Toate știrile
Arhiva noutăților
Concursul Pronosticurilor - Superliga 2024/25
Lideri ai
1. Android Liderul 11 etape
147
2. Vitali78
141
3. Gina
138
4. johnydurst
137
5. Drugus Liderul 12 etape
136
Accesați concursul

gsp.ro / Noutăți

13.02.2025 În ziua marii vești despre stadionul Dinamo, Ionuț Lupescu a ieșit public: „Fac un apel”

13.02.2025 OUT de la UTA! Mircea Rednic mai pierde un jucător: „Nu pleacă fără bani” » I-a găsit înlocuitor: „A semnat”

13.02.2025 Vestea care-l va bucura pe „Rege” » Primarul Municipiului Constanța a făcut anunțul despre stadionul „Gheorghe Hagi”

13.02.2025 Basarab Panduru a numit ultima echipă care va intra în play-off: „Are mai multe șanse”

13.02.2025 Gazeta l-a vizitat la recuperare pe Mircea Lucescu: „Aveam piciorul foarte umflat” + Obiceiul zilnic pentru o refacere rapidă: „Doar după ce se lasă întunericul!”

13.02.2025 Intrat în dizgrația lui Marius Șumudică, un jucător este OUT de la Rapid! A fost scos de pe lista pentru Superliga

13.02.2025 Presa din Kosovo a descris în două cuvinte decizia TAS luată împotriva României

13.02.2025 Unul dintre cei mai doriți străini din Superliga vede o învingătoare-surpriză în România! Pronostic pentru PAOK - FCSB: „Poate, în ambele meciuri”

13.02.2025 Atacant de 16 ani la Dinamo » Cine e puștiul acontat de „câini”

13.02.2025 Jucătorii U25 din Superliga recomandați să facă pasul spre echipa națională: sunt doi jucători de la Dinamo și doi de la Rapid pe listă

13.02.2025 Avantaj Dinamo? Gică Hagi anunță o posibilă absență grea: „Astăzi am aflat”

14.02.2025 Moment neașteptat la zona mixtă între jucătorii FCSB-ului după succesul cu PAOK: „Tu ai jucat azi?”

14.02.2025 Remarcatul lui Mihai Stoica după PAOK - FCSB: „A fost cel mai bun de pe teren”

14.02.2025 Răsturnare de situație după victoria cu PAOK » Cum se schimbă pentru FCSB șansele calificării în „optimi”!

14.02.2025 Gigi Becali a dat de pământ cu titularul de la FCSB: „Știți când m-am hotărât să-l schimb?”

14.02.2025 Reacție emoționantă a lui Andrei Gheorghiță după ce a marcat la debutul în Europa League: „Vreau să-i dedic golul mamei mele, a fost ziua ei cu o zi în urmă”

14.02.2025 „Victoria este FALSĂ! Nu înseamnă nimic” » Răzvan Lucescu, furibund după eșecul cu FCSB: „Calificarea rămâne deschisă”

14.02.2025 „Bă, Lucescule, bă, fii fair-play, nebunule!” » Gigi Becali l-a PULVERIZAT pe Răzvan: „Te bat cu echipa dată înainte”

14.02.2025 Elias Charalambous, imediat după victoria celor de la FCSB cu PAOK: „Am fost deștepți”

14.02.2025 FCSB magică a făcut PA-KO » Cine au fost premianții campioanei României + un mare „2”

14.02.2025 Florin Tănase, arogant după PAOK - FCSB: „Nu am văzut altă ocazie”

14.02.2025 Presa din Grecia a găsit vinovatul după PAOK - FCSB 1-2: „Totul a mers prost”

Cupa de iarnă, etapa a 3-a
15.02, 13:00 Dacia Buiucani – FC Iskra
15.02, 13:00 CF Univer – FC Zimbru
15.02, 13:00 CSF Spartanii-Sportul – CF Olimp
Naționala Moldovei, cu un lot experimental, a remizat cu Gibraltar
19 noiembrie 2024, marti

Naționala Moldovei, cu un lot experimental, a remizat cu Gibraltar
Photo: FMF
Naționala Moldovei a remizat cu Gibraltar în ultimul meci amical jucat în acest an. Partida s-a încheiat cu scorul 1:1.

În acest meci, selecționerul Serghei Cleșcenco a folosit un lot experimental. Astfel, în formația de start au debutat doi jucători - Teodor Lungu și Andrei Motoc, în timp ce Dan Pușcaș a jucat până acum un singur meci, iar Iurie Iovu - 3. În a doua repriză și-a făcut apariția în teren încă un debutant - Daniel Danu, care a fost în scurt timp eliminat.

menționăm că în acest amical, arbitrul din Andorra a acordat două penalty-uri în poarta noastră, primul dintre care a lăsat mai multe întrebări decât răspunsuri, iar al doilea nu a fost transformat de oaspeți. Decizia de a acorda cel de-al doilea cartonaș galben lui Danu, care, ulterior, a fost eliminat, la fel este dubbioasă.

Gibraltar - Moldova 1:1
Marcatori
: Mudrac, 40 - 0:1, Walker, 68 (pen) - 1:1.
În minutul 77, Walker (G) a ratat un penalty (bara).
Gibraltar: Banda, Santos, Torilla, Bent, Lopes, Walker (c), Pozo, Scanlon, Britto, de Barr, Ronan.
Rezerve: Lopez, Victor, Jolley, Chipolina, De Haro, Annesley, Casciaro, El Hmidi, Bartolo, Olivero, Mouelhi, Jessop, Ruiz, Ronco.
Moldova: C.Avram (Cojuhar, 46), Iovu, Mudrac, Motoc, Pușcaș (S.Platica, 46), M.Cojocaru, T.Lungu (Cotogoi, 40), Stînă (Nicolaescu, 78), Rață (c), Postolachi (D.Mandrîcenco, 62), Moțpan (D.Danu, 70).
Rezerve: D.Celeadnic, N.Cebotari.
Eliminare: Danu (M), 90+1.
Arbitru: A.Chiaramonti (Andorra). Gibraltar, stadionul Europa Point.

