Toate știrile
Arhiva noutăților
Concursul Pronosticurilor - Superliga 2024/25
Lideri ai
1. Android Liderul 11 etape
147
2. Vitali78
141
3. Gina
138
4. johnydurst
137
5. Drugus Liderul 12 etape
136
Accesați concursul

gsp.ro / Noutăți

17.12.2024 Dorinel Munteanu, fără speranțe! » Discurs fără precedent: „Nu se mai poate, e dureros! Nu avem bani nici de deplasarea la Cluj”

17.12.2024 Surpriză uriașă » Cum au votat Mircea Lucescu și Nicolae Stanciu la trofeul FIFA The Best

17.12.2024 Marcel Ciolacu a dat pronosticurile pentru meciurile României din preliminariile CM 2026

17.12.2024 Nebunie în Cupa României » Vom avea meci de BARAJ pentru locul 1 în grupă! Două formații din Superliga au fost ELIMINATE

17.12.2024 Informații noi despre situația lui Ngezana la FCSB! Ce amendă va lua: „Nu am mai văzut niciodată așa ceva. Insubordonare, va plăti”

17.12.2024 MM Stoica l-a contrazis pe Gigi Becali: „Lasă-l în pace! Nu pot să fiu de acord cu asta”

17.12.2024 Nicolae Stanciu a dat lovitura de start la una dintre partidele din Cupa României

17.12.2024 Patronul din Superliga e pregătit să îl transfere pe fotbalistul FCSB-ului: „Vreau să îl aduc în iarnă. Am vorbit cu impresarul lui”

17.12.2024 Zece transferuri care au impresionat și zece care au dezamăgit » Țepele luate de Gigi Becali, DEZASTRUL de la Rapid și inspirația dinamoviștilor

17.12.2024 Dan Petrescu, decizie-șoc la CFR Cluj » Discuție secretă, față în față, cu Nelu Varga: „Sunt obosit”

17.12.2024 Steaua a reclamat doi jucători de la FCSB: au fost chemați la Comisia de Disciplină

17.12.2024 UEFA a dat decizia în miez de noapte » FCSB, „lovită” după ultimul meci de pe Arena Națională

17.12.2024 Juventus - Cagliari în optimile de finală din Coppa Italia » Eșec drastic pentru echipa lui Răzvan Marin

17.12.2024 Vini The Best! Starul lui Real Madrid a câștigat trofeul la gala FIFA: „În sfârșit, a venit momentul să spun asta” + Cine e antrenorul anului

17.12.2024 Jucătorul dorit la naționala României poate ajunge în Champions League » Vestea apărută astăzi în presa internațională

17.12.2024 Nemaivăzut! Meciul din Liga a 5-a a strâns un număr record de spectatori! Imagini tari cu suporterii: ar fi fost în top 3 din Superliga

17.12.2024 European Super League reîncărcată. Noua denumire și formatul turneului + Zero taxe pentru vizionarea la TV!

17.12.2024 După ani de așteptare, japonezii au ridicat noul stadion de la Hiroshima » Imagini impresionante: ce reprezintă „zidul Căpitanului Tsubasa”

17.12.2024 Din ororile războiului: „Doi sportivi sunt uciși în fiecare zi! Ne-au distrus 9 stadioane și 265 de baze”

17.12.2024 Cutremur în Premier League: Mykhaylo Mudryk, starul lui Chelsea, confirmă că a fost găsit dopat! Suspendat provizoriu: „Sunt complet șocat”

17.12.2024 Motivul real pentru care Neymar a lăsat Parisul. „Au dat buzna la mine acasă. Au sărit calul!”

17.12.2024 Mudryk dopat: ucrainenii dezvăluie acum și substanța la care a fost depistat pozitiv » Coincidență incredibilă

Futsal. Preliminăriile CE-2026
18.12, 20:00 Slovacia - Moldova
Conference League, Faza ligii
19.12, 22:00 Hearts (Scoția) - Petrocub
Prim-ministrul Moldovei a declarat că noul stadion republican va fi finalizat în termen de cinci ani (video)
05 iunie 2024, miercuri

Prim-ministrul Moldovei a declarat că noul stadion republican va fi finalizat în termen de cinci ani (video) Centrul de Pregătire a Selecționatelor Moldovei de la Vadul lui Vodă a fost gazda unui eveniment mai puțin obișnuit. Însuși Prim-ministrul Republicii Moldova, Dorin Recean a fost astăzi în vizită la tricolori. La întâlnire au mai participat președintele Federației Moldovenești de Fotbal, Leonid Oleinicenco, Secretarul General FMF, Serghei Butelschi, Directorul Tehnic, Dănuț Oprea, și vicepreședintele FMF, Dragoș Hîncu.

