Все новости
Архив новостей
Конкурс прогнозов - Суперлига 2023/24
Лидеры
1. saniok6
173
2. djapar455260
159
3. Крапива Лидер 13 тура
158
4. kristal88
157
4. хаха1 Лидер 1 тура Лидер 4 тура
157
Перейти к конкурсу
��������...
Суперлига, Фаза 2, 3-й тур
30.03, 17:00 Зимбру - ФК Бэлць
31.03, 16:00 Петрокуб - Дачия Буюкань
31.03, 18:00 Милсами - Шериф
Севастьян Ботнарь дисквалифицирован на три тура
14 апреля 2021, среда

Севастьян Ботнарь дисквалифицирован на три тура Комитет по проведению соревнований рассмотрел различные нарушения, произошедшие во время матчей последнего тура Национальной Дивизии.

Так, Комитет констатировал, что сразу после финального свистка матча "Петрокуб" - "Зимбру" вице-президент кишиневского клуба Севтстьян Ботнарь подошел к судейской бригаде, которая направлялась в раздевалки, и стал в нецензурной форме выражать свое несогласие с их решениями, используя оскорбления и угрозы.

В итоге комитет дисквалифицировал Севастьяна Ботнаря на 3 матча чемпионата, а клуб оплатит штраф в размере 3 000 леев.

Администрация сайта не несет ответственности за комментарии, оставленные посетителями. В то же время, администрация призывает читателей вести дискуссии в рамках приличия. Сообщения о политике, религии, языках, содержащие оскорбления, флуд, рекламу или написанные заглавными буквами, могут быть удалены, а доступ на сайт их авторам может быть блокирован на неограниченный срок.
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
21:08, 15.04.2021
Starski mersi mult ca in sfirsit ma intelegi,pe mine personajul sava nu ma intereseaza,ai si tu dreptate,daca nu sunt rezultate este de vina conducerea in primul rind,dar daca te gindesti mai profund,nu exista manageri care ar veni pe gratis sa dezvolte acest club,si iarasi se rezuma la finante.eu sunt de parerea ca trebuie sustinute echipele,fiindca situatia economica este sluta la toti,ei deja ani de zile se tot pling,nu au nimic sustinere,se tin toate cluburile pe un fir de ata,si noi microbistii inca ii mai pleftarim,si ii descurajam.
Starsky
15:42, 15.04.2021
Acelasi
Zici lucruri corecte, dar in cazul lui Zimbru, nu sunt de acord ca "mai bine Seva" decat nimic.
Cred ca unul care nu se pricepe in management sa vina, dar cu o dorinta enorma de a face tot posibilul ca sa infloreasca clubul, e mai bine decat acei cu experienta si care cauta "solutii" de a mai scurge pe unde pot.
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
15:27, 15.04.2021
Noi mereu criticam conducatorii,dar de fapt,daca nici ei nu ar fi atunci ce?o sa spuneti mai bine sa se inchida totul,dar va zic ca nu e asa,cit de cit dar se intretin vreo 40x10 de oameni,care la rindul lor mai au familii.nu se duc sa se drogheze,sau sa fure,alearga si ei cum pot ca sasi cistige existenta.
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
15:22, 15.04.2021
Dacia nu achita salarii,joaca cu copii doar pe prima de joc,este o solutie,dar care nu poate continua mult,la anul acei copii vor fi mai maturi,vor pleca ori la munca,ori vor incerca sa gaseasca alte echipe care cit de cit platesc.dar platesc la noi 3 cluburi,sheriff,petrocub,sgs.la restul e jale mare,e amatorism total,si nu din cauza ca conducerile sunt proaste,dar din lipsa de finante.credema ca daca ar fi finante,si conducerile ar avea mai multe pirghii,de a completa echipele cu jucatori de calitate,si jucatorii ar avea alta atitudine,cei activi,iar cei din spate vor avea sperante si dorinta sa joace in primul esalon.
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
15:18, 15.04.2021
Starski credema ca pentru un club de fotbal e binevenit si 1000 de lei,dar nimeni nu acorda o mina de ajutor,plus la toate sunt impozitate asociatiile exact la fel ca si cele comerciale,ceea ce este o problema enorma...tu daca te duci sa ajuti clubul cu 1000 de lei la echipa vor ajunge 500 lei,restul va pleca la stat.de aceea oamenii nu vor sa finanteze sportul,nu exista sustinere,dar fara de ea asociatiile sportive supravietuiesc cum pot,care trucheaza meciuri,care nu achita salarii din neputinta,care si cum mai pe scurt.
Starsky
14:40, 15.04.2021
Acelasi
Da, nu pot sa zic cu certitudine ca stiu exact ce forma juridica are Zimbru. Poate stii mai bine si ai dreptate ca e o asociatie obsteasca non-profit. Si aici vad problema: daca e non-profit, rezulta ca nimeni nu se straduie sa se faca un profit. E ok sa fie la ZERO.
Chiar daca as vrea sa vin sa incerc sa fiu membru al asociatiei, eu cred ca un 10.000 euro pe ei nu ii vor salva si nu ii va da viata noua clubului. Aici vorbim de investitii de cateva sute de mii de euro, dar de dorit cateva milioane. Cu parere de rau inca nu am strans asa bani. Lucrez asupra la asta ))
Power
14:12, 15.04.2021
Acelasi
Хватит уже людей за дураков считать.
Пол года сева руководит Зимбру...
Ты думаешь никто не знает что он и не уходил?