Administraţia site-ului nu poartă răspundere pentru comentariile vizitatorilor. În acelaşi timp, administraţia vă îndeamnă să purtaţi discuţii în mod civilizat. Mesajele necenzurate, despre politică, religie, limbi, cu caracter publicitar sau scrise cu majuscule pot fi şterse, iar accesul la site a autorului poate fi blocat pe un termen nedeterminat.
FaCeZpuneCiornii
10:03, 21.11.2024
Răspuns pentru VR
Degeaba pedalezi tema asta ca eu trucurile astea le văd de la o poștă. Am văzut în viața asta o groază de invidioși. Ei văd în succesul altora doar părțile negative. La ei mereu omul care a câștigat a fost favorizat de o sumedenie de factori care l-ar fi ajutat să câștige chiar dacă dormea. În timp ce alții, looserii, au depus foarte foarte mult efort, dar tot s-au găsit un milion de factori care le-au încurcat să câștige. Ca să faci ordine in cap, să vezi lucrurile la rece, nu trebuie să asculți sau să inventezi balade, dar să vezi lucrurile la concret - rezultatul. Iată când la Clescenco nu va mai merge săi când se va satura, vor veni și Goian și Zidan si cine vrei tu, și vom vedea cum echipa va funcționa. Atunci deja se vor găsi alți critici, din alt neam de cumătri concurenți cu neamul tau, care tot vor critica, poate și mai obiectiv.
Iar cu "cumătrii"... Văd că doar asta știi. Acum înțeleg de ce îl ridici pe Cleșcenco atât de sus. Tu crezi că Cleșcenco l-a făcut pe Nicolaescu să înscrie 4 goluri (dintre care 3 împotriva Poloniei) și un assist în calificările pentru Euro 2024? Sau că Baboglo a înscris 2 în aceeași competiție tot e vina lui Клещ? Sau chiar că Caimacov anul acesta în Liga Națiunilor practic a promovat Moldova în Liga C prin gol, assist și penalty obținut tot e vina lui Cleșcenco? Trebuie să înțelegi ce-i asta măiestrie individuală și de echipă. Nu toate rezultatele bune vin de la antrenor, mai există și cei 11 jucători ai echipei pe teren care fac treaba. Și despre cumătrii ipotetici de care vorbești tu, vreau să te întreb pe înțelesul tău: poate tu vrei ca fi(n)ul/ginerele tău să joace la selecționată? Eu vorbesc la temă, tu vii cu insulte și "cumătri". Se vede diferența.
VR
23:46, 20.11.2024
Răspuns pentru FaCeZpuneCiornii
Hai să ne întoarcem la subiectul Moldova 3-2 Polonia, pe care tu l-ai și menționat. Dacă tu crezi că antrenorul Poloniei la acea vreme era Carlo Ancelotti, tu greșești. Antrenorul era Fernando Santos. Da, acel Fernando Santos care nu poate obține un rezultat fără Cristiano Ronaldo. Același Fernando Santos care a fost învins 3-1 de Cehia înainte de meciul cu Moldova. Hai acum să vorbim despre scor. Nu de alta, dar Nicolaescu e singurul motiv pentru care Cleșcenco încă mai are un loc de muncă. 2 goluri din cele 3 pe care le-a înscris Moldova au fost înscrise fiindcă Nico a avut o zi mai bună. Și golul lui Baboglo? Măcăr de-ar fi încercat Szczęsny... Iar despre restul meciurilor din calificările pentru Euro 2024, cred că antrenori ca Martin, Rusnac, Goian tot ar fi avut așa rezultate. Da, chiar și meciul cu Polonia unde antrenor al Poloniei era deja Michał Probierz. În așa meciuri, trebuie doar să speri că Nicolaescu va marca și totul se va rezolva de la sine.
Degeaba pedalezi tema asta ca eu trucurile astea le văd de la o poștă. Am văzut în viața asta o groază de invidioși. Ei văd în succesul altora doar părțile negative. La ei mereu omul care a câștigat a fost favorizat de o sumedenie de factori care l-ar fi ajutat să câștige chiar dacă dormea. În timp ce alții, looserii, au depus foarte foarte mult efort, dar tot s-au găsit un milion de factori care le-au încurcat să câștige.
Ca să faci ordine in cap, să vezi lucrurile la rece, nu trebuie să asculți sau să inventezi balade, dar să vezi lucrurile la concret - rezultatul. Iată când la Clescenco nu va mai merge săi când se va satura, vor veni și Goian și Zidan si cine vrei tu, și vom vedea cum echipa va funcționa. Atunci deja se vor găsi alți critici, din alt neam de cumătri concurenți cu neamul tau, care tot vor critica, poate și mai obiectiv.
FaCeZpuneCiornii
20:40, 20.11.2024
Răspuns pentru VR
Mă umflă râsul. Nu trebuie să fii angajat de cineva ca să vezi diferența colosală în abordare, joc și rezultate. Eu pe locul doi il pun pe Dobrik in perioada lui cea bună. Tu decât să vii cu asemenea critici, mai bine ai spune a cui interese reprezinți, că vrei cu așa înverșunare să-l destitui. Încă și troll m-ai făcut. Se vede că lipsa de argumente vrei să o umpli cu aberații emotive. Eu am spus foarte clar - mai bun nu a fost nimeni. Tu vii doar cu critică și nimic constructiv în loc. Hai spune care cumătru de-al tău trebuie să conducă cu naționala și ce neam trebuie să joace în start ca să fii tu fericit.
Hai să ne întoarcem la subiectul Moldova 3-2 Polonia, pe care tu l-ai și menționat. Dacă tu crezi că antrenorul Poloniei la acea vreme era Carlo Ancelotti, tu greșești. Antrenorul era Fernando Santos. Da, acel Fernando Santos care nu poate obține un rezultat fără Cristiano Ronaldo. Același Fernando Santos care a fost învins 3-1 de Cehia înainte de meciul cu Moldova. Hai acum să vorbim despre scor. Nu de alta, dar Nicolaescu e singurul motiv pentru care Cleșcenco încă mai are un loc de muncă. 2 goluri din cele 3 pe care le-a înscris Moldova au fost înscrise fiindcă Nico a avut o zi mai bună. Și golul lui Baboglo? Măcăr de-ar fi încercat Szczęsny... Iar despre restul meciurilor din calificările pentru Euro 2024, cred că antrenori ca Martin, Rusnac, Goian tot ar fi avut așa rezultate. Da, chiar și meciul cu Polonia unde antrenor al Poloniei era deja Michał Probierz. În așa meciuri, trebuie doar să speri că Nicolaescu va marca și totul se va rezolva de la sine.
DUMi
20:29, 20.11.2024
Cu Gibraltar cu 3 fundasi centrali??? eu nu inteleg , cum vom juca noi in rupa C daca ne temem sa jucam cu echipe de amatori mai ofensiv, mai curajos.Trist
VR
19:36, 20.11.2024
"Noi o să-l punem pe Sylvinho."
Noi asta cine? Ești în delir. Încurci viața reală cu football manager :)
VR
19:32, 20.11.2024
Răspuns pentru FaCeZpuneCiornii
Tu să-i spui mulțumesc lui Серый Клещ că te-a angajat ca troll pe internet. În aceleași calificări am avut scoruri chinuite de 1-1 și 0-1 împotriva unei provincii a Danemarcei. Când m-am uitat la meciul din deplasare cu Insulele Feroe, eu m-am temut ca aceste insule să nu dea gol. Restul calificărilor a fost rezolvat prin Nicolaescu. Mai departe, deja anul 2024 și avem încă o gafă majoră. De această dată, cu Malta în deplasare în Liga Națiunilor. Omul a jucat cu 6 fundași într-un lot de 11 jucători. Când așa ceva se întâmplă, faptul că golul câștigator e o lovitură de la 11 metri nu mai contează. Să nu menționez că nici schimbările nu au fost potrivite. Îți repet: Spune-i mulțumesc lui Cleșcenco, noi îl vom pune pe Sylvinho. Hai pa.
