Toate știrile
Arhiva noutăților
Concursul Pronosticurilor - Superliga 2024/25
Lideri ai
1. Android Liderul 11 etape
136
2. Vitali78
134
3. johnydurst
133
4. Gina
132
5. Drugus Liderul 12 etape
130
Accesați concursul

gsp.ro / Noutăți

21.11.2024 Lovitură pentru clubul din Superliga! A fost operat de urgență și a pus punct anului 2024

21.11.2024 Ovidiu Ioanițoaia, sarcastic cu cei de la UEFA după „amenzile faraonice”: „Nu au fost atenți, a fost și un spectator care a băut apă direct din sticlă”

21.11.2024 Kosovarii au văzut reacția lui Mircea Lucescu pentru GSP și s-au luat de români: „Rușinos”

21.11.2024 Răzvan Burleanu, alături de reprezentanți de la Inter, Real Madrid, Manchester City sau Ajax! » Ce se întâmplă în weekend la Iași

21.11.2024 Ninsori la Botoșani, înainte de meciul cu FCSB » Cum arată terenul cu 9 ore înaintea restanței din Superliga

21.11.2024 Uluitor! Încă o țară merge la TAS împotriva României după victoria la „masa verde”. Anunțul incredibil: „Federația a făcut apel”

21.11.2024 FC Botoșani - FCSB, restanță din etapa 4 a Superligii » Campioana, decimată de accidentări și suspendări: cum ar putea arăta primul 11

20.11.2024 Convocarea inedită a lui Lucescu: „Cred că UEFA s-a înșelat”

20.11.2024 Protest la Muzeul de Istorie, la două ore după decizia UEFA » Cele două cuvinte scandate de ultrașii radicali din „Honor Et Patria”

20.11.2024 Panduru a ales grupa grea și grupa ușoară pentru România: „Pe ei nu îi vreau”

20.11.2024 Liderul naționalei, alegeri-surpriză » Cu ce echipe vrea să joace în preliminariile pentru Mondial: „Am avea șanse la primul loc”

21.11.2024 Explicație neobișnuită pentru poziția modestă în clasament: „Terenul nostru este bântuit”

21.11.2024 După ce a prelungit cu Pep Guardiola, Manchester City are un plan de 100 de milioane pentru Haaland

21.11.2024 Motivul pentru care o legendă a Belgiei s-a retras din națională: „Am crezut că mor”

21.11.2024 Salt spectaculos cu Hansi Flick, în 3 luni. Și-au crescut valoarea de piață cu 85,5 milioane de euro!

21.11.2024 La bătaie cu Gică Hagi! Conferință-blitz după meciul din Liga Națiunilor » Momente de necrezut: până și antrenorul a început să râdă

21.11.2024 Andrea Compagno, pe picior de plecare din China! Fostul atacant de la FCSB și FCU Craiova, pregătit de revenire

21.11.2024 Real Madrid, chemată în instanță: o firmă îi solicită 16,5 milioane de euro!

21.11.2024 Șenol Guneș a făcut anunțul despre Denis Drăguș: „A avut niște probleme”

20.11.2024 Un nou scandal politic în Liga Națiunilor: „Să vă ia naiba, ocupanților!”

20.11.2024 Pierderi gigantice înregistrate de Premier League în ultimul deceniu! + Superliga, printre campionatele pe plus

20.11.2024 Fotbalistul român a semnat cu Sassuolo! » Anunțul impresarului: „Înțelegere pe 4 ani”

Superliga, etapa a 14-a
23.11, 13:00 FC Florești - Dacia Buiucani
23.11, 13:00 FC Bălți - Sheriff
23.11, 13:00 Milsami - Spartanii Sportul
23.11, 13:00 Zimbru - Petrocub
Naționala Moldovei a obținut o victorie senzațională contra Poloniei în preliminariile CE-2024 (video)
20 iunie 2023, marti

Naționala Moldovei a obținut o victorie senzațională contra Poloniei în preliminariile CE-2024 (video) Naționala Moldovei a învins Polonia în preliminariile Campionatului European din 2024.