Vizita a început cu o excursie pe teritoriul Centrului de Pregătire a Selecționatelor Moldovei, în care președintele FMF, Leonid Oleinicenco, a prezentat facilitățile pe care le au la dispoziție pentru pregătire jucătorii și jucătoarele echipelor naționale. Înaltul oaspete a rămas impresionat de baza sportivă a Federației Moldovenești de Fotbal, care este una dintre cele mai moderne din Europa de Est.

Prim-ministrul Dorin Recean a discutat și cu jucătorii naționalei, care se pregătesc pentru meciurile amicale cu Cipru și Ucraina din 8 și respectiv 11 iunie, și le-a urat mult succes în viitoarea campanie din UEFA Nations League. De asemenea, i-a felicitat pentru performanțele obținute în preliminariile Euro 2024. Tricolorii, la rândul lor, l-au invitat pe Prim-ministru la meciurile naționalei, consolidând astfel legătura dintre sportivi și autoritățile statului.

Un alt subiect abordat în cadrul vizitei a fost planul de construcție a unui nou stadion republican. Prim-ministrul Recean a declarat că acest proiect va fi finalizat în termen de cinci ani, subliniind astfel angajamentul guvernului de a îmbunătăți infrastructura sportivă din țară.

Prim-ministrul a discutat și cu selecționerul naționalei Moldovei, Serghei Cleșcenco, despre noi perspective asupra dezvoltării fotbalului moldovenesc. De asemenea, Vadim Rață, căpitanul selecționatei noastre, a vorbit în numele întregii echipe cu șeful Executivului, evidențiind importanța susținerii inițiativelor FMF privind dezvoltarea industriei sportive, imperativul necesar întru obținerea obiectivelor de performanță propuse de către Echipa Țării.

În cadrul vizitei, Dorin Recean a dialogat și cu jucătorii naționalei de tineret, antrenați de Ștefan Stoica. Aceștia vor disputa un meci amical în deplasare cu naționala Slovaciei, programat pentru 11 iunie.