Mă umflă râsul. Nu trebuie să fii angajat de cineva ca să vezi diferența colosală în abordare, joc și rezultate. Eu pe locul doi il pun pe Dobrik in perioada lui cea bună. Tu decât să vii cu asemenea critici, mai bine ai spune a cui interese reprezinți, că vrei cu așa înverșunare să-l destitui. Încă și troll m-ai făcut. Se vede că lipsa de argumente vrei să o umpli cu aberații emotive.
Eu am spus foarte clar - mai bun nu a fost nimeni. Tu vii doar cu critică și nimic constructiv în loc. Hai spune care cumătru de-al tău trebuie să conducă cu naționala și ce neam trebuie să joace în start ca să fii tu fericit.
FaCeZpuneCiornii
13:59, 20.11.2024
Răspuns pentru VR
Cu majoritatea antrenorilor precedenți, selecționata noastră pierdea acel meci înainte de a ieși pe teren. Hai să fim serioși. Împrospătați-vă memoria. Ce era naționala Moldovei până la Cleșcenco? Așteptam ani de zile să vedem măcar un gol.
Răspuns pentru VR
Iar să spui că Cleșcenco nu are nici o atribuție este un nonsens. Mai ales dacă te uiți și la celelalte rezultate din grupă. Mai spune că Cleșcenco doar ne-a încurcat să ne calificăm la campionat. Că noi am participat la toate și aici așa un dezastru, așa-i? :)
Tu să-i spui mulțumesc lui Серый Клещ că te-a angajat ca troll pe internet. În aceleași calificări am avut scoruri chinuite de 1-1 și 0-1 împotriva unei provincii a Danemarcei. Când m-am uitat la meciul din deplasare cu Insulele Feroe, eu m-am temut ca aceste insule să nu dea gol. Restul calificărilor a fost rezolvat prin Nicolaescu. Mai departe, deja anul 2024 și avem încă o gafă majoră. De această dată, cu Malta în deplasare în Liga Națiunilor. Omul a jucat cu 6 fundași într-un lot de 11 jucători. Când așa ceva se întâmplă, faptul că golul câștigator e o lovitură de la 11 metri nu mai contează. Să nu menționez că nici schimbările nu au fost potrivite. Îți repet: Spune-i mulțumesc lui Cleșcenco, noi îl vom pune pe Sylvinho. Hai pa.
VR
11:54, 20.11.2024
Răspuns pentru FaCeZpuneCiornii
Acel meci cu Polonia a fost victorie datorită dlui Fernando Santos. Cleșcenco nu are nicio atribuție.
Iar să spui că Cleșcenco nu are nici o atribuție este un nonsens. Mai ales dacă te uiți și la celelalte rezultate din grupă. Mai spune că Cleșcenco doar ne-a încurcat să ne calificăm la campionat. Că noi am participat la toate și aici așa un dezastru, așa-i? :)
VR
11:52, 20.11.2024
Răspuns pentru FaCeZpuneCiornii
Acel meci cu Polonia a fost victorie datorită dlui Fernando Santos. Cleșcenco nu are nicio atribuție.
Cu majoritatea antrenorilor precedenți, selecționata noastră pierdea acel meci înainte de a ieși pe teren. Hai să fim serioși. Împrospătați-vă memoria. Ce era naționala Moldovei până la Cleșcenco? Așteptam ani de zile să vedem măcar un gol.
FaCeZpuneCiornii
11:02, 20.11.2024
Răspuns pentru VR
Давай выгонки тогда Клещенко после товарняка с Гибралтаром и поставим одного из ваших кумэтров, возможно которые уже были пару раз у руля сборной, и посмотрим как при них будут 3-2 с Польшей и другие хорошие результаты.Прекращайте эту вашу пустую, глупую демагогию. Нет для Молдовы варианта лучше Клещенко. Нет, и быть не может. И слава Богу что он никуда не собирается уходить а продолжает свою работу. Противно читать негатив от заинтересованных в смене тренера людей. Ваши кумэтры не сделали ни одного процента от того что сделал нынешний тренер. Прекратите уже рекламировать всю вашу импотенцию.
Acel meci cu Polonia a fost victorie datorită dlui Fernando Santos. Cleșcenco nu are nicio atribuție.
VR
10:54, 20.11.2024
Răspuns pentru аогжщэ
Нет времени читать все комменты.Но. бл...., с Гибралтаром......1-1... (
Давай выгонки тогда Клещенко после товарняка с Гибралтаром и поставим одного из ваших кумэтров, возможно которые уже были пару раз у руля сборной, и посмотрим как при них будут 3-2 с Польшей и другие хорошие результаты.
Прекращайте эту вашу пустую, глупую демагогию. Нет для Молдовы варианта лучше Клещенко. Нет, и быть не может. И слава Богу что он никуда не собирается уходить а продолжает свою работу. Противно читать негатив от заинтересованных в смене тренера людей. Ваши кумэтры не сделали ни одного процента от того что сделал нынешний тренер. Прекратите уже рекламировать всю вашу импотенцию.
Rock
10:09, 20.11.2024
Lasațil măi pe Reabciuk în pace. Numai o simplă prezența a lui pe teren, aduce un plus valoare naționalei noastre. Voi cei care-l criticați, chir socotiți că selecționata va juca mai bine fără de Reabciuk? A jucat un meci mai slab și voi îi săriți în cap. Reabciuk cum a fost, așa și este, unul din cei mai buni jucători ai noștri. Terminați să-i spălați omului oasele, că nu vă face față.
FaCeZpuneCiornii
08:28, 20.11.2024
Răspuns pentru Expert112
Tu vezi cu gura frate . Eu sunt de-acord ca e alt nivel Reabciuk , dar aici vorbim de ce a făcut meciul trecut , chiar și Plătică e mai bun în ultimile meciuri ca Reabciuk , nu are el atracția sa joace pentru Naționala Moldovei , el poate mult mai mult . Dar nu vrea la națională .
Reabciuk nu vrea la națională pentru că nu se crede moldovean. Se crede rusnac din Portugalia.
Mihai!
07:35, 20.11.2024
Да забейте вы на эту игру, молодые игроки получили свою первую порцию не самого приятного, но полезного опыта.
Outsider
07:24, 20.11.2024
Răspuns pentru s
Молдова еле увезла ничью с Гибралтара, где население 32000 человек . Когда последний раз Гибралтар забивал гол? Когда последний раз Гибралтар набирал очки?Да и в прошлой игре на последней минуте забил Постолаки за счёт личных качеств.
Может я открою кому-то новую ошеломляющую реальность НО Гибралтар не проигрывает уже 7 матчей подряд в том числе ничья с Валийцами, неужели так трудно проверять информацию перед тем как сп..дануть?! У нас за некоторым исключением играл второй состав и молодняк... да, все мы хотим обыгрывать такие команды минимум 3-0 играя третьим составом, но есть уйма факторов которые не позволяют нам отого сделать в том числе настрой на такие матчи всегда будет ниже плинтуса и это нужно менять , потому что мы можем когда сильно надо, а когда не надо то или хватает и ничьи то можем и проиграть какой-то Мальте.
Rock
06:59, 20.11.2024
Hai nu mai făceți din țânțar armăsar. Un meci amical fără nici un fel de motivație. Plus arbitrul s-a străduit din răsputeri să le strice la ai noștri jocul. Principalul că și-au îndeplinit obiectivul și au ieșit din grupa piticilor.
s
03:58, 20.11.2024
Молдова еле увезла ничью с Гибралтара, где население 32000 человек . Когда последний раз Гибралтар забивал гол? Когда последний раз Гибралтар набирал очки?Да и в прошлой игре на последней минуте забил Постолаки за счёт личных качеств.
аогжщэ
01:56, 20.11.2024
Нет времени читать все комменты.