Partida, care a avut loc la stadionul Zimbru din capitală, s-a încheiat cu victoria tricolorilor, scor 3:2.

Următorul meci pentru tricolori în această campanie preliminară va avea loc pe 10 septembrie contra Insulelor Feroe în deplasare.

Moldova - Polonia 3:2
Marcatori: Milik, 13 - 0:1, Lewandowski, 34 - 0:2, Nicolaescu, 48 - 1:2, Nicolaescu, 79 - 2:2, Baboglo, 85 - 3:2.
Moldova: D.Railean, Reabciuk, Baboglo, Mudrac, Posmac (c), Dros (Moțpan, 46), Nicolaescu (S.Cojocari, 85), V.Damașcan (Postolachi, 46), M.Cojocaru, Craciun, Revenco.
Rezerve: D:Celeadnic, C.Avram, Belousov, I.Jardan, Stînă, Iosipoi, Bogaciuc, S.Platica, M.Ștefan.
Polonia: Szczęsny, Kędziora, Bednarek, Milik (Świderski, 73), Lewandowski (c), S.Szymański (Linetty, 83), Kiwior, D.Szymański, Frankowski (Bereszyński, 64), Zieliński, Zalewski (Kamiński, 64).
Rezerve: Skorupski, Drągowski, Lederman, Wieteska, Bielik, Skóraś, Łęgowski, Slisz.
Arbitru: F.Glova (Slovacia). Chișinău, stadionul Zimbru.