Administraţia site-ului nu poartă răspundere pentru comentariile vizitatorilor. În acelaşi timp, administraţia vă îndeamnă să purtaţi discuţii în mod civilizat. Mesajele necenzurate, despre politică, religie, limbi, cu caracter publicitar sau scrise cu majuscule pot fi şterse, iar accesul la site a autorului poate fi blocat pe un termen nedeterminat.
алик
23:47, 11.06.2024
Обещать не значит жениться
VR
19:00, 07.06.2024
Răspuns pentru А Хулио Иглесиас
Согласен. Но в этом тоже плюс есть, чем больше тянут со строительством, тем новее будет стадион:)) Hai Moldova Mare!
Вот тут ты прав. Стадион у нас просто новейший. В 2100 году уже будет первая трибуна готова.
А Хулио Иглесиас
11:23, 07.06.2024
Răspuns pentru Mihai!
Да пофиг, этот стадион строят уже четверть века и ещё столько же будут строить.
Согласен.
Но в этом тоже плюс есть, чем больше тянут со строительством, тем новее будет стадион:))
Hai Moldova Mare!
Mihai!
10:57, 07.06.2024
Да пофиг, этот стадион строят уже четверть века и ещё столько же будут строить.
А Хулио Иглесиас
10:09, 07.06.2024
Doamnelor și Domnilor! Я по себе сужу, раньше вообще скептически относился к Шерифу (про сбороной вообще молчу), думал если играет в молдавской лиге то в еврокубках ничего ему не светит, но как оказалось не Боги горшки обжигают. И я пересмотрел свое мнение. Поэтому надо строить а не стоять на месте сложа руки. И не только современный стадион, вообще нужно улучшать инфраструктуру по всей стране. Всё буде ок!
А Хулио Иглесиас
09:55, 07.06.2024
Răspuns pentru VR
Мало того что спорите, мало того что стадиона не будет, так он ещё сборной просто НЕ НУЖЕН. Пусть федерация найдет общий язык с Черным и не лохматит бабушку. Ну какие 25-30 тысяч? Ну для чего? Чтобы раз в 4 года собрались пол стадиона чтобы поглядеть на очередную прилетевшую к нам топ звезду? Ну нет у нас 30 тысяч людей которые будут заполнять стадион! Нет и никогда не будет! Демография не та. Интересы у новых поколений не те. Хватит выдавать свои желания за действительность! На Зимбру хотя бы есть ощущение ажиотажа. На полупустом большом стадионе матчи сборной будут выглядеть крайне уныло. Не удивлюсь если даже от такого ребята даже хуже станут играть, поскольку они убедятся что нет у нас столько болельщиков. А ещё подумайте сколько эта махина будет стоить, сколько нам придется кредитов платить, и сколько каждый год будем платить за содержание. Ведь объект будет не частным а бюджетным. Думаете концертами отобьете? Ну посмотрим как к нам приедет Бейонсе или Тэйлор Свифт. Мечтаете дальше о новых Васюках.
Еще как заполнится! Все зависит от игры наших ребят, будут биться как гайдуки - будут победы, придут болельщики на стадион, не будут, все равно болельщики придут, но только ради команд соперников, ради звезд, а из очень много, почти в каждой сборной есть звезды. 20000 для такого большого города как Кишинэу маловато конечно, 30000 наверное много, а 25000 в самый раз. На счет концертов зря ты так, как раз на таких концертах заполняются стадионы. Еще как прав Outsider!
Outsider
09:04, 07.06.2024
Răspuns pentru VR
Мало того что спорите, мало того что стадиона не будет, так он ещё сборной просто НЕ НУЖЕН. Пусть федерация найдет общий язык с Черным и не лохматит бабушку. Ну какие 25-30 тысяч? Ну для чего? Чтобы раз в 4 года собрались пол стадиона чтобы поглядеть на очередную прилетевшую к нам топ звезду? Ну нет у нас 30 тысяч людей которые будут заполнять стадион! Нет и никогда не будет! Демография не та. Интересы у новых поколений не те. Хватит выдавать свои желания за действительность! На Зимбру хотя бы есть ощущение ажиотажа. На полупустом большом стадионе матчи сборной будут выглядеть крайне уныло. Не удивлюсь если даже от такого ребята даже хуже станут играть, поскольку они убедятся что нет у нас столько болельщиков. А ещё подумайте сколько эта махина будет стоить, сколько нам придется кредитов платить, и сколько каждый год будем платить за содержание. Ведь объект будет не частным а бюджетным. Думаете концертами отобьете? Ну посмотрим как к нам приедет Бейонсе или Тэйлор Свифт. Мечтаете дальше о новых Васюках.
Единственное с чем с тобой согласен это то что полу пустой большой стадион будет выглядеть хуже чем полный маленький стадион , остальные твои высказывания по поводу того что никогда стадион не заполнится...напоминают предсказания бабы Ванги)))
Новый стадион сам по себе притянет больше болельщиков, а атмосфера большого стадиона незабываема, во всем мире многие любители футбола как раз ради этой атмосферы и идут на стадион, а после удачного матча где трибуны ревут на протяжении 90-а минут , даже самому обычному "кузьмичу" захочется пойти туда ещё раз. Так что могу с тобой поспорить на тему того что 30-ти тысяник у нас НИКОГДА не заполнится... и кстати речь идет про 20-25 а не о 30-ти тысяч , не знаю откуда ты взял вообще эти цифры... а 20-ти тысячный стадион заполнялся у нас в Кишинёве много раз, это при том что население города было меньше чем сегодня, так что пересмотри свои данные о демографии.
Outsider
07:48, 07.06.2024
Răspuns pentru Izvoraș Drăgușeni