Но. бл...., с Гибралтаром......1-1... (
Expert112
01:26, 20.11.2024
Răspuns pentru Noldovva
Reabciuc e alt nivel ,s a apărat bine a făcut citeva centrări bune din care putea marca și Nicolaescu ,nu fi nebun și nu compara Reabciuc și lipsitul de Pușcaș
Tu vezi cu gura frate .
Eu sunt de-acord ca e alt nivel Reabciuk , dar aici vorbim de ce a făcut meciul trecut , chiar și Plătică e mai bun în ultimile meciuri ca Reabciuk , nu are el atracția sa joace pentru Naționala Moldovei , el poate mult mai mult . Dar nu vrea la națională .
Gabrielbut
00:53, 20.11.2024
Răspuns pentru Cherry
Pentru ratingul FIFA, un egal cu o echipa de pe locul 197 in clasament „ajută" a naibii. Si nimanui nu-i pasă ca a jucat cu echipa experimentala. Defapt, cam pe-acolo si ne este nivelul. Cam al Gibraltarului....
așa esti,nu îi ca și cum ai descoperit America !
Noldovva
23:27, 19.11.2024
Răspuns pentru Expert112
Ai fost foarte atent . Alte interventii nu le-ai vazut . Si Reabciuk ce a facut meciul trecut ?
Reabciuc e alt nivel ,s a apărat bine a făcut citeva centrări bune din care putea marca și Nicolaescu ,nu fi nebun și nu compara Reabciuc și lipsitul de Pușcaș
Expert112
23:24, 19.11.2024
Răspuns pentru Noldovva
Tu serios ? Nu s a văzut deloc , a dat să facă un dribling și a pierdut mingea și un șut peste stadion foarte slab e devreme la selecționata pentru el
Ai fost foarte atent . Alte interventii nu le-ai vazut .
Si Reabciuk ce a facut meciul trecut ?
Cherry
23:13, 19.11.2024
Pentru ratingul FIFA, un egal cu o echipa de pe locul 197 in clasament „ajută" a naibii. Si nimanui nu-i pasă ca a jucat cu echipa experimentala. Defapt, cam pe-acolo si ne este nivelul. Cam al Gibraltarului....
Noldovva
22:49, 19.11.2024
Răspuns pentru Expert112
Meci efectiv .Puscas mi-a placut , a facut mai mult cat Reabciuk meciul trecut .
Tu serios ?
Nu s a văzut deloc , a dat să facă un dribling și a pierdut mingea și un șut peste stadion foarte slab e devreme la selecționata pentru el
Ttto1
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: К 9»
22:36, 19.11.2024
Răspuns pentru FaCeZpuneCiornii
Gibraltar cu 14 jucători abia a reușit o remiză. Clar cu ei.
care tii tribal ta de mindricenco ce nu poti dormi noaptia.
Expert112
22:30, 19.11.2024
Meci efectiv .
Puscas mi-a placut , a facut mai mult cat Reabciuk meciul trecut .
Storm
22:22, 19.11.2024
Răspuns pentru Bumer1983
не ну давай ты скажи , тебе все понравилось в игре? потому мы и лузеры в Европе потому что довольствуемся ничьей от Гибралтарах и Андор
Не довольствуюсь , но и не думаю что мы больше футболистов хотим победить , следовательно и не поливаю отдельные личности , есть конструктивная критика … можно изложить мысли как видишь ты , какую стратегию нужно применить , кого и кем заменить , ну если конечно вы считаете что нам лучше чем тренерам виднее , которые наблюдают за ними в тренировочном процессе .
Frenzy
22:06, 19.11.2024
Gata Clescenko, pînă aici!
Tttt
21:53, 19.11.2024
10 игроков Молдовы (можно сказать и 9, до удаления), сыграли вничью с 14 игроками Гибралтара, так правильней. Тут я целиком за ребят. Замена Постолаки стала просто отмашкой вконец охреневшему арбитру, тут они с Клещем сыграли как команда.
the insider
21:51, 19.11.2024
Moldovenii au descoperit ca atunci cand lipsesc 4-5 jucatori din primul 11, jocul nu mai merge. Ati uitat de meciurile contra Azerbaijanului si Romaniei?
090
21:42, 19.11.2024
Răspuns pentru Storm
Великие тренера и стратеги собрались , знают кто далек от футбола , кто достоин , а кто нет !
На Плэтику гонят все кому не лень, это популярное мнение среди "экспертов". А парню 33 и непонятно кто после него придет. Думается что он один из немногих кто выкладываться и не жалеет себя. Пушкаш на той же позиции ни о чём, сырой и совсем без идей. Интересно было бы сделать обзор с кпд всей сборной.
Amator
21:39, 19.11.2024
Великие тренера и стратеги собрались , знают кто далек от футбола , кто достоин , а кто нет !
Vouă va place sa va uitați la așa jucatiri? Eu
Bumer1983
21:37, 19.11.2024
Răspuns pentru Storm
Великие тренера и стратеги собрались , знают кто далек от футбола , кто достоин , а кто нет !
не ну давай ты скажи , тебе все понравилось в игре? потому мы и лузеры в Европе потому что довольствуемся ничьей от Гибралтарах и Андор
Storm
21:35, 19.11.2024
Răspuns pentru Amator
Cel mai interesant in meci a fost cum ștergeau balonul cu prosopul în rest fotbal zero. Jucatori precum Platică și Mudrac nu au treabă cu fotbalul.
