Toate știrile
Arhiva noutăților
Concursul Pronosticurilor - Superliga 2024/25
Lideri ai
1. Gina Liderul 1 etape
97
2. vandrei Liderul 7 etape
90
3. johnydurst
89
4. sasha141099
87
5. Olleo77
86
Accesați concursul

gsp.ro / Noutăți

17.10.2024 Zie Diabate și poveștile sale nemuritoare de la Dinamo: „Borcea avea un sens al umorului unic” » Interviu despre cel mai greu moment din România și cum s-a simțit la București: „Ceva dificil de acceptat”

17.10.2024 Dan Șucu i-a fixat soarta lui Marius Șumudică: „Toate șansele de pe pământ! Toată lumea trebuie să înțeleagă”

17.10.2024 Daniel Oprița, nemulțumit de un jucător după victoria Stelei: „Poate mult mai mult”

17.10.2024 Eliminată din Cupă și fără drept de promovare, Steaua are un nou obiectiv » L-a dezvăluit Adi Popa: „Va primi un trofeu”

17.10.2024 Dinu Gheorghe, replică agresivă pentru Dan Șucu: „Să rămână la scaune! Deocamdată doar minte oamenii. Bagi milioane ca prostul și nu câștigi”

17.10.2024 Steaua - Concordia Chiajna: „Militarii” întorc scorul și înving în debutul etapei #10 din Liga 2 » Clasamentul actualizat + Programul etapei

17.10.2024 AUR a publicat lista pentru parlamentare: ce loc ocupă Gigi Becali » Scandal în partid, Simion spune: „Toți candidații au plătit!”

17.10.2024 Pierdere importantă pentru CFR Cluj » S-a accidentat și nu va putea juca în meciul cu Petrolul

17.10.2024 Dan Șucu distruge doi foști conducători ai Rapidului: „Nenorocirile create de ei ne-au costat 3 milioane de euro în doi ani”

17.10.2024 „V-ați gândit să renunțați la Rapid?” » Răspunsul imediat dat de Dan Șucu

17.10.2024 Gigi Becali tocmai a reușit primul transfer al iernii! A semnat un contract valabil 3 sezoane cu FCSB

17.10.2024 Rangers, sancționată de UEFA înaintea meciului cu FCSB » Reacția clubului: „Este nedrept”

17.10.2024 Noua jurnalistă-oracol » A prezis scorul final și marcatorii: „Dacă apar cu un Ferrari, să nu vă mirați!”

17.10.2024 Prea multe meciuri? Pe cine dă vina o legendă a fotbalului mondial: „Ați cerut din ce în ce mai mulți bani”

17.10.2024 Cum s-a filmat arbitra de 24 de ani, după ce a fost acuzată ca e amanta observatorului UEFA sexagenar » Mesaj enigmatic: „Ciorile zboară în stoluri...”

17.10.2024 Radu Drăgușin a jucat șah cu o maestră a sportului! În câte minute s-a încheiat partida, cum s-a descurcat apărătorul lui Tottenham

17.10.2024 „Este o zi neagră pentru Anglia, au numit un german” » Acum a venit și replica lui Thomas Tuchel

17.10.2024 Euforie în Scoția, după anunțul lui Gigi Becali: „Excelent pentru noi!”

17.10.2024 Marca dezvăluie cât trebuie să plătească Atletico pentru Rațiu: „«Carne» pentru un transfer de răsunet”

17.10.2024 Le Parisien vine cu noi dezvăluiri în scandalul „Mbappe”: „Sex consimțit”

17.10.2024 Controversă cu Drăguș la Trabzon » Ce a declarat el și ce au înțeles turcii: „Cuvinte șocante! Cine l-a înlănțuit?!”

16.10.2024 Mărturia sinceră a lui Ibrahimovic jr. „Până la 11 ani am urât fotbalul și mi se părea cel mai rău lucru din lume!”

Superliga, etapa a 10-a
19.10, 14:00 Spartanii Sportul - Dacia Buiucani
19.10, 16:00 FC Bălți - Milsami
19.10, 18:00 Petrocub - Sheriff
20.10, 17:00 Zimbru - FC Florești
Naționala Moldovei a fost învinsă de Malta în Liga Națiunilor. Pentru promovarea în Liga C este nevoie de o victorie contra Andorrei în noiembrie (video)
13 octombrie 2024, duminica

Naționala Moldovei a fost învinsă de Malta în Liga Națiunilor. Pentru promovarea în Liga C este nevoie de o victorie contra Andorrei în noiembrie (video) Astăzi, naționala Moldovei a jucat contra reprezentativei Maltei în Liga Națiunilor 2024/25.

Tricolorii au fost învinși de adversar cu scorul 0:1.

Această înfrîngere nu i-a permis naționalei Moldovei să-și asigure deja astăzi primul loc în grupă. La moment, echipa antrenată de Serghei Cleșcenco are acumulate 6 puncte în clasamentul grupei noastre, la fel ca și Malta.

Astfel, echipa promovată în Liga C se va decide în luna noiembrie, când Moldova și Malta vor juca contra Andorrei (16 și respectiv 19 noiembrie).

Remarcăm că o victorie în fața Andorrei îi va garanta naționalei Moldovei promovarea în Liga C, deoarace la criteriul întîlniri directe cu Malta, scorul general este în favoarea selecționatei noastre (2:0, 0:1).

Malta - Moldova 1:0
Marcator
: Teuma, 87 (pen) - 1:0.
În minutul 90+5 Teuma (Malta) a ratat un penalty (pe lîngă).
Malta: Bonello, Borg, Camenzulli, Mentz (Z.Muscat, 90+2), Shaw (Tabone 90+2), Guillaumier (c), J.Mbong, P.Mbong (Satariano, 71), Teuma, Montebello (Reid, 46), Buhagiar (Tuma, 46).
Rezerve: Grech, Al-Tumi, Scicluna, N.Muscat, Degabriele, Overend, Vella.
Moldova: D.Celeadnic, Reabciuk, Baboglo, Marandici (M.Cojocaru, 46), Ioniță (Stînă, 77), V.Damașcan (D.Mandrîcenco, 55), Caimacov, Crăciun, Mudrac, S.Plătică, Rață (c) (Postolachi, 87).
Rezerve: C.Avram, N.Cebotari, Pușcaș, Motoc, Danu, Dros.
Arbitru: J.Brooks. Malta, Ta'Qali, stadionul Național.