Nu-i adevărat! N-am jignit pe nimeni. Pe Outsider îl cunosc de mult timp. Și de multe ori gândurile noastre coincid. Apropos, Outsider știe forțe bine L.R. Ok, iată un exemplu, Arena Chișinău este construită între Chișinău și Stăuceni. Și i numai datorită acestui lucru, la capacitatea de 5000 de locuri, sunt 700 de locuri de parcări auto. Era oare posibil acest lucru, dacă obiectivul avea să fie construit în interiorul orașului? Nu. La fel și cu stadionul.
De fiecare data când apare vreo ştire despre construcția unui stadion național, apar câteva persoane cărora nu le place aceasta idee , atât de mult, că gasesc tot felul de argumente bazate doar pe presupuneri proprii(pe care le mai şi infloresc) , că vezi că vor fi ambuteiaje, de parcă nu le avem in fiecare zi sau că e costisitoare construcția şi întreținerea, de parcă nu s-au aruncat până acum bani in vânt cât pentru zece stadioane naționale! sau că nu avem destui iubitori de fotbal sa umplem un stadion de 25 de mii etc. Am mai scris aici şi mai scriu înca odata, naționala şi in genere fotbalul (sportul) are nevoie de stadion al țării şi punctum, aşa-i peste tot în lume şi nu coantează âi bogatā țara sau lipită pământului de sărăcie, mare sau mică, stadionul nu se construieste doar pentru noi şi necesitațile de azi, dar se construieste pentru zeci de ani inainte, vor beneficia de el să dea Domnul încă multe generații după noi...Ei însă propun să nu facem nimic, pentru că aşa-i mai bine... dar cui âi este mai bine de la asta? Sau au careva interese personale? pentru ca eu nu-i pot înțelege pe aceşti oameni, de parca banii care se v-or cheltui pe stadion , nici intr-un caz n-o să fie aruncați iaraşi în vânt pe alte prostii.
P.S.Ştiu că-s puține şanse de a fi construit acest stadion acum...dar nici de tărăgănat atâta tot nu se mai poate, şi nu vreau sa atac pe nimeni personal dar tare mai trag in urmă țara şi sportul în particular unele persoane cu mentalitet de gen " niciodată nu se va schimba nimic" aşa că mai b
VR
02:43, 07.06.2024
Мало того что спорите, мало того что стадиона не будет, так он ещё сборной просто НЕ НУЖЕН. Пусть федерация найдет общий язык с Черным и не лохматит бабушку.
Ну какие 25-30 тысяч? Ну для чего? Чтобы раз в 4 года собрались пол стадиона чтобы поглядеть на очередную прилетевшую к нам топ звезду? Ну нет у нас 30 тысяч людей которые будут заполнять стадион! Нет и никогда не будет! Демография не та. Интересы у новых поколений не те. Хватит выдавать свои желания за действительность!
На Зимбру хотя бы есть ощущение ажиотажа. На полупустом большом стадионе матчи сборной будут выглядеть крайне уныло. Не удивлюсь если даже от такого ребята даже хуже станут играть, поскольку они убедятся что нет у нас столько болельщиков. А ещё подумайте сколько эта махина будет стоить, сколько нам придется кредитов платить, и сколько каждый год будем платить за содержание. Ведь объект будет не частным а бюджетным. Думаете концертами отобьете? Ну посмотрим как к нам приедет Бейонсе или Тэйлор Свифт. Мечтаете дальше о новых Васюках.
БА
01:55, 07.06.2024
Народ зря не спорте потому что никто никакой стадион не построит
Mihai!
00:42, 07.06.2024
Răspuns pentru Izvoraș Drăgușeni
Nu-i adevărat! N-am jignit pe nimeni. Pe Outsider îl cunosc de mult timp. Și de multe ori gândurile noastre coincid. Apropos, Outsider știe forțe bine L.R. Ok, iată un exemplu, Arena Chișinău este construită între Chișinău și Stăuceni. Și i numai datorită acestui lucru, la capacitatea de 5000 de locuri, sunt 700 de locuri de parcări auto. Era oare posibil acest lucru, dacă obiectivul avea să fie construit în interiorul orașului? Nu. La fel și cu stadionul.
N-am inteles ce nu-i adevarat??? Tu poti macar imagina 2000 de masini+133 de autobuze??? Si toti pornesc deodata in aceiasi directie. Asta-i cu totul altceva comparativ cu Chisinau Arena de 5 mii de spectatori.
Vitali78
00:25, 07.06.2024
И открытие стадиона будет приурочено к вхождению Молдовы в ЕС и на стадионе сыграют сборнвя ЕС и сборная Молдовы.
Lolic
22:26, 06.06.2024
Stadionu national cind o sa zboara porcu in cosmos.
Izvoraș Drăgușeni
21:11, 06.06.2024
Răspuns pentru Mihai!
Toți care sunt de acord cu dvs, automat sunt despteti, dar cei care nu-s sunt prosti. Înțeleg. Problema cu transport e ca nu avem transport public dezvoltat, dar drumuri sunt prea înguste pentru asa număr de autovehicule personale. Capacitatea unui autobuz e 150 de pasageri. Hai sa presupunem ca 5 mii de spectatori au venit cu 2 mii de mașini ( și au achitat pentru parcare care va fi cu plata). 20k / 150 = 133 de autobuze.Așadar avem 2 mii de mașini + 133 de autobuze + care se duc spre oras + drumuri înguste. Serios, nu sa fie nici o problema cu transport și o sa revenim acasă cu 15 min întârziere maximum)))
Nu-i adevărat! N-am jignit pe nimeni. Pe Outsider îl cunosc de mult timp. Și de multe ori gândurile noastre coincid. Apropos, Outsider știe forțe bine L.R. Ok, iată un exemplu, Arena Chișinău este construită între Chișinău și Stăuceni. Și i numai datorită acestui lucru, la capacitatea de 5000 de locuri, sunt 700 de locuri de parcări auto. Era oare posibil acest lucru, dacă obiectivul avea să fie construit în interiorul orașului? Nu. La fel și cu stadionul.
Mihai!
21:01, 06.06.2024
В продаже все еще есть 1500 билетов на матч с Украиной. Игра с Кипром пока вызывает меньший интерес у зрителей

