Все новости
Архив новостей
Конкурс прогнозов - Суперлига 2024/25
Лидеры
1. Android Лидер 11 тура
136
2. Vitali78
134
3. johnydurst
133
4. Gina
132
5. Drugus Лидер 12 тура
130
Перейти к конкурсу
��������...
Суперлига, 14-й тур
23.11, 13:00 ФК Флорешть - Дачия Буюкань
23.11, 13:00 ФК Бэлць - Шериф
23.11, 13:00 Милсами - Спартаний Спортул
23.11, 13:00 Зимбру - Петрокуб
"Петрокуб" проиграл "Маккаби" Тель-Авив в Лиге Конференций (видеообзор)
27 июля 2023, четверг

"Петрокуб" проиграл "Маккаби" Тель-Авив в Лиге Конференций (видеообзор) "Петрокуб" сегодня сыграл на выезде против "Маккаби" Тель-Авив.

Израильский клуб одержал победу в этой встрече со счетом 3:0.

Ответная игра состоится на кишиневском стадионе "Зимбру" 3 августа.

Начало матча - 20:00.

Маккаби Тель-Авив (Израиль) - Петрокуб 3:0
Голы:
Битон, 13 - 1:0, Захави, 63 - 2:0, Дор Перец, 90+4 - 3:0.
Маккаби Тель-Авив: Дан.Перец, Макон, Биттон, Саборит, Давидзада (Ревиво, 84), Битон, ван Овереем (Голаса, 85), Дор Перец, Коэн (Каничовски, 65), Захави (к) (Йованович, 85), Алмог (Тургеман, 71).
Запасные: Мишпати, Парфаит, Ейни, Лукассен, Пивен, Абу Фархи, Шахар.
Петрокуб: К.Аврам, С.Платика, И.Жардан, Розгонюк, Потырнике (Т.Лунгу, 65), Борш, Демиан (Пушкаш, 60), М.Платика (Котогой, 81), Богачук, М.Кожокару, В.Амброс (к) (Н.Клещенко, 81).
Запасные: К.Чеботарь, Аксенти, Бутучел, Калайджоглу, Лупан.
Судья: М. Де Габриэле (Мальта). Израиль, Тель-Авив, стадион "Блумфилд".

Источник: Moldfootball.com
Администрация сайта не несет ответственности за комментарии, оставленные посетителями. В то же время, администрация призывает читателей вести дискуссии в рамках приличия. Сообщения о политике, религии, языках, содержащие оскорбления, флуд, рекламу или написанные заглавными буквами, могут быть удалены, а доступ на сайт их авторам может быть блокирован на неограниченный срок.
...
07:25, 29.07.2023
Цитата ПростоИглесиас1
таки дада сволочи они и скотины. без рода и памяти
Если бы побольше таких патриотов как ты, с паспортом РФ, Молдова потеряла, может быть жили бы сейчас как белые люди...
...
07:20, 29.07.2023
Цитата ПростоИглесиас1
наверно самых красивых богатых умных обоятельных людей Молдова потерялаиз 2 лямов остались Платики

Ты это о себе? )))
Europa
19:57, 28.07.2023
Cite goluri a batut niky ca nu inteleg???
Ugg
16:03, 28.07.2023
Цитата ПростоИглесиас1
таки дада сволочи они и скотины. без рода и памяти
100%
Asmall
13:51, 28.07.2023
Цитата Kornel
3 goluri. si eu aveam aceleasi asteptari. La 2:0 ma asteptam la un 2:1 nu 3:0. Acum sanse nu mai sunt. Totusi o echipa de pe locul 2 din campionat la doar 3 puncte de Sheriff, nu ma asteptam sa joace chiar atat de prost. Totusi joaca mai bine ca Zimbru, insa raman foarte slabi.
Asta-i realitatea, prietene. Nu contează că Petrocub au fost la 3 puncte de Sheriff, Sheriff deja erau sătui și plictisiți de această "super ligă" (competiție aproape amicală cu 6 echipe). Cine vine la Petrocub, putem zice că deja și-a terminat cariera de fotbalist; chiar te vor pune la Tricolori, numai să nu te duci într-o echipă din Superliga română, unde tot staff-ul nu este de doi bani. Cleșcenco, Epureanu, Ioniță, Gațcan, Gînsari, Nicolaescu, Reabciuk – fotbaliști măreți pe vremurile lor și niciunul dintre ei nu a călcat un singur picior pe pământ basarabean ca jucător al așa-zisului club de fotbal Petrocub Hîncești. Fotbaliștii de la Petrocub nu au obiectiv, nu știu ce să facă acolo sau chiar ce caută acolo; ei doar sunt acolo din 2 motive: Ori sunt la națională, ori sunt acolo pentru a fi acolo. Vor fi oameni care vor întreba de ce vedem doar "culegătorii de bumbac" în grupele UEL/UECL, iar răspunsul va fi Petrocub – ei își limitează fotbaliștii la a doua rundă preliminară de UECL. Lichidarea așa-zisului Petrocub va fi cea mai bună veste pentru fotbalul din Moldova în ultimii 10 ani.
Serview
12:51, 28.07.2023
Цитата Sergiu 88
Poate mai cheama Clesenco la nationala vre-un calic de la Petrocub.... vai si amar de platicii lor si ambros doar pot evedentia pe Cojocaru in rest toti is angajati la firma luiambros ca soferi
Gata. Nu o să mai cheme. O să cheme doar de la Sheriff
991
12:20, 28.07.2023
Цитата Kornel
3 goluri. si eu aveam aceleasi asteptari. La 2:0 ma asteptam la un 2:1 nu 3:0. Acum sanse nu mai sunt. Totusi o echipa de pe locul 2 din campionat la doar 3 puncte de Sheriff, nu ma asteptam sa joace chiar atat de prost. Totusi joaca mai bine ca Zimbru, insa raman foarte slabi.
Cum sa nu joace prost daca iei nu stiu sa se deschida,
Si plus la asta alearga mult fara minge ,
Si e diferenta mare de valoare,
Oricum la calificare nu ne gindeam, dar macar sa fie un scor strins, un 2-0 mai era un o speranta dar cind e 3-0 si mai ales iei gol in ultimul minut e prea de tot.