По поводу места Зимбру и Буюкан - вопрос не в этом, а в том что в Зимбру вечно проблема с долгами, с выплатой ЗП и т.д.
Видно куда движутся Буюканы и чего они хотят.
А вот где будет Зимбру завтра, и будет ли вообще, большой вопрос.
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
13:54, 15.04.2021
Pseudo investori
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
13:52, 15.04.2021
Voi analizati prestatia daciei de anul acesta,da intradevar bravo lor,dar pina la final mai conteaza locul 6 sau locul 8 pe care o sa finiseze zimbru?si va mai aduc aminte ca seva e de doar jumate de sezon la conducere,fiindca a inceput cu investorii parudo de anul trecut,luxemburg sau de unde mai erau.
Power
13:38, 15.04.2021
Acelasi
Про инвесторов могут поверить люди, которые не знают что на самом деле происходило в Зимбру.
Черный же хочет либо чтоб инвесторы дали денег но все осталось под Черным, либо отдать только имя Зимбру вместе со всеми долгами, либо продать всю базу за нереальные деньги. Верно?
Я бы еще послушал истории про финансирование если бы не пример Буюкан. Почему они могут без условного Черного а Зимбру нет?
Ответ очень простой - разное руководство и разные интересы. Кого-то интересует будущее, а кого-то только сегодня карманы набить.
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
13:27, 15.04.2021
Eu nu zic ca seva este cel mai bun conducator,dar reesind din situatia financiara a clubului nu exista alti candidati la aceasta functie,este o vorba ,, cu bani pot toti,incercati fara,,.si inca odata accentuez,o asociatie obsteasca este neguvernamentala si nonprofit,se intretine pe donatii sau sponsorizari,dar din pacate aceste sponsorizari nu mai exista.de fiecare data cind au venit potentiali finantatori,de atitea ori au fost duse tratative si chiar a fost cedata conducerea.daca aveti intentia de a finanta acest club du-te la zimbru si fa o solicitare,cu mare drag o sa te primeasca si o sa te asculte.dar fara idei de genul ca ciornii trebuie sa finanteze si cineva sa conduca,el nu mai finanteaza,gata.
Power
12:29, 15.04.2021
Acelasi
Конечно кроме своего "мудрого" руководства.
Power
12:25, 15.04.2021
Acelasi
Еще раз задам тебе вопрос - сева лично чем помог Зимбру?
То есть ты предлагаешь людям принести свои деньги чтоб ими распоряжался сева и ко?
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
12:04, 15.04.2021
Este enervant cind nu aveti idee de anumite domenii,va exprimati de parca ati fi mari specialisti,asa e la toti,specialisti in tot ce doresti,si la fotbal,cultura,educatie etc,dar de fapt...
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
12:02, 15.04.2021
Deci,te gresesti total,din lipsa de cunostinte,zimbru nu este companie comerciala,este o asociatie obsteasca formata din trei sau mai multi membri,care nu are venit,daca doresti sa ajuti clubul cu bani,poti depune o cerere care sa te accepte in membri,unde indici cu ce ajutor intervii,este simplu,cererea se examineaza si daca ai intentii curate,asociatia cu siguranta te va primi,doar ca trebuie sa indeplinesti toate criteriile necesare.
Starsky
11:00, 15.04.2021
Acelasi
Eu nu am comparat ca fiind rivali din aceeasi industrie.
Ceea ce au ele ambele in comun: companii comerciale!!
Cum eu nu as dona lui Starnet daca ar muri ca companie, la fel nu as face-o si cu Zimbru, pentru ca echipa moare din cauza conducerii. E mai bine sa moara, si apoi, cand toti sugatorii vor pleca, sa renasca din nou, de la zero. Numele va ramane, si asta e tot ce conteaza pina la urma.
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
09:21, 15.04.2021
Comparatie mai prosteasca nu am vazut,starnet cu zimbru)))si ce servicii presteaza zimbru?pe ce venit?
Kaka
23:47, 14.04.2021
Cu asa academia cum are Zimbru...ei trebuiau să se autofinanțeze, dar ei ce fac? Se lupta sa nu retrogradeze, de ce Dacia fara multi bani poate face o figură frumoasă în campionat dar zimbru avind o academie și o infrastructură ft Buna ...se fac de rîs. Trebuie o conducere mai buna ...
Starsky
22:59, 14.04.2021
Power
Спасибо за поддержку! )