Вышеприведенный заголовок одной из последних новостей на этом сайте. На фига 25к??? На матч с участником евро, с командой, где играют игроки из клубов из Англии и Испании с горем пополам продают билеты)))
Mihai!
20:47, 06.06.2024
Răspuns pentru Izvoraș Drăgușeni
Outsideri a explicat destul de bine. Mă bucur pentru el. Apropos, e un băiat deștept, inteligent și cu șapte ani de acasă. Eu însă vreau să mai adaug câteva detalii referitor la construirea unui stadion în centrul orașului, regiunea circului sau în locul celui vechi etc. Cu mult mai dificil este obținerea avizelor pentru utilități în interiorul orașului decât la periferie. In interior procedura dată ar putea dura ani buni, uneori prin procese de judecată cu proprietarii samd. Apoi construcția propriu zisă, zeci de camioane încărcate cu materiale de construcții vor fi nevoite să intre în oraș pentru a transporta materialele la șantier, pe când la periferie e mult mai simplu. De aceea ideea de a construi un stadion lângă circ, din start a fost neîntemeiată.
Toți care sunt de acord cu dvs, automat sunt despteti, dar cei care nu-s sunt prosti. Înțeleg.

Problema cu transport e ca nu avem transport public dezvoltat, dar drumuri sunt prea înguste pentru asa număr de autovehicule personale.

Capacitatea unui autobuz e 150 de pasageri. Hai sa presupunem ca 5 mii de spectatori au venit cu 2 mii de mașini ( și au achitat pentru parcare care va fi cu plata). 20k / 150 = 133 de autobuze.

Așadar avem 2 mii de mașini + 133 de autobuze + care se duc spre oras + drumuri înguste. Serios, nu sa fie nici o problema cu transport și o sa revenim acasă cu 15 min întârziere maximum)))
Mihai!
20:38, 06.06.2024
Răspuns pentru Outsider
Ты тут сразу несколько тем затронул...Во первых мне непонятно как в густо населенном районе города 25 тысяч человек это не проблема а в пустом пригороде на трассе у тебя получается коллапс))) по моему ты преувеличиваешь и никаких пробок до утра и в помине не будет, опоздаешь домой на 15 минут - час, это норма , везде в мире на больших мероприятиях такое происходит ... если коротко мне лично без разницы где , потому что есть и плюсы при постройке в черте города но их мало и они не так важны как то что- построить стадион на 25 тысяч мест в городе выйдет на много дороже! А то ты спрашиваешь откуда деньги на эксплуатацию? И в то же время хочешь чтобы потратили больше и построили в городе)))На счёт содержания стадиона скажу так, как эксплуатируют и содержат Арену в Чореску, Пляжный стад и базу в Вадул луй Водэ так будут это делать и с большим стадионом, уже договорятся в каком размере с правительством... и ничего страшного с них не убудет ни с ФМФ ни с правительства, главное чтобы построили наконец этот стадион!
Стадион, это не густонаселенный район, а нечто намного меньшее, по сути это одно огромное строение с 25к человек, которые ОДНОВРЕМЕННО встанут и пойдут по домам. Поток машин этим самым единовременным стремлением в в одном направление десятков тысяч человек и будет создан. Про соблюдение правил и взаимоуважению на дороге у нас я молчу.

Я предлагаю ничего не строить, Зимбру достаточно.

Правительство само ни фига не зарабатывает, а содержать эту радость на наши налоги не особо хочется.