Deja la aceste scoruri cum a pierdut Zimbru si Petrocub.
pentru mine nu reprezinta niciun interes sa ma uit ca se va intimpla vriun miracol
Si cind te uiti formatii din Andorra, Insulele Feroe bat echipe puternice dar ai nostri nu sunt in stare sa bata un gol
Понедельник
12:17, 28.07.2023
Цитата hungaroring
что у Зимбру что у Петрокуба.....проблемы с вратярями. на Зимбру еще больше недоумения и непонимание как могли так кинуть врятаря грека.....очень важно иметь хорошего вратаря, Шериф имея нормального вратаря выйграл, соответственно уверенность передается игрокам, Зимбру будет гореть в аду зв Яннакопулоса
Согласен. У зимбру был вратарь, грек, 1.92 рост, опытный, что еще нужно. lipsă de profesionalism. Понимаю, денег нет, может запросил зарплату которую не могли осилить, но можно было поторговаться и не спешить. Хороший вратарь это полкоманды а для Зимбру как целая команда. Теперь эти двое пацанов пока наберутся опыта еще 8 лет пройдет.
dkdk
11:50, 28.07.2023
Цитата авто
давайте по существуСавинов тренер для дивизии А но не для ПетрокубаУшел Ревенко и Иосипой и еще пару игроков и все игра развалилась Потернике Борш и другие не тянут такой темп
De unde informatie ca au plecat?
vlad
11:31, 28.07.2023
Третий гол специально пропустили, не боролись даже ...
Kornel
11:22, 28.07.2023
3 goluri. si eu aveam aceleasi asteptari. La 2:0 ma asteptam la un 2:1 nu 3:0. Acum sanse nu mai sunt. Totusi o echipa de pe locul 2 din campionat la doar 3 puncte de Sheriff, nu ma asteptam sa joace chiar atat de prost. Totusi joaca mai bine ca Zimbru, insa raman foarte slabi.
hungaroring
10:51, 28.07.2023
что у Зимбру что у Петрокуба.....проблемы с вратярями. на Зимбру еще больше недоумения и непонимание как могли так кинуть врятаря грека.....очень важно иметь хорошего вратаря, Шериф имея нормального вратаря выйграл, соответственно уверенность передается игрокам, Зимбру будет гореть в аду зв Яннакопулоса
Да вы что?!
09:37, 28.07.2023
Цитата авто
давайте по существуСавинов тренер для дивизии А но не для ПетрокубаУшел Ревенко и Иосипой и еще пару игроков и все игра развалилась Потернике Борш и другие не тянут такой темп
зря ты наежаешь на Савинова. Ты смотрел его интервью? Как он преподнес и рассказал про "теорию счета". Это "гигант мысли", "отец молдавского футбола". Следующий главный тренер сборной.
991
08:33, 28.07.2023
Si la Zimbru si la Petrocub au fost un moment psihologic
In mim 14 la Zimbru era deja 2-0, Petrocub in min 13 sa deschis scorul, iei nu pot sa depaseasca perioada asta
991
08:12, 28.07.2023
Цитата Dkdk
totul e foarte simplu, daca te uiti la cantonamentele care le fac toti inafara de sheriff intelegi un singur lucru, antrenorii nostri inca au ramas la practicile celea de antrenament care se ofereau in ani 90/00, aceleasi lucruri se intampla si la juniori ( am trecut prin academia zimbru/dacia si nationalele toate de juniorat). Cand lumea toata intelege ca fotbalul de acum difera extrem de cel din timpuri, la noi inca se crede ca e posibil de facut rezultate cu pregatirile si antrenamentele facut de antrenorii nostri. Asta aducea rezultat in anii 90/00, cand ai nostri jucat la egal cu cluburi bune in Europa, insa acuma deja nu merge asa. Cand se va intelege, ca trebuie investit in Psihologia jucatorilor, Nutritie si Forma fizica, atunci o sa ne miscam cat de cat, insa pana atunci, avem ce avem - Fotbal in Scoli si mini-stadioane construite degeaba, iar jumate din comunitatea de aici ridica in slavi FMFul, care cred ca e una din cela mai corupte organizatii in Moldova la moment.
Da asta e situatia la moment,
Dar noi asteptam rezultate.
Astfel de rezultate vor fi si in urmatorii anii.
Robertu
07:44, 28.07.2023
Цитата Zukermann
Этот еврокубковый сезон показал, что в Молдове есть только одна нормальная команда - Шериф!
И это очень печально, уровень нашего футбола ДНО!
авто
07:44, 28.07.2023
давайте по существу
Савинов тренер для дивизии А но не для Петрокуба
Ушел Ревенко и Иосипой и еще пару игроков и все игра развалилась
Потернике Борш и другие не тянут такой темп
Zukermann
04:13, 28.07.2023
Этот еврокубковый сезон показал, что в Молдове есть только одна нормальная команда - Шериф!
Dkdk
00:26, 28.07.2023
Цитата 991
Doar un singur lucru pozitiv pentru Petrocub pot sa spun ca au jucat cu jucatori moldoveni.Dar diferenta de valoare e foarte mare de parca echipele moldovenesti sunt amatorii in afara de SheriffFotbalul moldovenesc se duce in jos in fiecare an nui niciun progres, doar zimbru si petrocub au scapat 8 goluri si e mult mai grav ca pina ce Zimbru a avut cea mai usturatoare infringere din Conference.Am impresia ca iei fac antrenament fara minge, nu stiu sa paseze sa faca o preluare.Eu ca suporter am vrio 15 ani de cind urmaresc echipele moldovenesti in cupele europene si mai in fuecare an ies practic toate echipele din primul tur.Doar Sheriff ne reprezinta tara si ne bucura cu rezultate
totul e foarte simplu, daca te uiti la cantonamentele care le fac toti inafara de sheriff intelegi un singur lucru, antrenorii nostri inca au ramas la practicile celea de antrenament care se ofereau in ani 90/00, aceleasi lucruri se intampla si la juniori ( am trecut prin academia zimbru/dacia si nationalele toate de juniorat). Cand lumea toata intelege ca fotbalul de acum difera extrem de cel din timpuri, la noi inca se crede ca e posibil de facut rezultate cu pregatirile si antrenamentele facut de antrenorii nostri. Asta aducea rezultat in anii 90/00, cand ai nostri jucat la egal cu cluburi bune in Europa, insa acuma deja nu merge asa. Cand se va intelege, ca trebuie investit in Psihologia jucatorilor, Nutritie si Forma fizica, atunci o sa ne miscam cat de cat, insa pana atunci, avem ce avem - Fotbal in Scoli si mini-stadioane construite degeaba, iar jumate din comunitatea de aici ridica in slavi FMFul, care cred ca e una din cela mai corupte organizatii in Moldova la moment.