Administraţia site-ului nu poartă răspundere pentru comentariile vizitatorilor. În acelaşi timp, administraţia vă îndeamnă să purtaţi discuţii în mod civilizat. Mesajele necenzurate, despre politică, religie, limbi, cu caracter publicitar sau scrise cu majuscule pot fi şterse, iar accesul la site a autorului poate fi blocat pe un termen nedeterminat.
Danu
22:51, 23.06.2023
E mai grav că mulți din voi o aveți de la naștere, zic.boala din născare leac nu are!!!
Evga
11:20, 22.06.2023
Răspuns pentru hahhahaha
mama te-a scapat in cap de mic sau cum? Acum Polonia risca sa nu se califice, dar vasea striga ca ii meci aranjat. :)))))
O avut în vedere ca Moldova a aranjat Polinia...el cu nici un rau :D
hahhahaha
03:48, 22.06.2023
Răspuns pentru Danu
Meci aranjat din timp!!!
mama te-a scapat in cap de mic sau cum? Acum Polonia risca sa nu se califice, dar vasea striga ca ii meci aranjat. :)))))
Fff
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Ff»
22:46, 21.06.2023
Ce i cu degetul lui Postolachi?
Да вы что?!
21:56, 21.06.2023
Футбол страшная игра! Это война!! Все против всех! И тем не менее, это игра придумана и реализована благородными людьми - из векового благородства и чести! Как и предполагалось,поляки, как в прочем и чехи, очень не уважительно отнеслись к нашей Сборной, за что и поплатились. Левандовски - Мега Звезда, но он не учел, что у нас есть Мега Молдован, по имени: Ион. Николаеску! Уверен, что и остальные ребята: Дамашкан, Постолаке будут стремиться достигнуть наивысшего результата! Когда в команде есть такие игроки, как: Рябчук, Бабогло, уверен, что можно побороться за выход на Евро 2024! Удачи!
Danu
21:54, 21.06.2023
Meci aranjat din timp!!!
bamboo
19:31, 21.06.2023
Răspuns pentru ПростоИглесиасcc
Счесны хороший диннный вратарь в отличие от нашего Дорианаон пустил 3 голав третьем он нехотя добегала в первых двух падал но не ложился нормальноа кэф был 400 / 1посмотрим что будет далее но один мой товарищ серб из Монтенегро мне сказал что..там все не было по честноку
Абсурд. Разово поднять бабла и не пройти в чемпионат европы??? Не верю!
bamboo
19:30, 21.06.2023
Răspuns pentru ПростоИглесиасcc
Счесны хороший диннный вратарь в отличие от нашего Дорианаон пустил 3 голав третьем он нехотя добегала в первых двух падал но не ложился нормальноа кэф был 400 / 1посмотрим что будет далее но один мой товарищ серб из Монтенегро мне сказал что..там все не было по честноку
Абсурд. Поднять бабла и
Ugg
18:57, 21.06.2023
Может будет нормальный обзор такой замечательной игры с моментами обеих команд и с голами.. а не просто повторы голов..
16/(
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: 16/?»
18:46, 21.06.2023
Ещё раз я до тебя не докопался, и победе радовался( хоть раилян и подпортил празднование) мне просто непонятно почему ты чуть ли не на каждом матче в Кишинёве придираешься к болельщикам на трибунах. И ты так и не ответил почему на матчи условного Сан Марино во всем мире приходят больше народу чем на матчи условной пусть будет Венгрии или Румынии, примеры вторых , третьих дивизионов Англии совсем тут неуместны, ну да ладно, закроем эту тему, просто накипело![/quote
Окей пожмём руки разойдёмся.
Так в конце добавлю что у меня претензии не только к Кишиневу но и Тирасполю тоже самое. Атмосфера на Загребе. Црвене и Реале
Абсолютно. И так же ругаю и на внутреннем чемпионате. Последний матч шерифа с Милсами дома. Игра за чемпионство. А все уходят на 80 минуте.
Поблагодарите команду в конце матча.
SB
18:32, 21.06.2023
Golurile Moldovei ? de la TV
https://fb.watch/liQhA5EPMr/?mibextid=Nif5oz
SB
18:31, 21.06.2023
https://fb.watch/liQhA5EPMr/?mibextid=Nif5oz
Outsider
18:06, 21.06.2023
Răspuns pentru 16/(