Administraţia site-ului nu poartă răspundere pentru comentariile vizitatorilor. În acelaşi timp, administraţia vă îndeamnă să purtaţi discuţii în mod civilizat. Mesajele necenzurate, despre politică, religie, limbi, cu caracter publicitar sau scrise cu majuscule pot fi şterse, iar accesul la site a autorului poate fi blocat pe un termen nedeterminat.
Demianov
07:31, 16.10.2024
Chiar nu intelegeti? Pentru ce sa iesim in liga C daca putem sa raminem aici in liga D, sa jucam stabil!
Sa retrogadam undeva nu avem nici o sansa!
Aici stabil putem primi prime stabile si din cind in cind sai facem fericiti pe suporteri!
Hai Moldova!
Dorikk
09:39, 15.10.2024
Noroc că Malta nu a dat al doilea penalty, de altfel o sfecleam...acum trebuie doar de cîștigat de la Andorra, dar și aceasta va fi foarte, foarte greu
VR
17:26, 14.10.2024
Cum ar spune un om vestit: nu niorlaiti. Nu a jucat Nicolaescu, iar în absența lui probabilitatea de a marca scade dramatic. Meci în deplasare cu o națională care la fel poate juca și poate face surprize. A câștigat din penalty. Nimic nu este pierdut. Voi vreti stabilitate de la o selecționată care nu demult era la fundul clasamentului FIFA. Răbdare.
NightWolf
10:07, 14.10.2024
Vina pentru înfrângere e 100% a antrenorului. Nu numai că echipa a ieșit fără motivație la victorie înainte de meci, pentru că e normal așa să fie, trebuie să-ți valorifici potențialul față de echipe mai slabe, dar și ce ține te tactică fricoasă, inclusiv schimbări prostești, practic toate, afară de Stînă. Joci fără atacant aproape o repriză întreagă, îl bagă pe Postolachi abia în minutele de final, o tâmpenie. Mudrac și Baboglo slabi în apărare din nou, cu toate că la mijoloc Baboglo a arătat mai bine. Crăciun a făcut 2 meciuri bune. Merita șansa sa Motoc, mai ales după așa performance din partea lui Mudrac și Baboglo (care îmi pare că e foarte suprapreciat) în aceste 2 meciuri. Jucăm cu un atacant, cu centru spre defensivă supra aglomerat, nu reușim să ajungem pe poziție de șut la poartă. Tactic meciul a fost abordat foarte prost. Avem o generație mai bună, dar e nevoie de un antrenor real capabil să scoată din ei mai mult, dar din păcate pe plan național nu avem, trebuie străin, dar unul bun, nu alde Stoica sau Bordin. Sunt echipe mici care au adus antrenori buni străine și practică alt joc, au și rezultate.
Saam86
08:15, 14.10.2024
Răspuns pentru Outsider
Sam86Ai dreptate in tot ce spui doar ca valoarea jucatorilor nostri n-a fost factorul principal in meciul dat si nu ma refer aici la cat de cotati sunt pe transfermarkt dar la valoarea reala, la calitatilile si randamentul maxim pe care il pot da cei din Malta fata de ai nostri, in asa caz poate au 2-3 jucatori care ar putea teoretic sa prinda un loc in lotul de start al selectionatei noastre restul ar sta pe banca...dar uite ce se intampla cand nu ai o atitudine corecta si crezi ca un punct iti ajunge si ca-l vei dobandi mai usor daca vei da mingea si te vei apara....aici doar n-a fost cazul unde am jucat cum ne-a permis adversarul,sa fim seriosi, noi am fost aceia care i-am permis adversarului sa joace cum vrea el, noi binevol si ne siliti le-am dat mingea si le-am spus ca noi ne aparam iar voi incercati sa ne bateti. De asta consider ca acest joc rusinos (anume joc , nu scor) ramane pe seama antrenorului si a acelor jucatori care si-au bagat in cap ca ne ajunge si un egal...am mai avut asa rezultate cu echipe gen Malta dar nu si asa joc prost. Acum n-avem decat sa speram ca cu Andora isi revin la normal si nu vor mai juca niciodata cu asa echipe avand scopul de a dobandi un singur punct!
De acord cu tine. Am fost foarte fricoși, eu am fost la meciul de la Chișinău cu Malta, Maltezii nu au arătat mare lucru, dar probabil doar din cauza că ai noștri au jucat la victorie și s-au dedicat sută la sută pe teren. Eu am încrederea în băieți că vor reuși să se motiveze și să câștige în Andorra cu un joc frumos.
Rock
08:15, 14.10.2024
Se pare că selecționatei noastre îi intră deja în tradiție să facă fericite țările pitice.
Outsider
08:05, 14.10.2024
Sam86
Ai dreptate in tot ce spui doar ca valoarea jucatorilor nostri n-a fost factorul principal in meciul dat si nu ma refer aici la cat de cotati sunt pe transfermarkt dar la valoarea reala, la calitatilile si randamentul maxim pe care il pot da cei din Malta fata de ai nostri, in asa caz poate au 2-3 jucatori care ar putea teoretic sa prinda un loc in lotul de start al selectionatei noastre restul ar sta pe banca...dar uite ce se intampla cand nu ai o atitudine corecta si crezi ca un punct iti ajunge si ca-l vei dobandi mai usor daca vei da mingea si te vei apara....aici doar n-a fost cazul unde am jucat cum ne-a permis adversarul,sa fim seriosi, noi am fost aceia care i-am permis adversarului sa joace cum vrea el, noi binevol si ne siliti le-am dat mingea si le-am spus ca noi ne aparam iar voi incercati sa ne bateti. De asta consider ca acest joc rusinos (anume joc , nu scor) ramane pe seama antrenorului si a acelor jucatori care si-au bagat in cap ca ne ajunge si un egal...am mai avut asa rezultate cu echipe gen Malta dar nu si asa joc prost. Acum n-avem decat sa speram ca cu Andora isi revin la normal si nu vor mai juca niciodata cu asa echipe avand scopul de a dobandi un singur punct!
гость
07:27, 14.10.2024
Игру не смог посмотреть. Очень интересуюсь - кто из наших так фолил на два пенальти?
Saam86
06:26, 14.10.2024
Ne place la toți să criticăm, dar asta e în sângele nostru probabil.
Da ! Azi a fost într-adevăr o catastrofă. Nu am văzut cel mai important și cea ce întotdeauna ne-a adus rezultate a fost că am jucat cu sufletul și am depus totul pe teren. Astăzi a fost invers, nimic absolut nu am dat pe teren. Într-adevăr fără Nico e foarte greu să marcăm și să arătăm ceva frumos în atac. Nouă nu ne ajung jucători de valoare în teren și asta se vede în fiecare meci, mie îmi place Caimacov (are cap omul, tehnică simte bine adversarii) dar din păcate nu îi ajunge fizic, trebuie mult să mai muncească la sala de forță. Rață aleargă mult pe teren și cu siguranță merită la moment sa fie căpitanul echipei noastre. Nu as vrea sa scriu despre toți jucătorii dar avem mulți care pur și simplu nu au ce căuta la națională. Sper foarte mult că va fi un duș rece pentru toți și în meciul cu Andorra vor demonstra că a fost o întâmplare meciul acesta cu Malta, în caz contrar liga D este nivelul nostru !