Нырыр
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Vavzv»
00:14, 28.07.2023
Просто 0 прогресса за столько лет бабки платят а и нормально до пенсии поиграю … всех в Польшу на завод пусть играют ребята которые босиком играют в детстве в Африке и знают цену денег
Vavzv
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Нырыр»
00:13, 28.07.2023
Нафиг всех разогнать пусть в польше работают на заводе набрать легионеров и дело с концом
Azart
00:09, 28.07.2023
Cu vanea Jardan nu mă mir , băiatul asta chiar este limitat pentru proba de sport fotbal !
Ruslan75
23:38, 27.07.2023
3 goluri.[/quote
Așteptările pana la meci au fost ca vor pierde 2-0, 2-1 sau 3-1 dar nu chiar asa
Kornel
23:38, 27.07.2023
Цитата Nmn
Maccabi bate 3-0 minim.
ai prognozat bine
Kornel
23:37, 27.07.2023
Цитата Ruslan75
Iar Petrocub ce sa spun, ma așteptăm la ceva mai bun, o deferența de 2 goluri, bravo lor ca joaca cu jucatori locali și astea nu pleacă prin liga II din România, rău ca nu vind nimic. Pentru tinerii lor acum a fost o șansa sa prindă vre-un contract prin Israel dacă se afirmau. Acolo sunt destule cluburi unde s-ar regăsi.
3 goluri.
Ruslan75
23:34, 27.07.2023
Цитата Chisington
Dar eu nimic de râu nu spun de Petrocub. Să fi avut ei banii unui vestit ex prim ministru sau al unui "coordonator" îți imaginezi ce echipa era? Le place nu le place e altă întrebare. Arată un domeniu care le place și s-au remarcat extraordinar. La scos banii în ofshor? Gusturi rafinate în a alege castele pe malul mării? :D
Eu discuția de altceva am început ca lui Sheriff ii pana intr-un loc de Moldova și le-și pune condiții, vrea-ti in campionat la orice meci drapelul Moldovei se ridica, asigurați prezenta medicilor, polițiștilor și pompierilor din Moldova indiferent, meci de campionat sau internațional și atunci voi crede ca ne reprezintă.
Vaseak
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Kornel»
23:34, 27.07.2023
Цитата Ruslan75
Viața frumoasa le place poate și fotbalul dar așa pe la Real, Inter, Barsa și nu din buzunarele sale
din buzunarele LOR nu ‘sale’, știu ca e enervant, dar nu e clar deloc
Ruslan75
23:31, 27.07.2023
Цитата Chisington
Dar eu nimic de râu nu spun de Petrocub. Să fi avut ei banii unui vestit ex prim ministru sau al unui "coordonator" îți imaginezi ce echipa era? Le place nu le place e altă întrebare. Arată un domeniu care le place și s-au remarcat extraordinar. La scos banii în ofshor? Gusturi rafinate în a alege castele pe malul mării? :D
Viața frumoasa le place poate și fotbalul dar așa pe la Real, Inter, Barsa și nu din buzunarele sale
Chisington
23:28, 27.07.2023
Цитата Ruslan75
De ce credeți ca fotbalul este așa de important ca un busesmen sa investească anume in fotbal. Poate celor ce au bani in Moldova nu le place fotbalul, iar posibilitățile celor de la Petrocub sunt doar așa jucatori, sau crede-ti ca patronii de la echipa data sa avut bani nu aduceau sud americani și africani. Repet, este diferența mare de a face business intr-un stat capturat și un anclav, mai ales ca cei ce au echipe in dreapta Nistrului nici nu sunt la putere.
Dar eu nimic de râu nu spun de Petrocub. Să fi avut ei banii unui vestit ex prim ministru sau al unui "coordonator" îți imaginezi ce echipa era?
Le place nu le place e altă întrebare. Arată un domeniu care le place și s-au remarcat extraordinar. La scos banii în ofshor? Gusturi rafinate în a alege castele pe malul mării? :D
Ruslan75
23:23, 27.07.2023
Цитата Chisington
Eu chiar tare aș vrea măcar vreo câțiva din ai noștri să aibă așa ambiții ca dânsul. La câți bani au furat, la câte fonduri europene deturnate, echipele de la noi ar trebui să fie deja în CL măcar câte o dată. Și nu doar la Chișinău, dar și la Orhei, Bălți, Comrat, Cahul, chiar și la Nisporeni :D Dar ambițiile sunt altele, foarte pământești, instinctive, mizere pentru oameni care se consideră elita țării și mai arată și cu degetul la un om care cu toate minusurile șale a intrat deja în istorie.
De ce credeți ca fotbalul este așa de important ca un busesmen sa investească anume in fotbal. Poate celor ce au bani in Moldova nu le place fotbalul, iar posibilitățile celor de la Petrocub sunt doar așa jucatori, sau crede-ti ca patronii de la echipa data sa avut bani nu aduceau sud americani și africani. Repet, este diferența mare de a face business intr-un stat capturat și un anclav, mai ales ca cei ce au echipe in dreapta Nistrului nici nu sunt la putere.
Negr
23:19, 27.07.2023
Цитата Макаб
Свё! И в этом сезоне от Молдовы только одна команда будет в группах одного из 3-х турниров, Шериф Тирасполь! Кум мэй там могут а здесь нет!
Увы !!! Не все негры!!!
Chisington
23:19, 27.07.2023
Цитата Ruslan75
Da vin-o și ai sa locuiești aici și ai sa vezi. Populația locală complet îl urăște, lipsa totala de concurenta unde te întorci numai Sheriff, încearcă cineva ceva este distrus. Și o întrebare pentru cei care zic ca Sherif aduce faima, câte ori la meciurile lor s-a ridicat drapelul țării. Nu are nimic Sheriff cu Moldova numai se folosesc de fmf pentru ambițiile personale a unui om.