Сан Марино это условно. Но все равно ходить надо на все матчи . Что то в тех же низших дивизионах Англии или условной второй бундеслиге почти всегда аншлаги. Им плевать что они не играют против Баварии Дортмунда итд.По поводу организации. Должна заниматься ФМФ скорее всего или кто ответственен за проведение матча???В других странах делается у нас ничего.По поводу матчей на котором на меня так смотрели. Если сборной то это матч с Азербайджаном в ноябре . Если клубы то игра шерифа с Викторией пльзень. Но с шерифом ладно типа чужая команда для Кишинева.А вообще я не понимаю этот спор. Сам же прекрасно знал что в первом тайме был тухляк. И зритель у нас не самый лучший. Но нет надо было ночью докапаться до моих высказываний по первому тайму. И сейчас все не успокоишься. Вместо того что бы радоваться победе и верить в лучшее. Увидел что я написал чушь несусветную пройди мимо и хрен с ним. Чего на дураков внимания обращать )))
Ещё раз я до тебя не докопался, и победе радовался( хоть раилян и подпортил празднование) мне просто непонятно почему ты чуть ли не на каждом матче в Кишинёве придираешься к болельщикам на трибунах. И ты так и не ответил почему на матчи условного Сан Марино во всем мире приходят больше народу чем на матчи условной пусть будет Венгрии или Румынии, примеры вторых , третьих дивизионов Англии совсем тут неуместны, ну да ладно, закроем эту тему, просто накипело!
ПЕЛЕ
17:47, 21.06.2023
Третий раз пересматриваю.Дайте второй тайм полностью.
Ща Клещенко на пж тренер походу)))
ПЕЛЕ
17:43, 21.06.2023
Николаеску:Я решаю!)))
Хорошо что решили все с Клещенко.ух!
ПЕЛЕ
17:38, 21.06.2023
Посмотрел обзор.Это пиндецец.
Последний раз такое было на Уэльсе.
И я там был.
Сейчас не был.Жаль...
На евро, ребята,на евро...Как говорил Швейк)))
ПЕЛЕ
17:29, 21.06.2023
Только сейчас увидел!!!!
Я ващеохуел!!!
Красапеты ля нах!!!
Едем цука на ЕВРО!!!
jeka
14:40, 21.06.2023
Răspuns pentru 1232
Перечитал комменты. Честно говоря, в шоке, что почти никто не отметил игру Постолаки. Именно он изменил ход матча. Сразу начал выигрывать мячи в центре. Он играл в оттяжке, чуть ниже Николаеску, и отняв мяч сразу с кем-то обыгрывался. За счет этого у нас стали получаться атаки. В первом тайме у нас их не было ни одной.Да, Николаеску - главный герой и лучший игрок матча. Но огонь зажег Постолаки.
С тобой согласен. Уровень игры Постолаке в этом матче - космос. Главное, чтоб снова не началось - Франция, Румыния и ТД... Это наш "космонавт" и точка ;)
16/(
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: 16/?»
11:30, 21.06.2023
Răspuns pentru Outsider
Пля ты серьезно спрашиваешь почему на Сан Марино не полный стадион а на Польшу полный? Сейчас я тебе задам серию вопросов, ты на них сам себе ответь , потом по говорим дальше, если что.Почему на матчи Шериф-Петрокуб или Шериф-Зимбру приходит больше народу чем на матч Шериф-Динамо Авто? Не ужто на Жардана и Дедова приходят посмотреть? Или на Италию против Словении больше народу чем на Италии против Сан Марино, почему? Почему вообше во всем мире на матчи против команд уровня Сан Марино приходит менише народу чем когда играют против команд уровня Польши? И на какие матчи сборной на тебя смотрели как в библиотеке когда ты рвал глотку в ее поддержку, можно конкретно? а то попахивает п.дежом. И что значит, развезите, наложите, отправьте, сделайте то или это , кто должен все это делать? К кому конкретно ты обращаешься? Какие флажки , какой ЕС, ты к правительству обращаешься, к Майе Санду, к ФМФ или ко мне лично? а то я не пойму что ты вообще несешь.
Сан Марино это условно. Но все равно ходить надо на все матчи . Что то в тех же низших дивизионах Англии или условной второй бундеслиге почти всегда аншлаги. Им плевать что они не играют против Баварии Дортмунда итд.
По поводу организации. Должна заниматься ФМФ скорее всего или кто ответственен за проведение матча???
В других странах делается у нас ничего.
По поводу матчей на котором на меня так смотрели. Если сборной то это матч с Азербайджаном в ноябре . Если клубы то игра шерифа с Викторией пльзень. Но с шерифом ладно типа чужая команда для Кишинева.