Моня
06:05, 14.10.2024
Эй те которые с дивана кватит грязь у нас такои футбол которые создал Паша чиобану
Mihai!
01:06, 14.10.2024
Неприятно, но задача минимум выполнена - превзошли Мальту по сумме двух встреч и теперь все в наших ногах в Андорре.
Кентукки
00:15, 14.10.2024
Наш футбол утопает в непрофессионализме. С Олейниченко который далек от футбола и видит только цифры и его командой не видать нам сдвигов.
Critic
23:59, 13.10.2024
Portarul a avut atâta timp să iasă la primul gol dar a ieșit ca o oaie.Unde e Railean?
jeka
23:15, 13.10.2024
Всем спасибо за комментарии... Да, остается только надеяться, что наши Гайдуки больше никогда не будет играть на ничью!
Givi
23:03, 13.10.2024
Nu trebue de cistigat nimic, locul nostru este aici.
ПростоИглесиас1
22:54, 13.10.2024
Răspuns pentru ПростоИглесиас1
Но подождите!мы же единственная в европе или даже мире страна,где уже даже на live sx трасляций чемпионата нет. нужно платить даже за обзоры ))мы же единственная в европе или даже мире страна,где полный запрет на спонсорскую поддержку буков в угоду Национальной лотерии и некогда ножкам моей любимой Наташи ГордиенкоРебят вы там не прио...ли вообще?
Да все типа успехи того же Петрокуба и сборной в квалификации это просто фарт. Как этого можно не понимать?
ладно не одарена земля молдавская талантами в той же степени как та же армянская или грузинская (из какой бы страны выходец не был),но хоть букмекерам дайте нищие команды спонсировать. какими же надо быть дебылами
ПростоИглесиас1
22:48, 13.10.2024
Но подождите!
мы же единственная в европе или даже мире страна,где уже даже на live sx трасляций чемпионата нет. нужно платить даже за обзоры ))
мы же единственная в европе или даже мире страна,где полный запрет на спонсорскую поддержку буков в угоду Национальной лотерии и некогда ножкам моей любимой Наташи Гордиенко
Ребят вы там не прио...ли вообще?
Jnb
22:39, 13.10.2024
E timpul pentru schimbari. Bucsam pe loc la toate nivelele. Cand sunt acolo alegerile urmatiare, toata banda asta cu Oleinicenco Butelschi si Hancu trebuie de trimis la prasit.
Avem candidati ?
ПростоИглесиас1
22:38, 13.10.2024
Да Клещ даже не потянул будучи игроком слабенький и нищий на то время Зенит
Chitușcă 1
22:37, 13.10.2024
Răspuns pentru misa
Anunțăm zi de doliu în fotbalul moldovenesc!!! Sustinetima
Nu este nevoie, pe 16 noiembrie batem Andorra și câștigăm grupa! Și așa va fi! Iar meciul de azi trebuie uitat cât mai repede. Se întâmplă și la casele mai mari, pe când noi suntem doar Moldova, mici, mici de tot. Și da, jos pălăria pentru Malta.
fan nationala
22:33, 13.10.2024
intrebari la selectie nu sunt, intradevar au fost convocati cei mai buni pe care ii avem. (pacat ca Nicolaescu si Revenco sunt accidentati iar Motpan supsendat).
stranierii nu au practica de joc stabila in cluburile lor iar cei din campionatul intern chiar daca au practica de joc sunt net inferiori (vezi Platica).
un antrenor cat de cat bun ar putea sa le puna un joc la acesti baieti si atunci cand e mai greu sa te motivezi impotriva opentilor mai slab cotati. Clescenco din pacate se pare ca nu are cheia, deci ar trebui o schimbare si adus un antrenor care ar putea sa le puna o baza chiar daca procesul va dura. baietii sunt tineri - ar fi bine sa nu pierdem timp si de inceput procesul cat mai curand. cred ca Spiridon ar fi o candidatura buna !
Вику
22:33, 13.10.2024
Răspuns pentru Respect1
Ты бравист великий и тебе подобные, ты хоть рядом находишься по планке с тренерским штабом или игроками? Врядли.Лучше обрати внимание на свою грамматику, которую в школе ты походу пропустил и по жизни тоже. Каждый кто пишет гадости, эти парни и этот тренерский штаб делает для вас тот футбол, который страна не видела много лет. А спад бывает у всех, но никто из вас не берет это в счет. Обманщики не те, кто соборную представляют, а те кто прикидываются великими болельщиками , а потому клюют свою же нацию!Сборная вперед!
этого и хотел добиться,чтобы появился шестерка клешенко. Ты про какой спад говоришь? Тут не спад-тут ямо большая. Но с приходом Попеску вся шайка Клешенко будут искать работу. А с такими результатами как у клешенко это максимум Флорешти.
А про граматику извини. Не знал что тут у нас профессора русского языка. Вам пора спать,завтра утром на работу
ПростоИглесиас1
22:30, 13.10.2024
Răspuns pentru ПростоИглесиас1
Про якобы крутую игру и шансы выйти на евро)смотрел все матчи в первом еле еле на последних секундах унесли ноги от фарер с пенальти домас чехами куча моментов у Bohemians и просто чудо что ничьяпотом без шансов у шкипров на выездепотом тупо 2 гола сами себе поляков в Кишиневе и нереальный фарт. + Никофарт с поляками на выезде. блеснул явно Райлянпотом оч слабая победа над Фарерами 1--0самая лучшая на мой взгляд игра с албанцами 1-1 и без шансов чехамкуда выходить?посмотрите на состав Грузии. у них 3 топ бомбардира ведущих чемпионатов. один даже на лавке сидит. Армения?у нас центр Хорватия Литва никакущиее дно Дамашкан постоянно в оффсайде Постолаки так и не ставший никем вот кто мы
Ну реально смешно. Только 2 человека стоящих и тянущих команду - КаймАков и Нико
Болгарин оба гола с Мальтой сделал
И как достало уже видеть эту рожу Плэтики....еу лять хватит издевать над футболом
Evga
22:29, 13.10.2024
Și undei comentariul lui Clescenco ca fiecare meci e ca o finala))))a preluat și el comentariul antrenorului Albaniei..Demisia urgent ca nu custigam nici cu Andora
Moldova 4
22:28, 13.10.2024
Asta era de aşteptat ..... Serioga... ai ştiut că Lilic o să vină în locul tău ...... Sănătate ... da să nu îţi baţi joc de selicţionată ... Cu Platic ??????
misa
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Oleg123»
22:22, 13.10.2024
Anunțăm zi de doliu în fotbalul moldovenesc!!! Sustinetima
ПростоИглесиас1
22:21, 13.10.2024
Про якобы крутую игру и шансы выйти на евро)
смотрел все матчи
в первом еле еле на последних секундах унесли ноги от фарер с пенальти дома
с чехами куча моментов у Bohemians и просто чудо что ничья