Eu chiar tare aș vrea măcar vreo câțiva din ai noștri să aibă așa ambiții ca dânsul. La câți bani au furat, la câte fonduri europene deturnate, echipele de la noi ar trebui să fie deja în CL măcar câte o dată. Și nu doar la Chișinău, dar și la Orhei, Bălți, Comrat, Cahul, chiar și la Nisporeni :D Dar ambițiile sunt altele, foarte pământești, instinctive, mizere pentru oameni care se consideră elita țării și mai arată și cu degetul la un om care cu toate minusurile șale a intrat deja în istorie.
Ruslan75
23:12, 27.07.2023
Цитата Chisington
Priveste dintr-o perspectivă mai realistă. Nu trn există datorită Sheriffului dar Sheriff a profitat de existența trn. Așa chestiuni nu se rezolvă la Chis sau Tir, cu toate că elitele ambelor maluri au trăit toți acești ani destul de drujno. Tu uite la diferenta de viziuni. Ai lor baga banul gros în fotbal să intre în istorie. Ai noștri ca șobolanii scot totul si nu investesc un leu în țară, dar arată cu degetul ce-i de râu Gusan. La furat toți îs buni, dar la făcut ceva și pentru a bucura mii de oameni ai noștri fug în tufari.
Da vin-o și ai sa locuiești aici și ai sa vezi. Populația locală complet îl urăște, lipsa totala de concurenta unde te întorci numai Sheriff, încearcă cineva ceva este distrus. Și o întrebare pentru cei care zic ca Sherif aduce faima, câte ori la meciurile lor s-a ridicat drapelul țării. Nu are nimic Sheriff cu Moldova numai se folosesc de fmf pentru ambițiile personale a unui om.
Chisington
23:06, 27.07.2023
Цитата Ruslan75
Spun asta de aici din transnistria
Priveste dintr-o perspectivă mai realistă. Nu trn există datorită Sheriffului dar Sheriff a profitat de existența trn. Așa chestiuni nu se rezolvă la Chis sau Tir, cu toate că elitele ambelor maluri au trăit toți acești ani destul de drujno. Tu uite la diferenta de viziuni. Ai lor baga banul gros în fotbal să intre în istorie. Ai noștri ca șobolanii scot totul si nu investesc un leu în țară, dar arată cu degetul ce-i de râu Gusan. La furat toți îs buni, dar la făcut ceva și pentru a bucura mii de oameni ai noștri fug în tufari.
ПростоИглесиас1
23:03, 27.07.2023
Цитата Бывалый22
Посмотрел я матчи Зимбру и Петрокуба.У меня только один вопрос...Почему Дрита из Косово выстояла в матче с Викторией Пльзень,почему клуб из Андорры обыгрывает шотландский Хиберниан,почему Тобол на выезде обыгрывает Базель,почему островной Клаксвик не проигрывает чемпиону Швеции,Хеккену.А я могу ответить на этот вопрос.Потому что молдавские клубы мёртвые,футболисты мёртвые.И вы смеете открывать рот на Шериф,благодаря которому о ваших сёлах знают в Европе?Позорище,убожество!Менталитет терпил,блевать хочется от этого!!!У меня всё,кроме Шерифа в Молдове я клубов не знаю...идите работайте и не позорьте прекрасный вид спорта.Зажрались,делать ничего не хотят.Как можно так не любить футбол,что бы в него так играть.Яиц нет,самоотдачи нет.Тряпки!!!!
таки да

да сволочи они и скотины. без рода и памяти
Пррр
23:03, 27.07.2023
Вылетит и зимбру и петрокуб сейчас останется как всегда только шериф
Ruslan75
22:59, 27.07.2023
Цитата Chisington
Eu pot să-ți dau zeci de nume de la noi începând cu Sangheli terminând cu Spinu care îl vezi la toate meciurile care toată viața au fost pe "dvijenii" extrem de periculoase pentru societate iar tu spune-mi ce au făcut acești oameni bun pentru fotbalul nostru, măcar unul din ei?
Цитата Ruslan75
Existența Transnistriei este opera șerifului așa ca ei rău Moldovei au adus mai mult ca bine
Spun asta de aici din transnistria
991
22:59, 27.07.2023
Doar un singur lucru pozitiv pentru Petrocub pot sa spun ca au jucat cu jucatori moldoveni.
Dar diferenta de valoare e foarte mare de parca echipele moldovenesti sunt amatorii in afara de Sheriff
Fotbalul moldovenesc se duce in jos in fiecare an nui niciun progres, doar zimbru si petrocub au scapat 8 goluri si e mult mai grav ca pina ce Zimbru a avut cea mai usturatoare infringere din Conference.
Am impresia ca iei fac antrenament fara minge, nu stiu sa paseze sa faca o preluare.
Eu ca suporter am vrio 15 ani de cind urmaresc echipele moldovenesti in cupele europene si mai in fuecare an ies practic toate echipele din primul tur.
Doar Sheriff ne reprezinta tara si ne bucura cu rezultate
Ruslan75
22:58, 27.07.2023
Цитата Chisington
Eu pot să-ți dau zeci de nume de la noi începând cu Sangheli terminând cu Spinu care îl vezi la toate meciurile care toată viața au fost pe "dvijenii" extrem de periculoase pentru societate iar tu spune-mi ce au făcut acești oameni bun pentru fotbalul nostru, măcar unul din ei?
Existența Transnistriei este opera șerifului așa ca ei rău Moldovei au adus mai mult ca bine
Chisington
22:56, 27.07.2023
Цитата Ruslan75
Așa pentru cei care se închina in fata Sherifului, va aduc la cunostinta ca prin metode reider și prin alea 90 luna asta Gusan mai pune maina pe bussenesul unor persoane, unei companii de internet zilele astea le-au retras licența și toți trec la IDC dacă v-a spune ceva, plus stăpâni unei rețele de magazine din stânga Nistrului au fost reținuți, iar vânzătorilor le-au fost ridicate chiar și telefoanele personale. Așa ca nu va mai bucurați așa de succesul Șerifului
Eu pot să-ți dau zeci de nume de la noi începând cu Sangheli terminând cu Spinu care îl vezi la toate meciurile care toată viața au fost pe "dvijenii" extrem de periculoase pentru societate iar tu spune-mi ce au făcut acești oameni bun pentru fotbalul nostru, măcar unul din ei?