Пляжный стадион и арена в Череску не сравнимые объекты со стадионом на 25к.
Izvoraș Drăgușeni
18:43, 06.06.2024
Outsideri a explicat destul de bine. Mă bucur pentru el. Apropos, e un băiat deștept, inteligent și cu șapte ani de acasă. Eu însă vreau să mai adaug câteva detalii referitor la construirea unui stadion în centrul orașului, regiunea circului sau în locul celui vechi etc. Cu mult mai dificil este obținerea avizelor pentru utilități în interiorul orașului decât la periferie. In interior procedura dată ar putea dura ani buni, uneori prin procese de judecată cu proprietarii samd. Apoi construcția propriu zisă, zeci de camioane încărcate cu materiale de construcții vor fi nevoite să intre în oraș pentru a transporta materialele la șantier, pe când la periferie e mult mai simplu. De aceea ideea de a construi un stadion lângă circ, din start a fost neîntemeiată.
Outsider
17:50, 06.06.2024
Răspuns pentru Mihai!
Теперь представь пробку на въезд в город из 2 тысяч машин, а если ещё маленькое ДТП, то домой вернёшься под утро. Надо строить либо в городе, места есть и не мало: возле цирка, на месте республиканского, вокруг некоторых парков есть места, можно снести долгострой наконец... и откуда деньги на эксплуатацию такого стадиона, где будет аншлаг максимум раз в год. А ещё они надеется провести какой-нибудь чемпионат u-21, вместе с Румынией или Украиной, но и это не поможет окупить такой пооект
Ты тут сразу несколько тем затронул...Во первых мне непонятно как в густо населенном районе города 25 тысяч человек это не проблема а в пустом пригороде на трассе у тебя получается коллапс))) по моему ты преувеличиваешь и никаких пробок до утра и в помине не будет, опоздаешь домой на 15 минут - час, это норма , везде в мире на больших мероприятиях такое происходит ... если коротко мне лично без разницы где , потому что есть и плюсы при постройке в черте города но их мало и они не так важны как то что- построить стадион на 25 тысяч мест в городе выйдет на много дороже! А то ты спрашиваешь откуда деньги на эксплуатацию? И в то же время хочешь чтобы потратили больше и построили в городе)))
На счёт содержания стадиона скажу так, как эксплуатируют и содержат Арену в Чореску, Пляжный стад и базу в Вадул луй Водэ так будут это делать и с большим стадионом, уже договорятся в каком размере с правительством... и ничего страшного с них не убудет ни с ФМФ ни с правительства, главное чтобы построили наконец этот стадион!
Izvoraș Drăgușeni
17:46, 06.06.2024
Răspuns pentru Mihai!
Tu de unde ești??? În Chișinău nu sunt probleme cu transport???????
Ce ține de ambuteiaje, e o problemă, mai ales în orele de vârf, dimineața între 7.30-9.00 și seara între 17.00-19.00-19.30. Dar meciurile naționalei că regulă se încep după 19.00, atunci când fluxul de mașini va fi scăzut.
Izvoraș Drăgușeni
17:38, 06.06.2024
Răspuns pentru Mihai!
Tu de unde ești??? În Chișinău nu sunt probleme cu transport???????
Muncesc în Chișinău. Nu știu ce probleme cu transportul in Chișinău vedeți dvs, dar eu personal chiar nu văd, scuze. Transportul public funcționează perfect, din centru orașului ai posibilitatea să pleci în orice direcție a municipiului și invers. Vrei la Cricova, Stăuceni, Ciorescu, Truseni, Sângera, aeroport, Ialoveni samd, poftim, unitățile de transport te așteaptă cu ușile deschise. Adevărat, confortul lasă de dorit, mă refer la lipsa aerului condiționat pe timp de vară, în rest, păcat să ne plângem. Mi-am spus părerea proprie, care s-ar putea să nu coincidă cu a dvs.
Mihai!
15:15, 06.06.2024
Răspuns pentru Outsider
Что ты считаешь городом с развитым транспортом и дорогами?Или в твоём понимании нужен метрополитен и кольцевые развязки для стадиона в 25 тысяч? Как на 10-ти тысячник приезжают и уезжают люди также будет и на стадионе в 2,5 раза больше , важно конечно и где будут строить но говорить о том что нет дорог и транспорта в Кишинёве это смешно.