Acelasi
Tu acum vrei sa zici ca Botnari acesta pune bani personali in bugetul lui Zimbru? Sau achita careva salarii a fotbalistilor? Ce da Botnari clubului Zimbru? Sarguinta si daruire de sine pentru club? ))))))))))
De ce eu sau altcineva ar veni acum si ar da Zimbrului careva bani? Asta nu e corect, mai ales luand in consideratie toata conducerea clubului, plus ca apartine unui milionar.
Unde este garantia ca banii donati de mine vor ajunge in dezvoltarea clubului, salarii jucatorilor sau alte nevoi reale ale clubului?
Asta cum ar veni acum Alexandru Machedon si ar zice ca gata, nu mai vrea sa dezvolte compania StarNet, ea se desfiinteaza si vreun manager de acolo ar zice: hai baieti donati bani ca sa nu moara compania comerciala StarNet. Voi doar vreti internet bun?
La fel si Zimbru. E o companie comerciala. Mai bine sa falimenteze, sa fie vanduta la sinecost, si altcineva sa o ia de la capat.
Гаскойн
22:26, 14.04.2021
Я бы например мог бы помогать Зимбру каждый месяц своим посильным вкладом. Если бы был твёрдо уверен, сто деньги пойдут на нужды клуба, и не просто на нужды, а будут грамотно тратиться. Не на потребление, а на строительство системы. И таких как я немало. Но...
Power
22:16, 14.04.2021
Acelasi
Ты кто такой что закрываешь человеку рот?
Он высказал свое мнение.
Если ты не в курсе, это называется Акционерное Общество. Многие клубы по такому принципу работают. Так что закрой сам рот.
Какой интерес у севы в Зимбру все и так знают. И это явно не развитие Зимбру.
И если до конца следовать твоей скудной логике, сева что дал Зимбру?
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
22:08, 14.04.2021
Toti sariti in capul lui seva,dar sa presupunem ca se dezice si el sa mai fie la club,credeti ca sunt doritori sa preia conducerea fara finantare?
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
22:05, 14.04.2021
Starski, mii de suporteri care doar critica saracia clubului, este unul care s-a dus la club sa dea o mina de ajutor?nu exista,si nu e de mirare,toti o duc greu,sau maxim le ajunge doar pentru necesitatile personale,baza a fost construita pe cind ciornii avea entuziasmul,dar gata nu mai este,sa finisat,pentru ce sa bage bani in fotbal,daca nu are nici un interes fata de el?cit a putut atita...bravo lui ca macar a construit ce o republica nu a putut,un stadion modern unde selectionatele joaca,tu starski ce ai facut ca sa mearga bine la club?pai daca nu faci nimic,atunci tineti parerile pentru tine,sau ai respectul fata de cei care macar cu ce pot mai sustin acest club,doar ca sa existe cumva.
комент123
21:36, 14.04.2021
"переборщили" с наказанием. Лучше бы больше дисквалификацию дали, но сохранили бы деньги для клуба, у которого и так проблемы с финансами. Наказали не Ботнаря, а пацанов.
комент123
21:36, 14.04.2021
"переборщили" с наказанием. Лучше бы больше дисквалификацию дали, но сохранили бы деньги для клуба, у которого и так проблемы с финансами. Наказали не Ботнаря, а пацанов.
Starsky
20:59, 14.04.2021
Care mana de ajutor??
Tu serios?
Asa un complex, asa un business, cu o asa o imagine, cu mii si mii de suporteri si simpatizanti, trebuia sa lupte piept la piept cu Sheriff in campionat, iar in cupele europene sa joace nu mai rau decat CFR Cluj sau alte echipe mijlocii din Europa de Est.
Aceeasi componenta de staff sa o pui acum la Chelsea, pai in 2 ani Chelsea va juca prin League One, inghitand pe gat cate 2-3 goluri de la vreun Blackpool sau Ipswich Town.