Великие тренера и стратеги собрались , знают кто далек от футбола , кто достоин , а кто нет !
GXR
21:33, 19.11.2024
Răspuns pentru Ruslan75
La bagat, mai bine statea unde sta, in liga II
Esti un rahat CA si arbitru din a eazta sears.
Nistru
21:30, 19.11.2024
Concluzie: Acest amical a demonstrat că avem probleme cu rezervele. Mandricenco, Cotogoi etc nu au ce căuta la prima echipă. Mai rău e că de la echipa de tineret nu vine nimeni bun, 4 ani ce a făcut Stoica, cum a pregătit viitoarele cadre?
Fhfhfjdksab
21:25, 19.11.2024
Răspuns pentru Real Betis
Zdravstvuite, edim na stadion zimbru na svoi avtomobil, esti parkovka na stadion?scolco stoit?
Hola, no hay aparcamiento en el estadio, pero podrás aparcar en los alrededores sin problema.
Amator
21:25, 19.11.2024
Cel mai interesant in meci a fost cum ștergeau balonul cu prosopul în rest fotbal zero. Jucatori precum Platică și Mudrac nu au treabă cu fotbalul.
Vadea
21:17, 19.11.2024
Suntem departe de fotbal nu demult Franța bătea acest Gibraltar cu 14-0, iar noi jucam 1-1 chinuit , nivelul nostru e aici liga D, deacord arbitru a inventat 2 penaltiuri, primul nici nu s-a înțeles al 2 lea la limita regulamentului, noi tot ce marcam marcam goluri care vin individual pe calitate lui Postolache și jucătorii care joacă în campionate puțin mai medii, dar ei pot marca doar la echipe ca Andorra și șan marini și odată în deceniu mai prind un meci norocos cu Albania sau Polonia, ca joc ne chinuim jucăm cu ghibraltar care ar trebui să-i cistigam cu 2,3 goluri ca să sperăm mai sus, dar noi nici nu cream ocazii importante prin joc colectiv , nu sunt jucători care să creeze să deseneze Nicolaescu are calitate dar joacă cu capul în pămînt dar cînd trebuie să bată da pas, Postolache știe ce trebuie să facă dar și el e greoi, rata un jucător muncitor vede și ternul dar e simplu închizător nu crează n-are calitate de plaimaker, de caimacov nu mai vorbesc 1 pasă o dă jumate greșește , trebuie viziune nouă
Bumer1983
21:16, 19.11.2024
Răspuns pentru Гаскойн
Товаррняки для того и существуют, чтобы:а) наиграть состав и свзиб) понять кто заслуживает играть в сборной, а кому еще рано
и согласен и нет потому что при таком счете вместо Постолаке нужно было срочно Николаеску выводить 0-1 это не счет!
Real Betis
21:15, 19.11.2024
Zdravstvuite, edim na stadion zimbru na svoi avtomobil, esti parkovka na stadion?scolco stoit?
Гаскойн
21:14, 19.11.2024
Răspuns pentru Kornel
poporul vrea victorii nu sa ridicam experienta jucatorilor care joaca de-a mpulea
Товаррняки для того и существуют, чтобы:
а) наиграть состав и свзи
б) понять кто заслуживает играть в сборной, а кому еще рано
NightWolf
21:14, 19.11.2024
Răspuns pentru Saam86
O scurtă părere. S-a dovedit că dintre toți jucătorii noi doar Lungu merită să fie convocat la națională. Mandricenco parcă prima dată în viață a jucat fotbal astăzi (idee nu are unde să fugă și ce să facă cu mingea), Danu tot nu prea a înțeles unde a venit (chiar dacă al doilea galben care la încasat trebuia să-l primească jucătorul din Gibraltar) însă în afară de aceste două acțiuni nu țin minte nimic să fi văzut la el. Iovu slab de tot. Arbitrul nota 1. Totuși avem ce avem, abia de putem alcătui un primul 11 sănătos. La schimb cu jucătorii e jale.
Motoc cu Iovu au fost cu 2 capuri peste Mudrac și e cam clar cine merită pe viitor să joace în dauna lui Mudrac și Posmac.
Julia
21:12, 19.11.2024
So spars roata Clesenco?
Хейсон
21:12, 19.11.2024
Răspuns pentru Bumer1983
цирк и клоуны... эта игра хуже предыдущей ... что не так уже сегодня? зачем держать игру на нулях весь тайм пости, так как нет в этой игры важности можно было просто играть на результат, больше бить ... не один вошедший из новеньких не порадовал. Лунгу забил гол но так по игре как бы он более менее из новеньких ...
16 числа игра, 19 числа игра и все это время сборная в дороге , упадок сил, такое слышали? Рожайте сборников и пусть они порадуют нашу сборную голами, силами, терпением и выводом не только в лигу С!
FaCeZpuneCiornii
21:11, 19.11.2024
Răspuns pentru Ruslan75
E clar cu Moldova nu cu ei, in a doua repriza un sat a jucat mai bine ca o tara
Mai corect spus ar fi: arbitrajul a fost în folosul Gibraltarului. De jucat vopșă nu o jucat nimeni.
Kornel
21:11, 19.11.2024
poporul vrea victorii nu sa ridicam experienta jucatorilor care joaca de-a mpulea
Tttt
21:10, 19.11.2024
Răspuns pentru Ruslan75
E clar cu Moldova nu cu ei, in a doua repriza un sat a jucat mai bine ca o tara