Метрополитен сегодня бы сильно помог, но это как говориться мечты.
Mihai!
15:13, 06.06.2024
Răspuns pentru Izvoraș Drăgușeni
Dle, astăzi probleme cu transportul nu există. Iar la meciurile naționalei transportul public va funcționa până la încheierea lor.
Tu de unde ești??? În Chișinău nu sunt probleme cu transport???????
Mihai!
15:11, 06.06.2024
Răspuns pentru Outsider
Что ты считаешь городом с развитым транспортом и дорогами?Или в твоём понимании нужен метрополитен и кольцевые развязки для стадиона в 25 тысяч? Как на 10-ти тысячник приезжают и уезжают люди также будет и на стадионе в 2,5 раза больше , важно конечно и где будут строить но говорить о том что нет дорог и транспорта в Кишинёве это смешно.
Теперь представь пробку на въезд в город из 2 тысяч машин, а если ещё маленькое ДТП, то домой вернёшься под утро. Надо строить либо в городе, места есть и не мало: возле цирка, на месте республиканского, вокруг некоторых парков есть места, можно снести долгострой наконец... и откуда деньги на эксплуатацию такого стадиона, где будет аншлаг максимум раз в год. А ещё они надеется провести какой-нибудь чемпионат u-21, вместе с Румынией или Украиной, но и это не поможет окупить такой пооект
Mihai!
15:03, 06.06.2024
Răspuns pentru Izvoraș Drăgușeni
La stadionul republican (20000 de locuri, permanent plin), care era situat în inima Capitalei, spectatorii se deplasau din toate suburbiile orașului și nu numai. Nu tu o să decizi ce fel de stadion și de ce capacitate să fie construit într-un oraș de aproape un milion de locuitori. Stadionul o să fie construit la periferia orașului.
Parca nu aveam nici o intenție sa decid, prostalanule. Tu măcar citești ce scrii. Era stadion în inima orașului, adică după meci toți se duceau în diferite direcții, și asta era ok. Dar din suburbie 80%-90% o sa ducă înapoi în oraș, sper ca lămuresc destul de clar, ca să înțelegi și tu... Și ce cât de des stadionul Zimbru e plin???
Таталд
10:27, 06.06.2024
Не верю
Izvoraș Drăgușeni
09:57, 06.06.2024
Răspuns pentru Vasile12345
30.000recomand pentru un oraș asa mare,dacă va fii stadion și echipele vor juca mai bine,și oameni bor veni mai multi
De acord.
Izvoraș Drăgușeni
09:38, 06.06.2024
Răspuns pentru d1mast4
uai vasea nu compara ani 2000 cu prezentuamu nimeni nu o sa iti vina la stadion cu transportul public inca si noaptea
Dle, astăzi probleme cu transportul nu există. Iar la meciurile naționalei transportul public va funcționa până la încheierea lor.
)))
09:33, 06.06.2024
FAPTE NU VORBE!!!
d1mast4
09:27, 06.06.2024
Răspuns pentru Izvoraș Drăgușeni
La stadionul republican (20000 de locuri, permanent plin), care era situat în inima Capitalei, spectatorii se deplasau din toate suburbiile orașului și nu numai. Nu tu o să decizi ce fel de stadion și de ce capacitate să fie construit într-un oraș de aproape un milion de locuitori. Stadionul o să fie construit la periferia orașului.
uai vasea nu compara ani 2000 cu prezentu
amu nimeni nu o sa iti vina la stadion cu transportul public inca si noaptea
Vasile12345
08:47, 06.06.2024
30.000recomand pentru un oraș asa mare,dacă va fii stadion și echipele vor juca mai bine,și oameni bor veni mai multi
Izvoraș Drăgușeni
06:30, 06.06.2024
Răspuns pentru Mihai!
Как по мне стадиона Зимбру за глаза хватает для Кишинёва + он находится в густо заселенном районе. А как представлю 25 тысяч человек почти одновременно выдвигаться из Ciorescu в Кишинёв, этож какая пробка будет... Большие стадионы для городов с развитым транспортом и дорогами. Наш уровень - это 10 тысяч на Зимбру.
La stadionul republican (20000 de locuri, permanent plin), care era situat în inima Capitalei, spectatorii se deplasau din toate suburbiile orașului și nu numai. Nu tu o să decizi ce fel de stadion și de ce capacitate să fie construit într-un oraș de aproape un milion de locuitori. Stadionul o să fie construit la periferia orașului.