потом без шансов у шкипров на выезде
потом тупо 2 гола сами себе поляков в Кишиневе и нереальный фарт. + Нико
фарт с поляками на выезде. блеснул явно Райлян
потом оч слабая победа над Фарерами 1--0
самая лучшая на мой взгляд игра с албанцами 1-1
и без шансов чехам
куда выходить?
посмотрите на состав Грузии. у них 3 топ бомбардира ведущих чемпионатов. один даже на лавке сидит. Армения?
у нас центр Хорватия Литва никакущиее дно Дамашкан постоянно в оффсайде
Постолаки так и не ставший никем
вот кто мы
Respect1
22:20, 13.10.2024
Răspuns pentru Вику
Очень грамотно клещенко обманывает всех. Специально этот год поставил такие товаришские игры с сан марино и лихтенштейном ,чтобы были по больше побед в этом году. Так пройдет и еще один год. Этот тренеришка уже 5 год в сборной а кроме той победы над Польшы я бы не сказал что изменение кардинальные. Браво Клещ. Так обманывать футбол не каждый сможет. Главное атмосфера хорошая в сборноц
Ты бравист великий и тебе подобные, ты хоть рядом находишься по планке с тренерским штабом или игроками? Врядли.
Лучше обрати внимание на свою грамматику, которую в школе ты походу пропустил и по жизни тоже.
Каждый кто пишет гадости, эти парни и этот тренерский штаб делает для вас тот футбол, который страна не видела много лет. А спад бывает у всех, но никто из вас не берет это в счет.
Обманщики не те, кто соборную представляют, а те кто прикидываются великими болельщиками , а потому клюют свою же нацию!
Сборная вперед!
Вику
22:15, 13.10.2024
Очень грамотно клещенко обманывает всех.
Специально этот год поставил такие товаришские игры с сан марино и лихтенштейном ,чтобы были по больше побед в этом году. Так пройдет и еще один год.
Этот тренеришка уже 5 год в сборной а кроме той победы над Польшы я бы не сказал что изменение кардинальные.
Браво Клещ. Так обманывать футбол не каждый сможет.
Главное атмосфера хорошая в сборноц
Amatori
22:09, 13.10.2024
Вадим Рацэ: "Нас устраивает ничья, но завтра мы будем играть только на победу")))))))
Outsider
22:08, 13.10.2024
Răspuns pentru 16/(
Я сказал что не надо было витать в облаках . Здесь многое уже писали что мы скоро будем на евро. Всего лишь после одной победы над Польшей Надо что то делать вкладывать деньги и развивать футбол в стране. Так что я всего навсего некоторых решил опустить на землю. Мы когда то и АвстриюОбыгрывали дома . Но знаешь я тогда меньше слышал вот таких писак что все это лучшая сборная за все время - трепещите
Т.е. для тебя только один матч с Польшей был удачным? По моему как раз ты витаешь в облаках ...люди радуются победам и даже ничейным результатам и ДА имеют право по витать в облаках и мечтать о чем то лучшем , кстати попадание на ЕВРО небыло чем-то невероятным а очень даже близким и эта сборная ( несмотря на сегодняшний резулитат) УЖЕ доказала что является одной из лучших в нашей истории.
Catastrofal
22:06, 13.10.2024
Hai sa fim seriosi, să îl scoți pe Damascan și să îl bagi pe Mandricenco, cred ca aici a fost pierdut meciul, da Damascan nu a rupt tirgul dar măcar ii mă chinuia pe Maltezi, dar Mandricenco a fost 0! La urma urmei bagă-l pe Postolachi ca acela măcar lupta și nu se ascunde de minge! Centrul a fost mort , Malta pe lingă noi a arătat azi a echipa de nivelul Austriei!
Kornel
22:04, 13.10.2024
Răspuns pentru Amatori
Care vindut? Clescenco a pierdut tactic meciul, schimbările le-a făcut de-a pila, selecția incorectă ( Mandricenco, Cebotari, Marandici, Plătică etc)
el vroia egalitate, da cine vine cu intentia de face egal cand are de fapt prima sansa. O strategie proasta, parerea mea.
Kornel
22:03, 13.10.2024
Răspuns pentru 16/(
Вот он наш уровень А пели такие дифирамбы после отбора на евро А на деле было где то везение И слабая группа где Польша Албания самые сильные соперники
si Cehia totusi.
Kornel
22:02, 13.10.2024
Răspuns pentru Гарем
А что делать в группе С такой игрой?
Sa retrogradam in Liga D
Amatori
22:01, 13.10.2024
Răspuns pentru Kasper
Eu cred că meciul a fost vândut.acest joc a fost foarte urat.am dat mingea adversarului nu jucăm în pas,am avut impresia că jucăm cu Spania nu cu Malta FOARTE RUȘINOS LUCRU.
Care vindut? Clescenco a pierdut tactic meciul, schimbările le-a făcut de-a pila, selecția incorectă ( Mandricenco, Cebotari, Marandici, Plătică etc)
Sebaatian
22:00, 13.10.2024
Peste o lună meciul decisiv cu Andorra în deplasare,cel mai probabil fără Nicolaescu.Malta o va bate aproape sigur în ultimul meci pe Andorra acasă,rezultă că suntem obligați să batem în Andorra , eu personal cu așa joc ca ultimile două meciuri nu prea am încredere că,Cleșcenco poate juca ofensiv în deplasare. Dacă iar va juca pentru egal atunci cu siguranță NU va câștiga! Eu nu văd progres in ultimele meciuri la acest antrenor care preferă să joace cu 3 fundași centrali și cu 2 mijlocași defensivi cu așa naționale slăbuțe!Sper să mă înșel .
Outsider
21:57, 13.10.2024
Răspuns pentru bolt
Кроме того игра на удержание разрушает структуру команду, ломают психологию игроков.
Про структуру команды и психологию очень хорошо подмечено, мне раньше казалось что Клещенко просто не способен на такие трусливые матчи, тем самым в каком-то плане повлиял и на наших игроков, оттуда и пошли результаты... но сегодня...что это было?!
16/(
21:57, 13.10.2024
Răspuns pentru Outsider
Постоянно выскакивают вот такие, чтобы ещё по сыпать соли, где бэй везение и слабые соперники если эта сборная показывала результаты как минимум выше среднего больше двух лет?! Не пори чуши! Сборная играла хорошо и заслуженно брала очки, сегодня споткнулась и пришёл ты со своими умозаключениями чтобы сказать что 20 матчей им везло а вот этот матч все показал! Не кажется ли тебе что так размышлять мягко говоря тупо?
Я сказал что не надо было витать в облаках . Здесь многое уже писали что мы скоро будем на евро. Всего лишь после одной победы над Польшей
Надо что то делать вкладывать деньги и развивать футбол в стране.
Так что я всего навсего некоторых решил опустить на землю. Мы когда то и Австрию
Обыгрывали дома . Но знаешь я тогда меньше слышал вот таких писак что все это лучшая сборная за все время - трепещите
Gheorghe
21:55, 13.10.2024
Baieti, ati baut vin inainte de meci? Nu v-ati antrenat? Voi aveti stima de voi? Dar de tara, moldoveni?