Vad ca nu ai treaba nici cu fotbalul, nici cu tara aceasta. Cum da joci in asa fars? Mai ales ca Capusșa baga jucatori aiurea, si nu la timp. Lungu inca cu Andorra lipsea. Altii nici acum nu avea sens sa-i bage.
Saam86
21:10, 19.11.2024
O scurtă părere. S-a dovedit că dintre toți jucătorii noi doar Lungu merită să fie convocat la națională. Mandricenco parcă prima dată în viață a jucat fotbal astăzi (idee nu are unde să fugă și ce să facă cu mingea), Danu tot nu prea a înțeles unde a venit (chiar dacă al doilea galben care la încasat trebuia să-l primească jucătorul din Gibraltar) însă în afară de aceste două acțiuni nu țin minte nimic să fi văzut la el. Iovu slab de tot. Arbitrul nota 1. Totuși avem ce avem, abia de putem alcătui un primul 11 sănătos. La schimb cu jucătorii e jale.
Bumer1983
21:08, 19.11.2024
цирк и клоуны... эта игра хуже предыдущей ... что не так уже сегодня? зачем держать игру на нулях весь тайм пости, так как нет в этой игры важности можно было просто играть на результат, больше бить ... не один вошедший из новеньких не порадовал. Лунгу забил гол но так по игре как бы он более менее из новеньких ...
Tttt
21:05, 19.11.2024
Răspuns pentru FaCeZpuneCiornii
Spune asta lui Gușan cu Shiferul lui din Transnistria.
Eu cred ca tema aceasta e inchisa, ce facea Gusan fara de FMF? Se batea cu Dinamo si Shahtar si odata in 4 ani iesea in Intertoro?
Ruslan75
21:04, 19.11.2024
Răspuns pentru FaCeZpuneCiornii
Gibraltar cu 14 jucători abia a reușit o remiză. Clar cu ei.
E clar cu Moldova nu cu ei, in a doua repriza un sat a jucat mai bine ca o tara
Хейсон
21:03, 19.11.2024
Молдова выше нос! Все кто пишут тут гнилые комментарии , вы не фанаты сборной, вы диванные злые критики. Забили- молодцы, не забили- плохие. Выводит игрок мяч вперед лучший, не выводит вон из сборной, кто вас породил? Парни читают все комментарии и психологически вы их не поддерживаете
090
21:03, 19.11.2024
Aici o serie de pariuri cel mai probabil. Cartonașe prea multe. Specialiștii se pot pronunța. Pejoneala totală și nimic concret în careu. Vreo 2 debuturi cu succes dar în rest mult sub așteptări. Pușcaș mai slab ca Platica evident. Doar că Plătică nu poate nici centra nici șuta, în rest e rapid și muncește față de ceilalți. Cred că trebuia Marandici să joace că e bun la club. Nu înțeleg pentru ce Mandricenco e convocat. Nicolaescu în ultimele meciuri nu arată nimic, și asta cu așa adversari. Urât meci pentru a încheia anul, mai ales că mai urmează înfrângerile Petrocubului pe linie. Clescenco ca antrenor nu mai are ce da naționalei. Poate e rândul altcuiva.
Super
21:03, 19.11.2024
Răspuns pentru Гаскойн
Я вообще не понял судейство. За что вторая Дану?? Там же на нем фолили и соперник заслуживал желтую. А пенальти? Кто-то может пояснить?
Arbitrul e andorrez!:)))
V.R.
21:02, 19.11.2024
Arbitru ii un bulangiu crăcănat!!!
Гаскойн
21:01, 19.11.2024
Я вообще не понял судейство. За что вторая Дану?? Там же на нем фолили и соперник заслуживал желтую. А пенальти? Кто-то может пояснить?
Ruslan75
21:00, 19.11.2024
Răspuns pentru 090
Pe Daniel Danu trebuia să-l bage în așa meci.
La bagat, mai bine statea unde sta, in liga II
Super
21:00, 19.11.2024
În principiu nu e rău, când putea fi și un dezastru. La urma urmei e un meci amical, le dăm crezare băieților. Hai Moldova.
Link
20:58, 19.11.2024
Răspuns pentru Hmm
Sa nu mai faceți in viața amicale cu arbitrii din Andorra))))))))
Daaa…se pare că arbitrul din Andorra s-a răzbunat pe noi în acest meci..
Lombardo
20:58, 19.11.2024
Așa și nu am înțeles ce a căutat Mandricenco pe teren și în general ce caută acest fotbalist rătăcit la Naționala Moldovei? Ori este vreo rudă cu Kleșci?!
Arbitru zero
20:57, 19.11.2024
Arbitru ca si meciul, de cacat
Tttt
20:57, 19.11.2024
Răspuns pentru NightWolf
Cotogoi îi tot de acolo
Exact
NightWolf
20:57, 19.11.2024
Eu pur și simplu nu înțeleg ce caută Mandrîcenco în națională, prosta îi slab de prăpădenie
FaCeZpuneCiornii
20:56, 19.11.2024
Gibraltar cu 14 jucători abia a reușit o remiză. Clar cu ei.
FaCeZpuneCiornii
20:54, 19.11.2024
Răspuns pentru Tttt
Arbitrului pur si simplu ii poh... Eu socot ca asa pseudo-natiuni trebuie tinute departe de tot.. inclusiv si de fotbal
Spune asta lui Gușan cu Shiferul lui din Transnistria.
NightWolf
20:53, 19.11.2024
Comentatorul îi vapșe ahuenîi, nu știu numa ce premiu lui de dat. Mai bine asculți fără sunet de cât pe aista să-l auzo
Tttt
20:53, 19.11.2024
Galben lui Mudrac si rosu lui Danu pentru ca gibraltaroizii i-au tinut de tricou))))