А вообще я не понимаю этот спор. Сам же прекрасно знал что в первом тайме был тухляк. И зритель у нас не самый лучший. Но нет надо было ночью докапаться до моих высказываний по первому тайму. И сейчас все не успокоишься. Вместо того что бы радоваться победе и верить в лучшее. Увидел что я написал чушь несусветную пройди мимо и хрен с ним. Чего на дураков внимания обращать )))
Lesbos
11:25, 21.06.2023
Bravo Moldova, felicitări cu o victorie fenomenală!!! în sfârșit echipa a arătat caracter și a arătat că dacă de pus presiune și echipele mari clachează și se pierd pe teren. Un meci Istoric, sperăm meciul următor cu Feroe cu un moral bun în echipă să luăm următoarele 3 puncte!
ПростоИглесиасcc
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: ПросстоИглесиас, ПростоИглесиасн, ПростоИглесиасo, ПростоИглиасо»
11:12, 21.06.2023
Счесны хороший диннный вратарь в отличие от нашего Дориана
он пустил 3 гола
в третьем он нехотя добегал
а в первых двух падал но не ложился нормально
а кэф был 400 / 1
посмотрим что будет далее но один мой товарищ серб из Монтенегро мне сказал что..там все не было по честноку
Outsider
10:57, 21.06.2023
Răspuns pentru 16/(
Какое то количество людей ходит да на своих. Но все же уверен таких не большенство . Почему на Польшу Францию полный стадион а на сан Марино нет. Так же хочется какой то более крутой организации перфомансов И так далее . Банально навезите 10 тысяч флажков как каких то политиков не нужных встречать везде флаги ЕС а как своих поддержать деньги выделить и что то сделать не хотите . Пусть люди перед матчем устроят перфоманс. Или банально бумажки цветные разложите по трибунам в цвет флага страны. Я не знаю заводящих отправьте на кажду трибуну с громофонами . Пусть пытаются расшевелить народ . А там уже и сами люди научаться болеть . А то прихожу на футбол . Срываю голос пол матча иногда смотрю на ногах . А на меня смотрят - какого хера ты тут шумишь . Мы же в библиотеке
Пля ты серьезно спрашиваешь почему на Сан Марино не полный стадион а на Польшу полный? Сейчас я тебе задам серию вопросов, ты на них сам себе ответь , потом по говорим дальше, если что.
Почему на матчи Шериф-Петрокуб или Шериф-Зимбру приходит больше народу чем на матч Шериф-Динамо Авто? Не ужто на Жардана и Дедова приходят посмотреть? Или на Италию против Словении больше народу чем на Италии против Сан Марино, почему? Почему вообше во всем мире на матчи против команд уровня Сан Марино приходит менише народу чем когда играют против команд уровня Польши?
И на какие матчи сборной на тебя смотрели как в библиотеке когда ты рвал глотку в ее поддержку, можно конкретно? а то попахивает п.дежом. И что значит, развезите, наложите, отправьте, сделайте то или это , кто должен все это делать? К кому конкретно ты обращаешься? Какие флажки , какой ЕС, ты к правительству обращаешься, к Майе Санду, к ФМФ или ко мне лично? а то я не пойму что ты вообще несешь.
melnikvasilii
09:43, 21.06.2023
Поздравляю всех любителей футбола с исторической победой сборной Молдовы и тренерский штаб. Эта игра войдет в историю футбола. напоминает победу Молдовы над Уэльсом ,так же со счетом 3-2 в далекие 90 года! Молодцы!
16/(
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: 16/?»
09:27, 21.06.2023
Răspuns pentru Outsider
У нас на сборную всегда приходят во первых поддержать своих,а потом поглазеть на других...а Райлян поплыл, ему нужно отлучится чутка от сборной, по моему мнению.
Какое то количество людей ходит да на своих. Но все же уверен таких не большенство . Почему на Польшу Францию полный стадион а на сан Марино нет. Так же хочется какой то более крутой организации перфомансов И так далее . Банально навезите 10 тысяч флажков как каких то политиков не нужных встречать везде флаги ЕС а как своих поддержать деньги выделить и что то сделать не хотите . Пусть люди перед матчем устроят перфоманс. Или банально бумажки цветные разложите по трибунам в цвет флага страны. Я не знаю заводящих отправьте на кажду трибуну с громофонами . Пусть пытаются расшевелить народ . А там уже и сами люди научаться болеть .