Ruslan75
22:54, 27.07.2023
Iar Petrocub ce sa spun, ma așteptăm la ceva mai bun, o deferența de 2 goluri, bravo lor ca joaca cu jucatori locali și astea nu pleacă prin liga II din România, rău ca nu vind nimic. Pentru tinerii lor acum a fost o șansa sa prindă vre-un contract prin Israel dacă se afirmau. Acolo sunt destule cluburi unde s-ar regăsi.
Asmall
22:53, 27.07.2023
Ну, что ж? Шалом. Не припарковай автобус когда тебя не просит. Это не Зимбру - Фенербахче – немного атаки может помогать. Это результат, когда в межсезонье играешь против команд как "спартанцев" и "Юнайтед ФК" из третьего дивизиона ОАЭ. Пора уже думать, как победить Супер Лигу в этом сезоне.
Chisington
22:52, 27.07.2023
Nu-i așa simplu băieți. Ce arată ultimii ani Sheriff nu a arătat nici un club de la noi și probabil nu va arăta niciodată. Problema nu e doar în bani, dar și în stabilitate și fanatism față de fotbal. Dacă nu era așa un om nebun după fotbal ca Gusan nu exista niciodată așa nivel de joc în Moldova. Așa că n-are sens să comparăm o excepție care nici n-ar trebui să existe cu la liga mămăliga plină de alcoolici și fumători de plan care se dau drept fotbaliști.
ПростоИглесиас1
22:48, 27.07.2023
Цитата ПростоИглесиас1
наверно самых красивых богатых умных обоятельных людей Молдова потерялаиз 2 лямов остались Платики
но они умнички и потрясающие пацаны. с общаги. все
Ruslan75
22:47, 27.07.2023
Așa pentru cei care se închina in fata Sherifului, va aduc la cunostinta ca prin metode reider și prin alea 90 luna asta Gusan mai pune maina pe bussenesul unor persoane, unei companii de internet zilele astea le-au retras licența și toți trec la IDC dacă v-a spune ceva, plus stăpâni unei rețele de magazine din stânga Nistrului au fost reținuți, iar vânzătorilor le-au fost ridicate chiar și telefoanele personale. Așa ca nu va mai bucurați așa de succesul Șerifului
ПростоИглесиас1
22:47, 27.07.2023
наверно самых красивых богатых умных обоятельных людей Молдова потеряла
из 2 лямов остались Платики
Andres
22:46, 27.07.2023
Цитата Бывалый22
Посмотрел я матчи Зимбру и Петрокуба.У меня только один вопрос...Почему Дрита из Косово выстояла в матче с Викторией Пльзень,почему клуб из Андорры обыгрывает шотландский Хиберниан,почему Тобол на выезде обыгрывает Базель,почему островной Клаксвик не проигрывает чемпиону Швеции,Хеккену.А я могу ответить на этот вопрос.Потому что молдавские клубы мёртвые,футболисты мёртвые.И вы смеете открывать рот на Шериф,благодаря которому о ваших сёлах знают в Европе?Позорище,убожество!Менталитет терпил,блевать хочется от этого!!!У меня всё,кроме Шерифа в Молдове я клубов не знаю...идите работайте и не позорьте прекрасный вид спорта.Зажрались,делать ничего не хотят.Как можно так не любить футбол,что бы в него так играть.Яиц нет,самоотдачи нет.Тряпки!!!!
Правильные вещи говоришь! Присоединяюсь!
Бывалы
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Бывалый22»
22:43, 27.07.2023
Цитата Макаб
Просто на данный момент на левом берегу условия для бизнеса в данном случае для футбола лучше чем на правом, поэтому Шериф дает результат. На правом нет таких возможностей как у Шерифа. Но я не считаю это трагедией, у нас достойный, вернее неплохой чемпионат, есть Шериф одна из сильнейших если не самая сильная восточно-европейских команд, остальные потихоньку подтягиваются. Ну нет у нас сейчас 8 Шерифов!!:))
Я с тобой отчасти согласен.Давайте откровенно,на правом берегу Днестра больше нет клубов,которые любили бы футбол.Там просто пытаются отмыть бабки,вот и всё.Срать они хотели на этот вид спорта.Я бы на месте игроков Нистру,Конструкторула вызвал бы на встречу всех этих недофутболистов и вырвал бы им ноги,за то что они обосрали молдавский футбол до нельзя.Вот в то время люди играли,потому что жили этим,любили это.А то что сейчас мы видим,это помойная яма
Ale
22:42, 27.07.2023
Цитата Felix
Se compara cerul cu pamintu, baietii sunt bravo ca au ajuns unde sunt indiferent de rezultat, nu comparati investitiile si conditiile in general al cluburilor. Totusi diferenta e foarte mare..dar cind vezi numai negativ si comentarii de prost gust ti se face sila.
Bre Folobolistule mai bine mergi la sala și dai cu antrenamente nu pierde timpul pe sait
ПростоИглесиас1
22:40, 27.07.2023
Цитата Макаб
Просто на данный момент на левом берегу условия для бизнеса в данном случае для футбола лучше чем на правом, поэтому Шериф дает результат. На правом нет таких возможностей как у Шерифа. Но я не считаю это трагедией, у нас достойный, вернее неплохой чемпионат, есть Шериф одна из сильнейших если не самая сильная восточно-европейских команд, остальные потихоньку подтягиваются. Ну нет у нас сейчас 8 Шерифов!!:))
у меня есть паспорт РФ
с удовольствием приеду бро
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
22:37, 27.07.2023
Цитата ПростоИглесиас1
ну что-ж Господа. давайте жить теперь по своим локалам все наши олигархи - мрази и жмотысемья Стати кинула Дачиюсемья Шора - почти МилсамиРенатик хвастается своими ролексами за 50 касарей евровы все - сволочитолько Гушан любит верил и достоин уваженияЧерный делся куда-тов общем горите в аду черти
Просто на данный момент на левом берегу условия для бизнеса в данном случае для футбола лучше чем на правом, поэтому Шериф дает результат. На правом нет таких возможностей как у Шерифа. Но я не считаю это трагедией, у нас достойный, вернее неплохой чемпионат, есть Шериф одна из сильнейших если не самая сильная восточно-европейских команд, остальные потихоньку подтягиваются. Ну нет у нас сейчас 8 Шерифов!!:))
Бывалый22
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Бывалы»
22:36, 27.07.2023
Посмотрел я матчи Зимбру и Петрокуба.У меня только один вопрос...Почему Дрита из Косово выстояла в матче с Викторией Пльзень,почему клуб из Андорры обыгрывает шотландский Хиберниан,почему Тобол на выезде обыгрывает Базель,почему островной Клаксвик не проигрывает чемпиону Швеции,Хеккену.А я могу ответить на этот вопрос.Потому что молдавские клубы мёртвые,футболисты мёртвые.И вы смеете открывать рот на Шериф,благодаря которому о ваших сёлах знают в Европе?Позорище,убожество!Менталитет терпил,блевать хочется от этого!!!У меня всё,кроме Шерифа в Молдове я клубов не знаю...идите работайте и не позорьте прекрасный вид спорта.Зажрались,делать ничего не хотят.Как можно так не любить футбол,что бы в него так играть.Яиц нет,самоотдачи нет.Тряпки!!!!