Nici nu ma supar pe rezultat, e penibil de tot
Hmm
20:53, 19.11.2024
Sa nu mai faceți in viața amicale cu arbitrii din Andorra))))))))
misa
20:52, 19.11.2024
Echipa si Clescenco nu au idee de fotbal !!! Demisia Clescenco, fii bărbat !!!
090
20:52, 19.11.2024
Asta da arbitru....dala'n kzdms...la urma de-i spus pe nume
Tttt
20:50, 19.11.2024
Arbitrului pur si simplu ii poh... Eu socot ca asa pseudo-natiuni trebuie tinute departe de tot.. inclusiv si de fotbal
NightWolf
20:50, 19.11.2024
Arbitru ista șii polnusti dalbaiob?
NightWolf
20:48, 19.11.2024
Răspuns pentru Tttt
Uhu, da Mandricenco ce cauta? E zero cu minus..
Cotogoi îi tot de acolo
NightWolf
20:45, 19.11.2024
Răspuns pentru Tttt
Uhu, da Mandricenco ce cauta? E zero cu minus..
Saglaen...))
NightWolf
20:44, 19.11.2024
Răspuns pentru Klose
Второй пенальти был железный. А первый ну вообще непонятно за что. Фол, рука, разговоры, что??
Какой железныи? Наш сначала дал в мяч о потом в подений каснулся етого циркача клоуна, он веси матч симулируит, н. 19
Hai Moldova
20:44, 19.11.2024
Răspuns pentru Klose
Второй пенальти был железный. А первый ну вообще непонятно за что. Фол, рука, разговоры, что??
Там есть повтор где видно что Моцок четко в мяч играет и уже потом когда Кожухарь мяч словил, у них ноги заплелись с игроком Гибралтара
Дааа
20:43, 19.11.2024
Răspuns pentru Klose
Кто-то понял за что пенальти мы получили?
За игру рукой в штрафной площадке.
Tttt
20:43, 19.11.2024
Rata trebuua de trimis la odihna inca din Andorra. Avem pe Lungu
Tttt
20:41, 19.11.2024
Uhu, da Mandricenco ce cauta? E zero cu minus..
Super
20:41, 19.11.2024
Dacă era blat, Clesenco nu-l întroducea pe Nicolaescu. Pur și simplu e haos în jocul nostru. A mai făcut o prostie că la scos pe Postolachi.
Klose
20:40, 19.11.2024
Второй пенальти был железный. А первый ну вообще непонятно за что. Фол, рука, разговоры, что??
Tttt
20:38, 19.11.2024
Circ sa joci cu prapaditii astia...
Europa
20:37, 19.11.2024
Chiar asa arbitru ipocrit nu am vazut demult.
Tttt
20:36, 19.11.2024
De acord Walker asa experimentat si bate in are.. Cred ca arbitrul a pus cel mai mult. Si cucoana care pe flanc cite greseli a facut.. Hai sa facem Independenta pentru Floresti si lasa ei sa joace cu alde Andorra.
NightWolf
20:36, 19.11.2024
Vapșe gandonul flueră numai într-o direcție parcă
FaCeZpuneCiornii
20:35, 19.11.2024
Arbitrul face blat, se vede că a dat 2 penalty-uri în poarta Moldovei. Oare s-a supărat pe noi după meciul cu Andorra?
NightWolf
20:35, 19.11.2024
Șii de concinîi arbitrul ista, pizdet. A 2lea penalty dat cadou blea.
Europa
20:32, 19.11.2024
Straniu ca nimeni nu a protestat de ce s-a dat un penalty inexistent! Joaca la pariuri ambele nationale in frunte cu arbitru. cred ca asta e scorul final 1:1
Tttt
20:32, 19.11.2024
Bine ca am scapat de rapanosii din liga D.. niste rahatoizi, nu fotbalisti. Uefa ar fi bine sa faca ca in Asia sau Africa, America de N sa joace cei mai slabi intre ei, apoi grupele de calificare.
NightWolf
20:28, 19.11.2024
Răspuns pentru Tttt
Clesenco geniu canesna, da pentru ce penalty???
Că-i concinîi arbitrul. Îi inventat 100% penaltyul ăsta
Klose
20:28, 19.11.2024
Кто-то понял за что пенальти мы получили?
NightWolf
20:27, 19.11.2024
Плоды великого тренера.
Tttt
20:27, 19.11.2024
Clesenco geniu canesna, da pentru ce penalty???
090
20:25, 19.11.2024
Răspuns pentru NightWolf
Iar mega schimbare marca Cleșcenco, scoți atacantul și bagi mijlocaș și nu ai nici un atacant pe teren, fantastic. Sunt alți jucători care ar putea fi schimbați, Rață de exemplu, azi cam slăbuț.
Pe Daniel Danu trebuia să-l bage în așa meci.
Nistru
20:23, 19.11.2024
Rață din meci în meci mai slab
Super
20:23, 19.11.2024
Greu de înțeles înlocuirea lui Postolachi, unul dintre cei mai buni de la noi.
NightWolf
20:22, 19.11.2024
Iar mega schimbare marca Cleșcenco, scoți atacantul și bagi mijlocaș și nu ai nici un atacant pe teren, fantastic. Sunt alți jucători care ar putea fi schimbați, Rață de exemplu, azi cam slăbuț.
