5
12-14
14
7.
Дачия Буюкань
13
1
5
7
5-19
8
8.
ФК Флорешть
13
0
1
12
0-56
1
Бомбардиры
Охаджунва (Зимбру)
8
И.Оппонг (Спартаний)
7 (2)
В.Рэйляну (Зимбру)
6
Жоао Паулиньо (Зимбру)
6 (1)
Гынсарь (Милсами)
5
Мамучашвили (Шериф)
5 (2)
Кэрунту (Петрокуб)
4
Аканби (Шериф)
4
А.Аллаш (Шериф)
4
Ребенжа (ФК Бэлць)
4
К.Мартинс (ФК Бэлць)
4
Дедечко (Зимбру)
4 (3)
Ассистенты после 13-го тура
Бадоло (Шериф)
8
Амброс (Петрокуб)
5
Джу (Зимбру)
5
Силва (ФК Бэлць)
5
Охаджунва (Зимбру)
4
Лису (Милсами)
4
Мамучашвили (Шериф)
3
Гынсарь (Милсами)
3
Зоури (Шериф)
3
Ламбарский (Милсами)
3
А.Антонюк (Милсами)
3
Н.Ротару (Спартаний)
3
С.Кожокарь (Зимбру)
3