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
22:29, 27.07.2023
Цитата Felix
Se compara cerul cu pamintu, baietii sunt bravo ca au ajuns unde sunt indiferent de rezultat, nu comparati investitiile si conditiile in general al cluburilor. Totusi diferenta e foarte mare..dar cind vezi numai negativ si comentarii de prost gust ti se face sila.
Negativul vine de la doar câțiva useri, în rest majoritatea sunt realiști. Pe teren se vede totul.))
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
22:27, 27.07.2023
Цитата ПростоИглесиас1
Давайте сделаем чемп Шерифазачем всю эту ню
Всё будет ок, ты песимист я смотрю!
Felix
22:27, 27.07.2023
Цитата hyper
Nu lua personal, toată lumea e frustrată pe starea lucrurilor. Fiecare reacționează pe măsura emoțiilor. E și de înțeles că ele îs negative în contextul dat. Eu vvreau să-l laud dowr pe Avram. Deși e 3:0 deja.
Se compara cerul cu pamintu, baietii sunt bravo ca au ajuns unde sunt indiferent de rezultat, nu comparati investitiile si conditiile in general al cluburilor. Totusi diferenta e foarte mare..dar cind vezi numai negativ si comentarii de prost gust ti se face sila.
Kornel
22:26, 27.07.2023
3:0 ma kak in toate echipele din Moldova. Exceptie face Sherifful care nu e chiar Moldova. Nici n-am de gand sa privesc meciul retur, pierdere de timp. Credeam ca locul 2 dupa Sheriff inseamna un joc mai puternic decat ceea ce au aratat acesti găozari.
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
22:25, 27.07.2023
Шериф в другом чемпионате будет уже не Шериф, там его задавят, А в Молдове у Шерифа великолепные условия для подготовки к еврокубкам, в таких условиях команда всегда выглядит свежо.
hyper
22:23, 27.07.2023
Цитата Felix
se discuta despre ce??? Uite ce comentarii sunt mai jos...de la *expertii* in fotbal. Inteleg cind obiectiv judeci si califici unele chestii..dar cind toti mizerabilii comenteaza a prost ti se face sila ..
Nu lua personal, toată lumea e frustrată pe starea lucrurilor. Fiecare reacționează pe măsura emoțiilor. E și de înțeles că ele îs negative în contextul dat. Eu vvreau să-l laud dowr pe Avram. Deși e 3:0 deja.
ПростоИглесиас1
22:22, 27.07.2023
Давайте сделаем чемп Шерифа
зачем всю эту ню
ПростоИглесиас1
22:20, 27.07.2023
один удар в )) створ от пацаны выросшего в общаге и кушал макароны - С Платика который
но умничка и красавец
ни один не ударил близко до ворот израильтян
мне кажется на левом просто издеваются или хотите стутся на ВЕлкими Моулдавскими
командами
и они правы
Felix
22:17, 27.07.2023
Цитата hyper
Cu așa comentariu ești un prostălău. Aceata e sait de fotbal în care se discută. De unde vii tu să ne compari cu fotbaliștii care ne reprezintă peste hotare băi? Ești adecvat?
se discuta despre ce??? Uite ce comentarii sunt mai jos...de la *expertii* in fotbal. Inteleg cind obiectiv judeci si califici unele chestii..dar cind toti mizerabilii comenteaza a prost ti se face sila ..
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
22:16, 27.07.2023
Если счет не изменится то Петрокуб сможет в ответке попытаться отыграться. Понимаю что при такой игре это почти невозможно, но чем шьёрт не шутит. Вперед Петрокуб! Форза MOLDOVA!
Forzza md
22:14, 27.07.2023
Circ moldav. Un jucator de la petrocub nu a nimerit poarta goala a adversarului...
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
22:11, 27.07.2023
Цитата ПростоИглесиас1
как возили турки так и израильтяне сейчастам 5-0 вполне по счету и игреможет у нас разрешат рекламу беттинга /
Не надо сравнивать Фенербахче с Маккаби, турки на 2 головы выше израильтян. Зимбру еще достойно смотрелся по сравнению с Петрокубом. Я думаю что Зимбру главный кандидат на второе место в этом году в чемпе. От Петрокуба ожидал большего.
Hucic
22:09, 27.07.2023
niki scoate 2 2
hyper
22:09, 27.07.2023
Цитата Felix
Bai da sunteti niste p..... de comentatori si specatatori, va scarpinati la oua pe divan si comentati numai de rau. In viata voastra nu ati alergat mai mult de 5 m da toti sunteti experti in fotbal in relatii cine pe cine a luat in excursie si altele... cu asa atitudine sunteti niste gunoaie....care doar sa comentati puteti ca in rest ce mai puteti...cam nimic. Voi aplaudati doar cind va scoateti 5 lei din pariuri in rest numai rahat iese din voi.
Cu așa comentariu ești un prostălău. Aceata e sait de fotbal în care se discută. De unde vii tu să ne compari cu fotbaliștii care ne reprezintă peste hotare băi? Ești adecvat?
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
22:08, 27.07.2023
Смотря на игру Шерифа и остальных команд из суперлиги кажется что эта команда с другой планеты! Какое счастье что суперлига имеет такую команду как Шериф, это как настоящий сон.
ПростоИглесиас1
22:07, 27.07.2023
как возили турки так и израильтяне сейчас
там 5-0 вполне по счету и игре
может у нас разрешат рекламу беттинга
/
Kornel
22:06, 27.07.2023
Цитата Макаб
Свё! И в этом сезоне от Молдовы только одна команда будет в группах одного из 3-х турниров, Шериф Тирасполь! Кум мэй там могут а здесь нет!