090
20:19, 19.11.2024
Prea slab adversar dar noi tot stăm în offside. Posto ratează prea mult sau e obosit. Faulturi inutile dar în rest e bine.
Qwerty77
20:07, 19.11.2024
Răspuns pentru vav
Коснулся это не значит, что забил.
Если бы не коснулся, мяч вышел бы.
Qwerty77
20:06, 19.11.2024
Răspuns pentru карабок
Там Мудрак забил Гол ,
Da
карабок
20:00, 19.11.2024
А что значит умник ?
Răspuns pentru vav
Коснулся это не значит, что забил.
Hjm
19:57, 19.11.2024
Răspuns pentru Super
Spuneți-i cineva comentatorului să nu-și bată joc de telespectatori, e imposibil de ascultat, băă, măă, âââ, gânduri neterminate, intonații incorecte, frânări în momentele decisive. Principalu e că POATE!
Trimite CV ul tau la Moldova 1 si apucate tu sa comentezi.
Super
19:56, 19.11.2024
Spuneți-i cineva comentatorului să nu-și bată joc de telespectatori, e imposibil de ascultat, băă, măă, âââ, gânduri neterminate, intonații incorecte, frânări în momentele decisive. Principalu e că POATE!
Kornel
19:56, 19.11.2024
Răspuns pentru Ion Chitan
Va mulțumesc mult că ați pus link macar la sfârșitul primului taim?
la mine nici linkul respectiv nu merge
vav
19:56, 19.11.2024
Răspuns pentru карабок
Там Мудрак забил Гол ,
Коснулся это не значит, что забил.
Ion Chitan
19:51, 19.11.2024
Va mulțumesc mult că ați pus link macar la sfârșitul primului taim?
карабок
19:49, 19.11.2024
Там Мудрак забил Гол ,
090
19:46, 19.11.2024
Frumos i-au pedepsit ai noștri pe puturoșii ăia de amatori. Atacantul lor nesimțit care faultează și mai strigă fu** o*f lui Rață, a încasat-o bine și el. Mai merg vreo 2 bile dacă mai presăm. Hai Moldova!
Васили
19:39, 19.11.2024
Есть у кого-то сылка к другого источника за границей не можем смотреть на Молдова 1
Ion Chitan
19:30, 19.11.2024
Are cineva un link unde se poate de privit meciul?
NightWolf
19:26, 19.11.2024
Mie mi-a plăcut foarte mult Motoc până acum, bravo. Postolachi la fel a miăcat bine, mai ales în primele 15 minute.
Kornel
19:07, 19.11.2024
Hai MOldova, asteptam un 0:2 pentru Moldova.
Bumer1983
18:55, 19.11.2024
Răspuns pentru Ruslan75
Arbitru interesant, toți granzii astăzi
расмешил спасибо
Ruslan75
18:53, 19.11.2024
Arbitru interesant, toți granzii astăzi
deni91
18:52, 19.11.2024
Răspuns pentru Бигги
3-0 вперёд Гибралтар
Видно что не понимаешь в футболе или просто написал чтоб было
Bumer1983
18:50, 19.11.2024
Cred ca Nicolaescu va intra pe teren in dependenta de scor, daca va fi egalitate la pauza atunci cred ca il vedem
Starsky
17:55, 19.11.2024
Cred ca va fi un 0-2.
Baietii nostri vin cu dispozitia buna, la un meci care nu are incarcatura emotionala.
Sper sa vedem azi al doilea gol a lui Postolachi.
Nicolaescu are nevoie si el sa mai marcheze, pentru ca il vad un pic incordat ultimul timp, si e nevoie de un gol pentru increderea sa.
Go Moldova!
Klose
17:53, 19.11.2024
Интересный состав
К 9
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Ttto1»
17:38, 19.11.2024
Răspuns pentru Бигги
3-0 вперёд Гибралтар
ты обкуреный или с гиблатара.
Бигги
16:03, 19.11.2024
3-0 вперёд Гибралтар
Conferințe
Alte conferințe
SUPER LIGA 2024/25
Echipe
M
V
E
Î
Goluri
P
1.
Sheriff
14
11
3
0
33-6
36
2.
Zimbru
14
8
1
5
32-16
25
3.
Petrocub
14
6
5
3
20-9
23
4.
FC Bălți
14
6
5
3
18-9
23
5.
Milsami
14
6
3
5
30-18
21
6.
Spartanii
14
3
5
6
12-17
14
7.
Dacia Buiucani
14
2
5
7
8-19
11
8.
FC Florești
14
0
1
13
0-59
1
Golgheteri
Ohajunwa (Zimbru)
8
V.Răileanu (Zimbru)
7
I.Oppong (Spartanii)
7 (2)
Joao Paulino (Zimbru)
6 (1)
Gînsari (Milsami)
5
Mamuchashvili (Sheriff)
5 (2)
Căruntu (Petrocub)
4
Akanbi (Sheriff)
4
A.Allach (Sheriff)
4
Rebenja (FC Bălți)
4
C.Ferreira (FC Bălți)
4
Dedechko (Zimbru)
4 (3)
Asistenți după Faza 1
Badolo (Sheriff)
8
Ohajunwa (Zimbru)
5
Ambros (Petrocub)
5
Djou (Zimbru)
5
Silva (FC Bălți)
5
Lambarschi (Milsami)
4
Lisu (Milsami)
4
Mamuchashvili (Sheriff)
3
Gînsari (Milsami)
3
Zohouri (Sheriff)
3
A.Antoniuc (Milsami)
3
N.Rotaru (Spartanii)
3
S.Cojocari (Zimbru)
3