23802
04:42, 06.06.2024
"Наша песня хороша, начинай сначала" и так вот уже 30 лет.
Outsider
01:27, 06.06.2024
Răspuns pentru Mihai!
Как по мне стадиона Зимбру за глаза хватает для Кишинёва + он находится в густо заселенном районе. А как представлю 25 тысяч человек почти одновременно выдвигаться из Ciorescu в Кишинёв, этож какая пробка будет... Большие стадионы для городов с развитым транспортом и дорогами. Наш уровень - это 10 тысяч на Зимбру.
Что ты считаешь городом с развитым транспортом и дорогами?Или в твоём понимании нужен метрополитен и кольцевые развязки для стадиона в 25 тысяч?
Как на 10-ти тысячник приезжают и уезжают люди также будет и на стадионе в 2,5 раза больше , важно конечно и где будут строить но говорить о том что нет дорог и транспорта в Кишинёве это смешно.
VR
23:45, 05.06.2024
Раз сам "премьер" это заявил, то конечно, верим, верим! И уже бежим к урне с бюлетеньем!
Mihai!
22:47, 05.06.2024
Как по мне стадиона Зимбру за глаза хватает для Кишинёва + он находится в густо заселенном районе. А как представлю 25 тысяч человек почти одновременно выдвигаться из Ciorescu в Кишинёв, этож какая пробка будет... Большие стадионы для городов с развитым транспортом и дорогами. Наш уровень - это 10 тысяч на Зимбру.
Гаскойн
22:26, 05.06.2024
Мемы про Каневского сразу вспоминаются.
6767
22:21, 05.06.2024
Есть небольшая оговорка - "если нас выберут на 2 срок".
Оставьте в покое этих пустословов.
Izvoraș Drăgușeni
22:18, 05.06.2024
În București Arena Națională (55000), dacă nu greșesc, a fost dată în exploatare în trei ani. 5 ani pentru construirea unui stadion de 25000 e cam mult. Totuși, Chișinăul este capitala unui stat european.
Izvoraș Drăgușeni
22:13, 05.06.2024
Stadion național trebuie deoarece m-am săturat de tachinările dintre FMF și conducerea Zimbrului ca de mere pădurețe. Zimbru scoate din fmf bani pentru arendă, iar fmf nu ezită de fice dată să-și scoată pârleala prin amendarea Zimbrului:))
Izvoraș Drăgușeni
21:58, 05.06.2024
Super. Dar în 5 ani se poate de construit 2 stadioane a câte 25000.
Vags
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Ssdf»
21:38, 05.06.2024
Răspuns pentru Litium
Если Воронин держал людей за скот, то по этих вообще молчу. Что Речан, Санду и ПАС сделали для молдавского спорта?
Ничего !!! И не для спорта тоже точно забыл скоро же выборы )
Гооог
21:11, 05.06.2024
Воронин тоже обещал
Bristol
21:07, 05.06.2024
Parcă la circ se mai construia unul)))) ! Sau și aici vor pune un monument și după alegeri iar se termina visul cu stadionul! Guvernări noi dar promisiunile de fiecare data aceleași! Hai Moldova , măcar de fotbal să ne bucurăm ca în rest ii nu se vad mari bucurii!
пат
21:06, 05.06.2024
ага, "Обещанная шапка на уши не лезет"
4545
20:54, 05.06.2024
СКОРО ВЫБОРЫ .
Мдас
20:29, 05.06.2024
Веры нет
хаха1
20:26, 05.06.2024
Обещать не значит жениться)
Ssdf
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Vags»
20:21, 05.06.2024
Ого круто если это не пустые слова
Conferințe
Alte conferințe
SUPER LIGA 2024/25
Echipe
M
V
E
Î
Goluri
P
1.
Sheriff
14
11
3
0
33-6
36
2.
Zimbru
14
8
1
5
32-16
25
3.
Petrocub
14
6
5
3
20-9
23
4.
FC Bălți
14
6
5
3
18-9
23
5.
Milsami
14
6
3
5
30-18
21
6.
Spartanii
14
3
5
6
12-17
14
7.
Dacia Buiucani
14
2
5
7
8-19
11
8.
FC Florești
14
0
1
13
0-59
1
Golgheteri
Ohajunwa (Zimbru)
8
V.Răileanu (Zimbru)
7
I.Oppong (Spartanii)
7 (2)
Joao Paulino (Zimbru)
6 (1)
Gînsari (Milsami)
5
Mamuchashvili (Sheriff)
5 (2)
Căruntu (Petrocub)
4
Akanbi (Sheriff)
4
A.Allach (Sheriff)
4
Rebenja (FC Bălți)
4
C.Ferreira (FC Bălți)
4
Dedechko (Zimbru)
4 (3)
Asistenți după Faza 1
Badolo (Sheriff)
8
Ohajunwa (Zimbru)
5
Ambros (Petrocub)
5
Djou (Zimbru)
5
Silva (FC Bălți)
5
Lambarschi (Milsami)
4
Lisu (Milsami)
4
Mamuchashvili (Sheriff)
3
Gînsari (Milsami)
3
Zohouri (Sheriff)
3
A.Antoniuc (Milsami)
3
N.Rotaru (Spartanii)
3
S.Cojocari (Zimbru)
3