Mda, avem doar Sheriff si acela e doar partial al nostru.
Felix
22:05, 27.07.2023
Bai da sunteti niste p..... de comentatori si specatatori, va scarpinati la oua pe divan si comentati numai de rau. In viata voastra nu ati alergat mai mult de 5 m da toti sunteti experti in fotbal in relatii cine pe cine a luat in excursie si altele... cu asa atitudine sunteti niste gunoaie....care doar sa comentati puteti ca in rest ce mai puteti...cam nimic. Voi aplaudati doar cind va scoateti 5 lei din pariuri in rest numai rahat iese din voi.
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
22:03, 27.07.2023
Свё! И в этом сезоне от Молдовы только одна команда будет в группах одного из 3-х турниров, Шериф Тирасполь! Кум мэй там могут а здесь нет!
hyper
22:03, 27.07.2023
Цитата mepfy
Avram destule scoate. E bravo!
Да Миша Плэтикэ ну нимереште поарта гоалэ. Тот браво, дар пентру канторэ.
ПростоИглесиас1
22:02, 27.07.2023
Ну а что тут можно сказать...
ни одного удара даже не в створ
Богачук...оч потерялся сегодня
мы всей страной должны и обязаны молиться на Шериф
ибо больше ничерта нет
вообще
вы понимаете
mepfy
22:00, 27.07.2023
Цитата hyper
Potârniche și Borș 2 jaloane în fața lui Zahavi. На классе! Жалко Аврама, он старается.
Avram destule scoate. E bravo!
Боб- Сахалин
22:00, 27.07.2023
Игра в одни ворота. У Петрокуба два паса и потеря, два паса и потеря.
Начало второго тайма и уже 2-0.
Наверное ждём результат как у Зиму 5-0.
Sergiu 88
21:58, 27.07.2023
Poate mai cheama Clesenco la nationala vre-un calic de la Petrocub.... vai si amar de platicii lor si ambros doar pot evedentia pe Cojocaru in rest toti is angajati la firma luiambros ca soferi
hyper
21:54, 27.07.2023
Potârniche și Borș 2 jaloane în fața lui Zahavi. На классе! Жалко Аврама, он старается.
Потыр
21:53, 27.07.2023
Потырника главный конторщик
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
21:49, 27.07.2023
АВРАМ!!!!!
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
21:43, 27.07.2023
Давай Петрокуб!
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
21:38, 27.07.2023
Цитата Макаб
уже 2-2
Аврам могбы и выручить. петрокуб чуть лучше играет чем Зубры но и Маккаби не Фенербахче
Макаб
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Фубтолист»
21:30, 27.07.2023
Цитата hyper
Могли забить 5 уже.А столкновение М Плэтики и Амброса очень смешное.Кстати Фарул дома проигрывает армянам.
уже 2-2
hyper
21:16, 27.07.2023
Цитата Zukermann
Петрокубу везёт, что у игроков Маккаби прицел сбит конкретно))) так бы подвиг зубров уже повторили)
Могли забить 5 уже.
А столкновение М Плэтики и Амброса очень смешное.

Кстати Фарул дома проигрывает армянам.
Zukermann
21:12, 27.07.2023
Петрокубу везёт, что у игроков Маккаби прицел сбит конкретно))) так бы подвиг зубров уже повторили)
Forzza md
21:11, 27.07.2023
Posesie zdrobitoare...80 la 20. Contraatacurile is moarte. Cu asa dinamica scorul va fi minim 3-0.
mepfy
21:03, 27.07.2023
Цитата 991
Valoarea lotului a lui Macabi Haifa e de 21 de milioane de euro iar a lui Macabi Tel Aviv e de 26 de milioane de euro la asta mam referit ca e mai valoroasa si in campionat Tel Aviv ia zdrobit pe Haifa 3-0
De faptul ca în același sezon au mai pierdut cu 2-0 și 3-1 de la Maccabi Haifa, nu scrii nimic?)))
Starsky
20:45, 27.07.2023
Avram se pregatea de saritura 3 secunde, dar balonul nu avea atata timp la dispozitie....
ПМР
20:44, 27.07.2023
Битон и забил
Serview
20:07, 27.07.2023
Цитата Petro
Iosipoi unde-i?
Informații noi de la Hîncești. Actualizate.
- Iosipoi e operat și aut jumătate de an;
- Mudrac a fost pălit la cap de mititel;
- Revenco i-a trimis nafig pe jucători și a zis că îl doare în fund de meciurile lui Petrocub. Contractul s-a terminat
ПМР
20:05, 27.07.2023
У евреев в защите два слоя Биттона
Petro
19:59, 27.07.2023
Iosipoi unde-i?
Serview
19:44, 27.07.2023
Цитата Nmn
Nu mai face parte din lot.Petrocub sa mai desparit in ultimele 2 saplatamani de vreo 5 asa zisj jucatori
Revenco a plecat de la Club de după națională. A semnat cu cineva cred
Nmn
19:42, 27.07.2023
Цитата Petrocub fan
De ce nu joaca Revenco? Chiar bors e mai bun?
Nu mai face parte din lot.Petrocub sa mai desparit in ultimele 2 saplatamani de vreo 5 asa zisj jucatori
Ion003
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Ion002»
19:34, 27.07.2023
Надеюсь что этот матч ,покажут где-то на ютубе
Petrocub fan
19:32, 27.07.2023
De ce nu joaca Revenco? Chiar bors e mai bun?
Ролекс
19:29, 27.07.2023
Цитата Оле оле
Кто знает где Витя Мудрак? Его в заявке нет, травма?
Перешёл в чемпионат Крыма
Gol
19:21, 27.07.2023
https://football24.ru/allnews/russia/rpl-premier-league/188019-spartak-prodolzhaet-borotsja-za-moldavskogo-zaschitnika.html
Andersen
19:15, 27.07.2023
Turism la Israel cu familia!!! La Locuri Sfinte ar trebui să mergeți cu familiile! Da ei au venit la Shoping!!!
Клен
18:52, 27.07.2023
СЕГОДНЯ В 20 30 БУДЕТ ПРЯМАЯ ВИДИОТРАНСЛЯЦИЯ. ГДЕ БУДЕТ??????