Jocul de azi - nu a e rau, dar e o catastrofa!!!

Nici San Marino nu joaca asa de rau!
Chiar ce-i cu voi?

Antrenorului vreau sa dau o intrebare...

Eu inteleg ca Ionita cindva a fost starul Moldovei, dar cum poti sa hemi la nationala un jucator din a 3 liga? Chiar daca e Italia...chiar asa de prosti suntem? Trebuie sa-ti dai seama, ca daca juatorul tot cade in campionate, inseamna ca si valoarea lui cade...ce a demonstrat si azi!

Pe viitor, hai mai multa intelepiune va rog, de la antrenor si jucatori! Va rog frumos chiar!

Va iubesc si va doresc cit mai mult curaj, antrenamente nu numai fizice, dar in primul rind mentale, ca de acolo tot incepe...miine si picioarele sunt doar instrumente!

Trebuie motivatie si energie inalta la fiecare meci, baieti!
Дим
21:53, 13.10.2024
Răspuns pentru Outsider
Постоянно выскакивают вот такие, чтобы ещё по сыпать соли, где бэй везение и слабые соперники если эта сборная показывала результаты как минимум выше среднего больше двух лет?! Не пори чуши! Сборная играла хорошо и заслуженно брала очки, сегодня споткнулась и пришёл ты со своими умозаключениями чтобы сказать что 20 матчей им везло а вот этот матч все показал! Не кажется ли тебе что так размышлять мягко говоря тупо?
Но отрицать факт того что группа была слабенькой (Польша, Албания - далеко-далеко не ТОП) - по меньшей мере глупо. И фарт был во многом. А эйфории было, визгов восторга и кипяток по ляшкам ))) ну вот-немного меньше фарта и даже против какой-то Мальты скрудж... уровень) сильно
Kasper
21:53, 13.10.2024
Eu cred că meciul a fost vândut.acest joc a fost foarte urat.am dat mingea adversarului nu jucăm în pas,am avut impresia că jucăm cu Spania nu cu Malta FOARTE RUȘINOS LUCRU.
Chitușcă 1
21:52, 13.10.2024
Răspuns pentru Gabrielbut
crede-mă că nu cunoști limba română mai bine decât mine, faptul că folosesc un limbaj moldovenesc în scris nu înseamnă neapărat că îs analfabet cum crezi tu! Te las în pace și uită-te mai întâi la tine înainte să înveți pe alții! Sănătate
Ai scris bine de astă dată! Hai că se poate!
Фил Кирокоров
21:52, 13.10.2024
Успех в прошлом отборе полностью заслуга Николаеску. Три гола Польше, головой пас после прохода на Рацэ с Фарерами - вот вам и 7 очков. Сейчас забивать некому впереди, потому что нападающих нет. Давай будем объективны. Без Николаеску мы не обыграли даже Сан-Маринно
Europa
21:50, 13.10.2024
Cind te multumesti cu un egal cu Malta, meriti sa pierzi, ceea ce si s-a intimplat. Mentalitet slab Clescenco. Pase numai inapoi, nici o viziune de joc. Joaca ma cu 3 atacanti nu cu 6 fundasi, mare strateg.
2959021
21:45, 13.10.2024
echipa de gunoi
Outsider
21:44, 13.10.2024
Răspuns pentru bolt
Нельзя играть на ничью, вообще не должно быть такого понятия как "устроит и ничья". Сколько можно говорить и писать об этом? В 90 % случаев обороняющаяся команда все равно пропустит и в большинстве случаев так же обидно как это сделала сегодня Молдова!!!! Кроме того игра на удержание разрушает структуру команду, ломают психологию игроков.
++++
Кентукки
21:43, 13.10.2024
Это когда пресса пишет что нужно фмф а в действительности наш футбол в жо…е!
Kornel
21:43, 13.10.2024
fara Nicolaescu n-avem echipa. Foarte prost meci, cu Malta.
dkdk
21:40, 13.10.2024
Singura asteptare de la acest meci, era sa nu se joace pentru un egal, dar asta s a facut.
Malta nu e echipa slaba, anul acesta a scos 2-2 cu Slovacia, 0-0 cu Belarus, tot acesti jucatori o batut Israelul, au scos egal cu Grecia, au batut Azerbaijanul. E echipa de practic acelasi nivel cu Moldova.
Outsider
21:34, 13.10.2024
Răspuns pentru jeka
Кто смотрел матч - комментарии в студию!Админ, что, трудно написать как проходил матч? Пару главных моментов! Реализованные - нереализованные моменты! Спасения вратарей! Ошибки или зачётные комбинации... Не так уж и много такого происходит при игре нашей сборной, если честно :)
Тезисно про игру:"Пара наших игроков пытаются прессинговать мальтийцев на их половине поля, Клещенко кричит ниже, эти просто разворачиваются и бегут обратно на свою половину."
Gabrielbut
21:33, 13.10.2024
Răspuns pentru Fortunis
Bratan, un șut pe poartă cu Malta e prea de tot. Asta a fost catastrofal fără nici o exagerare. Băieții și antrenorii merită un duș rece pentru atitudinea de azi.
da bratan ti înțeleg c prestația di la preliminariile di la euro 24 ț-o crescut așteptările vizavi di naționala noastră, da adevăru îi c am fost dintotdeauna slabi , faptul că mai apari câte un Nicolaescu sau Reabciuc îi bine primit, da cu 2-3 jucători într-un sport di 11 oameni nu fași performanță!
Gabrielbut
21:27, 13.10.2024
Răspuns pentru Chitușcă 1
Ți-a plăcut cum a jucat astăzi Reabciuc? Pune mâna pe abecedar:)))
crede-mă că nu cunoști limba română mai bine decât mine, faptul că folosesc un limbaj moldovenesc în scris nu înseamnă neapărat că îs analfabet cum crezi tu! Te las în pace și uită-te mai întâi la tine înainte să înveți pe alții! Sănătate
Fortunis
21:27, 13.10.2024
Răspuns pentru Gabrielbut
Băi băieți, îi ușor di comentat și nu o funcționat, din și cauză s-o pierdut, și jiucători trebueu schimbați când echipa o pierdut, hai să ne facem toți antrenori în cazu ista să fașem noi mai ghini dacă îi așa... până la urmă asta îi valoarea noastră, nu am fost nișodată puterniși la fotbal, am pierdut și di la Liechtenstein, echipa U 21 o pierdut di la Gibraltar, faptu c s-o mai nimerit să batem o Polonie îi un bonus, nicidecum nu însamnă c sântem mai buni ca dânșii !
Bratan, un șut pe poartă cu Malta e prea de tot. Asta a fost catastrofal fără nici o exagerare. Băieții și antrenorii merită un duș rece pentru atitudinea de azi.
Outsider
21:26, 13.10.2024
Răspuns pentru 16/(
Вот он наш уровень А пели такие дифирамбы после отбора на евро А на деле было где то везение И слабая группа где Польша Албания самые сильные соперники
Постоянно выскакивают вот такие, чтобы ещё по сыпать соли, где бэй везение и слабые соперники если эта сборная показывала результаты как минимум выше среднего больше двух лет?! Не пори чуши! Сборная играла хорошо и заслуженно брала очки, сегодня споткнулась и пришёл ты со своими умозаключениями чтобы сказать что 20 матчей им везло а вот этот матч все показал! Не кажется ли тебе что так размышлять мягко говоря тупо?
Gabrielbut
21:24, 13.10.2024
Băi băieți, îi ușor di comentat și nu o funcționat, din și cauză s-o pierdut, și jiucători trebueu schimbați când echipa o pierdut, hai să ne facem toți antrenori în cazu ista să fașem noi mai ghini dacă îi așa... până la urmă asta îi valoarea noastră, nu am fost nișodată puterniși la fotbal, am pierdut și di la Liechtenstein, echipa U 21 o pierdut di la Gibraltar, faptu c s-o mai nimerit să batem o Polonie îi un bonus, nicidecum nu însamnă c sântem mai buni ca dânșii !
Pfff
21:23, 13.10.2024
Ну, и где те клоуны, которые говорили что игра не важна а важен результат? Уроды футбола а не сборная! Кто выше бьет тот лучше играет! Фу, тошнота!
Oleg123
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: misa»
21:20, 13.10.2024
Răspuns pentru Real M
MDA ati jucat urat si scorul e corect, putea fi si 2-0. Ati facut tara de rusine. V-ati batut jocIn primul . FMF trebuie sa luati masuri, pedepse aspre merita toti si antrenorul.
Răspuns pentru Slon
За год Клещенко провалил все решающие матчи. Сначала где-то везло за счёт класса игроков. А когда потребовался класс тренера - пошла баха-буха. Напомнило пугливую игру игру сборной времён 90-х, когда играл сам Клещенко.
Demisia Clescenco !!! Fara Nicolaescu esti nimic !!!Avem nevoie cu asa baieti de un antrenor bun ,nu de acest profan !!!
vladstr
21:18, 13.10.2024
Наши наверное забыли, что матч длится два тайма, а не один. Сначала их Андорра во втором тайме загнала за поребрик, благо не забили, теперь Мальта загнала. Вторые таймы - это все ещё тот же матч.
Chitușcă 1
21:15, 13.10.2024
Răspuns pentru Gabrielbut
Mai ghini te-i apuca di antrenat sau di comentat meciurile naționalei c pre li știi pi tăti !
Ți-a plăcut cum a jucat astăzi Reabciuc? Pune mâna pe abecedar:)))
venta
21:13, 13.10.2024
Turistii de la selectionata. Ce cauta Midrac in aparare !
Ukr1
21:13, 13.10.2024
De ce nu-l bagi pe Dros ? Când vezi că Caimacov nu mai are puteri să meargă , min 80 , tu joci așa , Și ideea ci Baboglo închizător , vai de pls .
Chitușcă 1
21:13, 13.10.2024
Prima repriză a fost ok plus-minus, a doua - catastrofă, cred că e cea mai slabă repriză din mandatul lui Clescenco. Damascan nu trebuia schimbat atât de repede, dar odată ce a făcut-o, trebuia schimbat cu Postolache, nu cu Mandricenco, care mi s-a părut f lent. Și nu înțeleg de ce nu-l folosește pe Pușcaș.
Григорий
21:12, 13.10.2024
Трусливое позорище, нет слов про о
Fortunis
21:11, 13.10.2024
Răspuns pentru Amatori
Clescenco fără Nicolaescu e ZERO ca antrenor
Încep să fiu de acord cu părerea asta.
Ukr1
21:11, 13.10.2024
Clescenco , ai făcut un meci de rahat , ai jucat fix ca pentru un egal , ai jucat ca un laș
Григорий
21:10, 13.10.2024
Ждём комментарии СергеяЛисевияа, будут такие же жаркие к своему другу и тескп?
Gabrielbut
21:09, 13.10.2024
Răspuns pentru Chitușcă 1
Reabciuc de când a plecat la Spartak, a decăzut f mult. Mai bine rămânea la Olimpiakos.
Mai ghini te-i apuca di antrenat sau di comentat meciurile naționalei c pre li știi pi tăti !
Real M
21:08, 13.10.2024
MDA ati jucat urat si scorul e corect, putea fi si 2-0. Ati facut tara de rusine. V-ati batut joc. FMF trebuie sa luati masuri, pedepse aspre merita toti si antrenorul.
jora100
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: jora1000»
21:08, 13.10.2024
mai ... jucati pentru scor nu pentru rezultat, de ce v-ati avantat doar in utimile minute, tot jocul nu a-ti putut pune presiune???? nu m-am asteptat sincer la asa joc... blea
Maloi
21:08, 13.10.2024
De risu cinulor
fortunis
21:07, 13.10.2024
Vreau sa zic un lucru important acum.
Acești jucători și antrenori nu-s slabi. Ei sunt slabi la minte.
Aici e cazul când vorbele cu faptele n-au nimic în comun. S-a zis că e periculos să joci la remiză, și ei la remiză au jucat. După tactica și intensitatea jocului se pare că ei au pariat pe remiză,nu alta. Tragem de timp din startul primei reprize. Doar 1 șut pe poartă cu Malta??? Cum PLM? Ei au băut jin de dimineață în loc de ceai?