Cand nu destul ca "sefu" de Ciornai nu mai baga bani, dar inca si se mai scot din bugetul echipei bani pentru nevoi personale, sau pentru constructia unei scoli luxoase prin apropiere, atunci evident ca clubul va avea mereu datorii.

Pe langa toata aceasta buba, s-au mai lipit niste sugatori care precis ca si-au instalat niste scheme financiare, si sug banii ramasi din club.

Demult am o idee de facut o societate pe actiuni, unde sa se stranga bani de la oricare doritor, pina cand se ajunge la suma necesara de a rascumpara Zimbru, si fiecare donator de bani sa aiba o parte din actiuni echivalenta cu suma donata. Acei care au un procentaj mai mare decat X sa aiba dreptul de vot in ceea ce priveste deciziile de guvernare a clubului.
Suna frumos, dar un infern cand vine vorba sa implementezi, luand in consideratie o tara atat de saraca ca Moldova. Plus, Ciornai vrea sa se imbogateasca de pe vanzarea clubului, in loc "sa-i dea drumul" ca sa aiba inca o sansa la viata.
Gavrilovici
17:07, 14.04.2021
Unde o dispărut Testimitan, parcă se bătea în chept că vrea să ajute Zimbru?
доцент
16:14, 14.04.2021
скко можно над человеком издеватся 3000 лей вы в своем уме такие большие деньги
Atunci
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Acelasi»
15:31, 14.04.2021
Spune-ti de unde sa gaseasca zimbru bani pentru existenta,ce ar trebui sa faca clubul ca sa fie rezultate,ce politica sa aleaga,fara resurse este imposibil,cum?mereu criticati,mereu sunteti nemultumiti,dar de fapt nimeni nu da o mina de ajutoe,oameni buni,fara finantare nu este real sa faci rezultate.
Larson
15:29, 14.04.2021
Practic cei mai multi fotbalisti buni au iesit de la zimbru, chiar nu se gasesc niste oameni competenti sa conduca acest club, mii scirba sa ma uit ce cadre lucreaza acolo!!! Acest Botnari nu are nimic in comun cu fotbalul, de asta si Zimbru se afla sub echipele din colhoaze in clasament!!
Acelasi
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Atunci»
15:28, 14.04.2021