Фубтолист
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Săvulean, Макаб»
17:36, 27.07.2023
15 комментов и не одного про Мурованного!:))
Оле оле
16:56, 27.07.2023
Кто знает где Витя Мудрак? Его в заявке нет, травма?
Link
16:39, 27.07.2023
Цитата Ion002
Кто знает покажут ли матч на Молдова 1 или журнал ты?
Meciurile în deplasare de regulă nu le arată nimeni. Unica soluție este internetul.
Ion002
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Ion003»
15:21, 27.07.2023
Кто знает покажут ли матч на Молдова 1 или журнал ты?
Săvulean
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Фубтолист, Макаб»
14:56, 27.07.2023
Succes Petrocub, așteptăm revanșa pentru Zimbru. Va fi greu fiindca campionatul din Israel e peste al nostru, dar nici Maccabi nu e Fenerbahce. Avem dreptul să sperăm. Baftă.
Семанюк
11:11, 27.07.2023
Botnari si unele sotii ale jucatorilor tare mai trebuiau acolo:) O sa jucati cu Jardan si Potirniche atunci e clar cu voi, un 3:0 pe azi in defavoarea Petrocubului
991
10:43, 27.07.2023
Цитата Chisington
Ce tot îndrugi acolo specialistule? Haifa e campioana trei ani la rând, cum e mai valoroasă tel Aviv? Sau scrii să nu dormi?
Valoarea lotului a lui Macabi Haifa e de 21 de milioane de euro iar a lui Macabi Tel Aviv e de 26 de milioane de euro la asta mam referit ca e mai valoroasa si in campionat Tel Aviv ia zdrobit pe Haifa 3-0
Chisington
09:47, 27.07.2023
Цитата 991
Succes PetrocubInsa Macabi Tel Aviv e mai valoroasa si mai puternica fata de Macabi Haifa daca ne luam dupa statiaticiInsa Petrocub trebuie sa joace pentru Moldova si cu determinare speram la un rezultat pozitiv chiar coinstentizam ca va fi infernal si foarte greu
Ce tot îndrugi acolo specialistule? Haifa e campioana trei ani la rând, cum e mai valoroasă tel Aviv? Sau scrii să nu dormi?
991
09:40, 27.07.2023
Succes Petrocub
Insa Macabi Tel Aviv e mai valoroasa si mai puternica fata de Macabi Haifa daca ne luam dupa statiatici
Insa Petrocub trebuie sa joace pentru Moldova si cu determinare speram la un rezultat pozitiv chiar coinstentizam ca va fi infernal si foarte greu
Хан
09:24, 27.07.2023
На отдых поехали такой бандой?)
Giovanni Bou
08:32, 27.07.2023
Daca spui că sunt cum sunt de ce rs la comentarii bai inteligentule? Ce am scris greșit că și o luat femeile ?
Da-te la umbra te bate soarele prea tare .
Цитата kandaraki
de acord! ala comenteaza urat la orice publicatie doar sa fie luat in seama. oameni bolnavi, ar trebui administratorul site-ului sa blocheze imediat asa postari!
kandaraki
07:50, 27.07.2023
Цитата amator
drept ai scris nickname BOU esti cu gindul tau! oameni invidiosi alde tine traesc asa herevo in tara asta! dute spalate la fata si la lucru BOU
de acord! ala comenteaza urat la orice publicatie doar sa fie luat in seama. oameni bolnavi, ar trebui administratorul site-ului sa blocheze imediat asa postari!
amator
07:44, 27.07.2023
Цитата Giovanni Bou
Și-o luat și femeile și amantele in israel, unii.. unii vor da sub coada bine la niste păpușele aduse întâmplator
drept ai scris nickname BOU esti cu gindul tau! oameni invidiosi alde tine traesc asa herevo in tara asta! dute spalate la fata si la lucru BOU
Nmn
04:16, 27.07.2023
Maccabi bate 3-0 minim.
UCL
02:38, 27.07.2023
Moldova e cu vii !!! Succese Petrocub!!!
Juy
01:48, 27.07.2023
Succes Petrocub !!!
Задай вопрос редакции Moldfootball.com
Другие конференции
ЛИГА НАЦИЙ 2024/25
Команды
И
В
Н
П
Мячи
О
1.
Молдова
4
3
0
1
5-1
9
2.
Мальта
4
2
1
1
2-2
7
3.
Андорра
4
0
1
3
0-4
1
Бомбардиры
Ионица (Молдова)
1
М.Кожокару (Молдова)
1
Постолаки (Молдова)
1
Каймаков (Молдова)
1
Камензули (Мальта)
1
Николаеску (Молдова)
1 (1)
Теума (Мальта)
1 (1)
Ассистенты у сборной Молдовы
Каймаков
2
Кожокару
1
Мудрак
1
СУПЕРЛИГА 2024/25
Команды
И
В
Н
П
Мячи
О
1.
Шериф
13
11
2
0
33-6
35
2.
Петрокуб
13
6
5
2
20-8
23
3.
Зимбру
13
7
1
5
31-16
22
4.
ФК Бэлць
13
6
4
3
18-9
22
5.
Милсами
13
5
3
5
27-18
18
6.
Спартаний
13
3
5
5
12-14
14
7.
Дачия Буюкань
13
1
5
7
5-19
8
8.
ФК Флорешть
13
0
1
12
0-56
1
Бомбардиры
Охаджунва (Зимбру)
8
И.Оппонг (Спартаний)
7 (2)
В.Рэйляну (Зимбру)
6
Жоао Паулиньо (Зимбру)
6 (1)
Гынсарь (Милсами)
5
Мамучашвили (Шериф)
5 (2)
Кэрунту (Петрокуб)
4
Аканби (Шериф)
4
А.Аллаш (Шериф)
4
Ребенжа (ФК Бэлць)
4
К.Мартинс (ФК Бэлць)
4
Дедечко (Зимбру)
4 (3)
Ассистенты после 13-го тура
Бадоло (Шериф)
8
Амброс (Петрокуб)
5
Джу (Зимбру)
5
Силва (ФК Бэлць)
5
Охаджунва (Зимбру)
4
Лису (Милсами)
4
Мамучашвили (Шериф)
3
Гынсарь (Милсами)
3
Зоури (Шериф)
3
Ламбарский (Милсами)
3
А.Антонюк (Милсами)
3
Н.Ротару (Спартаний)
3
С.Кожокарь (Зимбру)
3