Așa poți să rămâi și în Liga D încă vreo 4 ani. Mai ales că victoria în Andorra nu e garantată. Asta e trist băieți. Cu așa motivație poți să te lași de meserie că sunt alții care așteaptă convocați.
Slon
21:07, 13.10.2024
Răspuns pentru Просто мысли
Вот смотрю игры сборной и не понимаю, что делает на поле Плэтика и почему его всё время суют в состав. Может я чего-то не знаю.
Остаётся только надеяться, что больше никого нет
bolt
21:06, 13.10.2024
Нельзя играть на ничью, вообще не должно быть такого понятия как "устроит и ничья". Сколько можно говорить и писать об этом? В 90 % случаев обороняющаяся команда все равно пропустит и в большинстве случаев так же обидно как это сделала сегодня Молдова!!!! Кроме того игра на удержание разрушает структуру команду, ломают психологию игроков.
Slon
21:06, 13.10.2024
За год Клещенко провалил все решающие матчи. Сначала где-то везло за счёт класса игроков. А когда потребовался класс тренера - пошла баха-буха.
Напомнило пугливую игру игру сборной времён 90-х, когда играл сам Клещенко.
Chitușcă 1
21:05, 13.10.2024
Răspuns pentru jora1000
Reabciuk de "6 mln" face asa greseli, da dal in kzd ms
Reabciuc de când a plecat la Spartak, a decăzut f mult. Mai bine rămânea la Olimpiakos.
hjkl
21:05, 13.10.2024
Răspuns pentru jeka
Кто смотрел матч - комментарии в студию!


Ну если кратко - ''Пи*дец товарищи''

(не благодари)
991
21:05, 13.10.2024
Rusine Clescenco si inca odata RUSINE
cum sa te duci cu mentalitatea din start sa tragi de timp si sa scoti egal, aceasta e cea mai proasta alegere, nu meritati sa fiti mai sus in C ca Malta va predat o lectie de fotbal si la posesie
Просто мысли
21:05, 13.10.2024
Вот смотрю игры сборной и не понимаю, что делает на поле Плэтика и почему его всё время суют в состав. Может я чего-то не знаю.
ПростоИглесиас1
21:04, 13.10.2024
Надеюсь хоть передали привет Роману Григоряну,воспитаннику Зимбру,играющему в мальтийской вышке. Мудраки,лять
Oleg123
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: misa»
21:04, 13.10.2024
Răspuns pentru Lombardo
Este vina totală alui Cleșcenco care nu știe să pregătească un meci important, din start sa văzut că vor căuta să joace la egal, bine lai scos pe Ioniță și Rață eai băgat pe Cojocaru și Mandricenco ce sarcini le-ai dat să îndeplinească pe teren? Ambii au ieșit și n-au înviorat jocul deloc, Cojocaru cum a intrat deodată și galben a luat, Dece nu este convocat Pentru Neagu dela Dinamo București? Dece mereu sunt trași de urechi fel de fel de Cojocari Manriceni Plătici și Bolohani la Națională? Dece sa nu in dai voie lui Pușcaș să iasă pe teren? Mai pierdem și dela Andorra și Cleșcenco va trebui să pleci
Deacord !!! Rusine Clescenco !!! Demisia !!!
Gabrielbut
21:03, 13.10.2024
Răspuns pentru Chitușcă 1
În ce limbă ai scris?
da și nu cumva nă-i înțăles și-am avut di spus, nu trebu numadicât di scris în limba română literară pi un sait di știri sportive în care mai mulți di jiumati di urmăritori îs analfabeți !
ПростоИглесиас1
21:02, 13.10.2024
Răspuns pentru jeka
Кто смотрел матч - комментарии в студию!Админ, что, трудно написать как проходил матч? Пару главных моментов! Реализованные - нереализованные моменты! Спасения вратарей! Ошибки или зачётные комбинации... Не так уж и много такого происходит при игре нашей сборной, если честно :)
Моменты? Ты серьезно? за весь матч неопасный удар Дамашкана
007
21:02, 13.10.2024
Răspuns pentru jeka
Кто смотрел матч - комментарии в студию!Админ, что, трудно написать как проходил матч? Пару главных моментов! Реализованные - нереализованные моменты! Спасения вратарей! Ошибки или зачётные комбинации... Не так уж и много такого происходит при игре нашей сборной, если честно :)
Там нечего комментировать играли на нечью, без моментов.
Outsider
21:02, 13.10.2024
На моей памяти худшая игра и самый позорный матч, позор имени Клещенко, трусливый настрой, трусливая тактика, трусливый подход никогда не принесёт результата.
Bumer1983
21:02, 13.10.2024
вот что значит надеяться на ничью
jora1000
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: jora100»
21:02, 13.10.2024
Reabciuk de "6 mln" face asa greseli, da dal in kzd ms
Lombardo
21:02, 13.10.2024
Este vina totală alui Cleșcenco care nu știe să pregătească un meci important, din start sa văzut că vor căuta să joace la egal, bine lai scos pe Ioniță și Rață eai băgat pe Cojocaru și Mandricenco ce sarcini le-ai dat să îndeplinească pe teren? Ambii au ieșit și n-au înviorat jocul deloc, Cojocaru cum a intrat deodată și galben a luat, Dece nu este convocat Pentru Neagu dela Dinamo București? Dece mereu sunt trași de urechi fel de fel de Cojocari Manriceni Plătici și Bolohani la Națională? Dece sa nu in dai voie lui Pușcaș să iasă pe teren? Mai pierdem și dela Andorra și Cleșcenco va trebui să pleci
jeka
21:01, 13.10.2024
Кто смотрел матч - комментарии в студию!