Atunci cind in club nu se mai investeste,si cunoasteti acest lucru,Ciornii a zis direct ca nu mai baga un leu,ce rezultate mai doriti?inca bine ca Seva isi asuma si exista acest club,supravietuieste,fiti atenti,nu traieste,ci supravietuieste,de fapt ca orice alt club,si in genere ca toata societatea noastra.
Тираспольчанин
15:23, 14.04.2021
Сева ещё не убил до конца Зимбру? Чуть-чуть осталось ещё и добъет клуб Сева с Писарем
Откуда
15:12, 14.04.2021
Кто знает,каким боком он оказался в Зимбру ?
Армеец
11:32, 14.04.2021
Бычек! Сева не шарит в футболе. Пусть продаёт авиабилеты
Олимпия
11:20, 14.04.2021
А не хотят его,после этого исключить из Исполнительного комитета?
Задай вопрос редакции Moldfootball.com
Другие конференции
U21 ОТБОРОЧНЫЙ ЦИКЛ ЧЕ-2025
Команды
И
В
Н
П
Мячи
О
1.
Нидерланды U-21
7
7
0
0
21-2
21
2.
Грузия U-21
6
4
1
1
6-3
13
3.
Швеция U-21
6
3
1
2
13-5
10
4.
Молдова U-21
7
2
0
5
6-15
6
5.
Сев. Македония U-21
6
2
0
4
3-7
6
6.
Гибралтар U-21
8
1
0
7
3-20
3
Бомбардиры
Охио (Нидерланды U-21)
5
В.Рэйляну (Молдова U-21)
3
Ван Боммел (Нидерланды U-21)
3
Манхоф (Нидерланды U-21)
3
Вильхельмссон (Швеция U-21)
3
Борхе (Гибралтар U-21)
2
Ренш (Нидерланды U-21)
2
Б.Мейер (Нидерланды U-21)
2
К.Тейлор (Нидерланды U-21)
2 (1)
СУПЕРЛИГА 2023/24, ФАЗА 2
Команды
И
В
Н
П
Мячи
О
1.
Петрокуб
2
1
1
0
6-1
4
2.
Зимбру
2
1
1
0
2-0
4
3.
ФК Бэлць
2
1
0
1
1-5
3
4.
Шериф
2
0
2
0
2-2
2
5.
Милсами
2
0
1
1
0-1
1
6.
Дачия Буюкань
2
0
1
1
1-3
1
Бомбардиры
Талал (Шериф)
8 (2)
Гынсарь (Милсами)
8 (3)
Солодовников (ФК Флорешть)
7
Луваннор (Шериф)
7 (1)
В.Амброс (Петрокуб)
7 (2)
Н.Клещенко (Петрокуб)
5
М.Платика (Петрокуб)
5
Молочко (ФК Бэлць)
5
Анкийе (Шериф)
5
Нягу (ФК Бэлць)
5 (1)
Силва (ФК Бэлць)
5 (2)
Ассистенты после 2-го тура
Рикардиньо (Шериф)
7
Бивол (Дачия Буюкань)
6
Нягу (ФК Бэлць)
6
Дану (ФК Бэлць)
5
Мбекели (Шериф)
5
Ревенко (Петрокуб)
5
Т.Лунгу (Петрокуб)
4
В.Амброс (Петрокуб)
4
С.Платика(Петрокуб)
3
Котогой (Петрокуб)
3
Жоао Паоло (Шериф)
3
Камара (Милсами)
3
А.Макрицкий (Зимбру)
3
Рэйляну (Зимбру)
3
Молочко (ФК Бэлць)
3