Админ, что, трудно написать как проходил матч? Пару главных моментов! Реализованные - нереализованные моменты! Спасения вратарей! Ошибки или зачётные комбинации... Не так уж и много такого происходит при игре нашей сборной, если честно :)
Олимпия
21:00, 13.10.2024
Какой позор! И спасибо что не забили пенальти
Outsider
20:59, 13.10.2024
"Lașii au fost pedepsiti!"
Primavara
20:59, 13.10.2024
FMF nu va pare ca Cle;cenco trebuie fugarit!!! Ce joc a fost aztazi , de RUSINE
Dima.R
20:59, 13.10.2024
Rusine,rusine,rusine.Noi putem sa jucam doar cu San Marino.
jora1000
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: jora100»
20:58, 13.10.2024
Lui Clescenco ii mai important campionatul Olandei... imputit ce esti... cred ca multi au inteles ce am avut in vedere...
ПростоИглесиас1
20:58, 13.10.2024
Лошары. отвратительная игра. не забив второй пендаль,Мальта дала хороший шанс. А так бы ...Андорру дома и все
Олимпия
20:58, 13.10.2024
Трусливая тактика на ничью себя не оправдала
Oleg123
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: misa»
20:57, 13.10.2024
Demisia Clescenco !!! Dupa un joc intimplator castigat te socoti mare antrenor !!! Rusine ! Nici joc, nici rezultat !!!
Amatori
20:57, 13.10.2024
Clescenco fără Nicolaescu e ZERO ca antrenor
Bumer1983
20:57, 13.10.2024
no comments...
Олимпия
20:57, 13.10.2024
Вот ,что значит Мудрак в обороне
007
20:57, 13.10.2024
Позорная игра и прежде всего виноват тренер что поставил такую игру глухо в обороне.
5353
20:56, 13.10.2024
С Андоррой - "матч века")))
hjkl
20:56, 13.10.2024
Бабогло - дно! Ну выбей ты быстрее мяч.
Повезло что лысый вторую пенку не забил
Vitalie Rusu
20:56, 13.10.2024
Rușine mare, mare,mare Moldova!
Cu așa fotbaliști, antrenori și comentatori....
Klose
20:54, 13.10.2024
Отскочили.
Slon
20:53, 13.10.2024
Стыдно, стыдно, крайне стыдно...
Slon
20:52, 13.10.2024
Вот что значит, когда в атаке столбы, типа Дамашкана да Постолаки. Без Николаеску команда просто ноль ..
Oleg123
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: misa»
20:51, 13.10.2024
Rusine mare pentru Moldova !!!
Kornel
20:49, 13.10.2024
cum poti sa orientezi meciul spre egal si sa spui asta din start. Mai pe scurt vai de capul nostru. Liga D e nivelul nostru. Strategie de kktt.
16/(
20:48, 13.10.2024
Вот он наш уровень
А пели такие дифирамбы после отбора на евро
А на деле было где то везение
И слабая группа где Польша Албания самые сильные соперники
Clescenco )
20:48, 13.10.2024
Clescenco nici nu Mai veniti acasa stati acolo
Morris
20:46, 13.10.2024
Вот это и есть истина молдавского футбола, отношения футболистов и не в последнюю очередь психология и настрой. Лошары.
jora1000
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: jora100»
20:46, 13.10.2024
kktilor
Ooobdbdb
20:45, 13.10.2024
Rușine sa joci cu Malta și sa pierzi...
Kornel
20:45, 13.10.2024
iata asa, Malta a marcat, ce dauni. Fara comentarii.
Горя
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Гарем»
20:45, 13.10.2024
Результат закономерен
Kornel
20:44, 13.10.2024
Condoleante celor care au pus bani pentru victoria Moldovei.
Kornel
20:42, 13.10.2024
ce mentalitate de loser, am invins 2 meciuri, ne odihnim si jucam pentru un egal. Mlea.
Viku
20:38, 13.10.2024
Răspuns pentru Evga
Ce catastrofa e acest Platica iomaio
De ce? As spune ca e unul din cei mai buni … cu un cap mai sus decit toti concurenti pe aceasta pozitie
Evga
20:24, 13.10.2024
Ce catastrofa e acest Platica iomaio
Vitalie Rusu
20:24, 13.10.2024
Bătaie de joc fata de acest sport. Niște greșeli di curtea scolii...Provoacă greata.
Kornel
19:57, 13.10.2024
sau vad ca este Baboglo
Kornel
19:56, 13.10.2024
Răspuns pentru Chitușcă 1
Ai noștri joacă pentru victorie, pur și simplu echipele sunt cam de valoare egală și normal că nu e ușor. Băieții joacă destul de bine, sper că în repriza a doua să marcheze, sunt un pic mai periculoși totuși.
dupa meciurile cu Polonia, Albania, Feroe si Cehia jocul asta e cam mediocru. Ne asteptam cam la acelasi nivel de joc, ca in preliminariile de la Euro. Posibil ca e o strategie de-a lui Clescenco, cine stie. Baboglo, Postolachi si Nicolaescu nu joaca, deci practic e a doua echipa mai mult.
Chitușcă 1
19:55, 13.10.2024
Răspuns pentru Anonimm
Rușine cu așa joc după prima repriza
Tu ce meci privești, sigur n-ai încurcat nimic? Ai noștri joacă ok.
Anonimm
19:53, 13.10.2024
Rușine cu așa joc după prima repriza
CoolGuy
19:52, 13.10.2024
Putem Castiga 3-0
Chitușcă 1
19:52, 13.10.2024
Răspuns pentru Kornel
Eu nu inteleg, este posibilitate sa creasca ratingul tarii si ei stau si joaca pentru egalitate, mentalitate cam stranie.
Ai noștri joacă pentru victorie, pur și simplu echipele sunt cam de valoare egală și normal că nu e ușor. Băieții joacă destul de bine, sper că în repriza a doua să marcheze, sunt un pic mai periculoși totuși.
Kornel
19:45, 13.10.2024
Eu nu inteleg, este posibilitate sa creasca ratingul tarii si ei stau si joaca pentru egalitate, mentalitate cam stranie.
Kornel
19:44, 13.10.2024
Răspuns pentru Jon
Dați vreon link....plyssss
+1
Europa
19:38, 13.10.2024
Одни пасы назад! Больше шансов забить в свои же ворота чем в ворота соперника. Клещенко что вы там тренируете?
Kornel
19:38, 13.10.2024
Răspuns pentru Гарем
А что делать в группе С такой игрой?
parca au jucat relativ bine la europene in grupa cu Albania, Polonia si Cehia, cred ca ei se adapteaza in functie de adversar.
Гарем
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Горя»
19:36, 13.10.2024
А что делать в группе С такой игрой?
Slon
19:35, 13.10.2024
К 30-ой минуте:

Мальта - Молдова

Удары в створ 2- 0
Владение 63 - 37%

Мы, наверное, против гранда играем???
Kornel
19:33, 13.10.2024
Trebuie doar victorie, e o rusine sa avem egaluri sau pierderi cu asa echipe!
Chitușcă 1
19:25, 13.10.2024
Răspuns pentru Gabrielbut
o spui di parcâ avem vrio șansă să ni calificăm la mondial, nu mai ghini câștigăm echipili care îs di câștigat și în preliminarii videm și a și ?! ?
În ce limbă ai scris?
Lombardo
19:22, 13.10.2024
Răspuns pentru Jnb
Mai bine pierdem 0-3 si ocupam locul 2 in grupă. Si peurma in martie mai jucam barajul cu locul 2 din cealalta grupa, posibil va fi San Marino. Si in cazul dat vom incepe calificarile la mondial in iunie 2025.Daca ocupam locul 1 inseamna ca 2 meciuri din calificarile la mondial le vom juca in martie 2025, atunci cand majoritatea jucatorilor nostri nu au meciuri ca vin din hibernarea de 4 luni de iarna.
, mai bine te-ai pierde tu depe acest sait decît ai scri aiureli și prostii care nici un copil din grupa mare dela grădiniță nu le-ar spune, ce fel de microbist al naționalei ești de îi dorești echipei țării tale sa piardă bolnavule?
Jon
19:19, 13.10.2024
Dați vreon link....plyssss
Gabrielbut
19:15, 13.10.2024
Răspuns pentru Jnb
Mai bine pierdem 0-3 si ocupam locul 2 in grupă. Si peurma in martie mai jucam barajul cu locul 2 din cealalta grupa, posibil va fi San Marino. Si in cazul dat vom incepe calificarile la mondial in iunie 2025.Daca ocupam locul 1 inseamna ca 2 meciuri din calificarile la mondial le vom juca in martie 2025, atunci cand majoritatea jucatorilor nostri nu au meciuri ca vin din hibernarea de 4 luni de iarna.
o spui di parcâ avem vrio șansă să ni calificăm la mondial, nu mai ghini câștigăm echipili care îs di câștigat și în preliminarii videm și a și ?! ?
Jon
19:14, 13.10.2024
Dați vreon link ca nu pot vedea meciul.
Mercy
Kiper
18:29, 13.10.2024
Чую наши выстроят великий молдавский автобус )
Bir
17:42, 13.10.2024
Hai Moldova succes la cîștiga sau egal
Jnb
17:25, 13.10.2024
Răspuns pentru Evga
Nu se joaca barajul cu cealaltă grupa dar se joaca barajul cu echipele plasate pe ultimul loc din divizia C
Da, aici am greșit.

Dar oricum,dacă luăm locul 1 atunci două meciuri pentru mondiale o sa le jucam intre 21-25 martie, dacă ocupăm locul doi apoi aceste 2 meciuri la mondiale atunci le jucăm intre 6 si 10 iunie.
Evga
16:54, 13.10.2024
Răspuns pentru Jnb
Mai bine pierdem 0-3 si ocupam locul 2 in grupă. Si peurma in martie mai jucam barajul cu locul 2 din cealalta grupa, posibil va fi San Marino. Si in cazul dat vom incepe calificarile la mondial in iunie 2025.Daca ocupam locul 1 inseamna ca 2 meciuri din calificarile la mondial le vom juca in martie 2025, atunci cand majoritatea jucatorilor nostri nu au meciuri ca vin din hibernarea de 4 luni de iarna.
Nu se joaca barajul cu cealaltă grupa dar se joaca barajul cu echipele plasate pe ultimul loc din divizia C
Jnb
13:44, 13.10.2024
Mai bine pierdem 0-3 si ocupam locul 2 in grupă. Si peurma in martie mai jucam barajul cu locul 2 din cealalta grupa, posibil va fi San Marino. Si in cazul dat vom incepe calificarile la mondial in iunie 2025.

Daca ocupam locul 1 inseamna ca 2 meciuri din calificarile la mondial le vom juca in martie 2025, atunci cand majoritatea jucatorilor nostri nu au meciuri ca vin din hibernarea de 4 luni de iarna.
MessiFan
10:58, 13.10.2024
Hai Moldova ??! Să învingem astăzi
Гаскойн
10:12, 13.10.2024
Вангую 1-1 и мы в Лиге С
Bumer1983
09:53, 13.10.2024
Hai Moldova! один выйгрыш или ничья и мы в группе С
Adăugați comentarii
Autor
Comentariul
Conferințe
Alte conferințe
LIGA NAȚIUNILOR 2024/25
Echipe
M
V
E
Î
Goluri
P
1.
Moldova
3
2
0
1
4-1
6
2.
Malta
3
2
0
1
2-2
6
3.
Andorra
2
0
0
2
0-3
0
Golgheteri
M.Cojocaru (Moldova)
1
Caimacov (Moldova)
1
Ionița (Moldova)
1
Camenzuli (Malta)
1
Nicolaescu (Moldova)
1 (1)
Teuma (Malta)
1 (1)
Asistenți naționalei Moldovei
Caimacov
2
Mudrac
1
U21 PRELIMINARIILE CE-2025
Echipe
M
V
E
Î
Goluri
P
1.
Țările de Jos U-21
10
10
0
0
32-3
30
2.
Georgia U-21
10
6
1
3
14-10
19
3.
Suedia U-21
10
5
2
3
25-10
17
4.
Macedonia de Nord U-21
10
4
0
6
8-15
12
5.
Moldova U-21
10
2
1
7
7-20
7
6.
Gibraltar U-21
10
1
0
9
3-31
3
Golgheteri
Ohio (Țările de Jos U-21)
7
Manhoef (Țările de Jos U-21)
5
V.Răileanu (Moldova U-21)
4
Erabi (Suedia U-21)
4
Van Bommel (Țările de Jos U-21)
3
Emegha (Țările de Jos U-21)
3
Wilhelmsson (Suedia U-21)
3
Mamageishvili (Georgia U-21)
3
SUPER LIGA 2024/25
Echipe
M
V
E
Î
Goluri
P
1.
Sheriff
9
8
1
0
16-3
25
2.
FC Bălți
9
5
2
2
12-7
17
3.
Petrocub
8
4
2
2
15-6
14
4.
Zimbru
9
4
1
4
21-11
13
5.
Milsami
8
4
1
3
21-11
13
6.
Spartanii
9
3
2
4
9-9
11
7.
Dacia Buiucani
9
1
2
6
4-17
5
8.
FC Florești
9
0
1
8
0-34
1
Golgheteri
Ohajunwa (Zimbru)
8
I.Oppong (Spartanii)
6 (1)
Gînsari (Milsami)
5
Joao Paulino (Zimbru)
4 (1)
Dedechko (Zimbru)
4 (3)
Demian (Petrocub)
3
A.Allach (Sheriff)
3
Ademo (Sheriff)
3
V.Răileanu (Zimbru)
3
C.Ferreira (FC Bălți)
3
Mamuchashvili (Sheriff)
3 (2)
Asistenți după etapa a 9-a
Badolo (Sheriff)
5
Lisu (Milsami)
4
A.Antoniuc (Milsami)
3
Silva (FC Bălți)
3
Ambros (Petrocub)
3
N.Rotaru (Spartanii)
3
Ohajunwa (Zimbru)
3