А то прихожу на футбол . Срываю голос пол матча иногда смотрю на ногах .
А на меня смотрят - какого хера ты тут шумишь . Мы же в библиотеке
the insider
09:24, 21.06.2023
Concluzie dupa acest meci si altele pe care le-am urmarit. Motpan, cu viteza si agresivitatea lui, e bun sa intre in repriza a 2a. Postolachi trebuie sa inceapa mereu cand avem de gand sa cedam posesia, e unicul atacant catre care poti trimite mingi lungi. Baboglo e bun acollo unde a fost folosit, mijlocas la inchidere, aduce multe plusuri. Clescenco a decis corect sa nu-l joace fundas central.
Сервинстон
09:18, 21.06.2023
Răspuns pentru 1232
Перечитал комменты. Честно говоря, в шоке, что почти никто не отметил игру Постолаки. Именно он изменил ход матча. Сразу начал выигрывать мячи в центре. Он играл в оттяжке, чуть ниже Николаеску, и отняв мяч сразу с кем-то обыгрывался. За счет этого у нас стали получаться атаки. В первом тайме у нас их не было ни одной.Да, Николаеску - главный герой и лучший игрок матча. Но огонь зажег Постолаки.
Вы правы! И я говорилраньше в своих постах что Постолаки очень сильно прибавил за последний год что и вчера доказал, и что Клещенко больше должен ему доверять.
Firat
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Tara MDA»
08:46, 21.06.2023
Bravo Moldova! MULȚUMESC PENTRU EMOȚII DE FERICIRE TRĂITE DE UN MOLOVAN!!!
Outsider
08:29, 21.06.2023
Răspuns pentru 16/(
Футбол у нас такой что 90 процентов времени есть место для критики) Там и Райлян сейчас в интервью сказал что атмосфера была до первого гола хреновая . И что люди пришли на леву а не на своих. Вот что я терпеть не могу . А у нас так часто бывает. Что сегодня что на Манчестер люди пришли пожрать красиво одеться и кричать СиииииА надо болеть за своих . Критиковать можно ,может и нужно . Но прекращать болеть за своих нельз
У нас на сборную всегда приходят во первых поддержать своих,а потом поглазеть на других...а Райлян поплыл, ему нужно отлучится чутка от сборной, по моему мнению.
Shtaket09
07:51, 21.06.2023
Спасибо Бабогло за подаренные эмоции !!! Бабогло лучший игрок матча !!!
Zukermann
07:35, 21.06.2023
Хаха вот это победа! Молдавская футбольная машина порвала пшеков)))) мои поздравления сборной!!! Всегда говорил, что Николаеску - очень перспективный форвард!
16/(
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: 16/?»
07:03, 21.06.2023
Răspuns pentru Outsider
Не конфликтовать, было просто интересно что ты скажешь про атмосферу на трибунах во втором тайме, а то тебя видно только когда можно что-то по критиковать, вот и всё! А так я радуюсь, как и все настоящие болельщики Молдовы! Hai Moldova!Felicitari tuturor suporterilor de pretudindeni!
Футбол у нас такой что 90 процентов времени есть место для критики)
Там и Райлян сейчас в интервью сказал что атмосфера была до первого гола хреновая . И что люди пришли на леву а не на своих.
Вот что я терпеть не могу . А у нас так часто бывает. Что сегодня что на Манчестер люди пришли пожрать красиво одеться и кричать Сиииии
А надо болеть за своих .
Критиковать можно ,может и нужно .
Но прекращать болеть за своих нельз
ПростоИглиасо
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: ПросстоИглесиас, ПростоИглесиасн, ПростоИглесиасo, ПростоИглесиасcc»
05:22, 21.06.2023
Вопрос дня
Что за мастер операторской техники вырубил гол Бабогло
это разлетелось на все инф аген ства
ПростоИглесиасo
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: ПросстоИглесиас, ПростоИглесиасн, ПростоИглиасо, ПростоИглесиасcc»
05:11, 21.06.2023
Răspuns pentru jeka
Я досмотрел ЭТО! Я не сдался после первого тайма! Я молодец! И все те, кто как я ;) Мы видели ЭТО!А парни в поле какие молодцы! Настоящие Гаидуки! Они сделали ЭТО!!! Так держать!!!Ну, и Клещенко надо похвалить - заслужил, наконец :)Всех с исторической Победой! А Николаеску - с рекордом!!! Вперёд и с хорой!!!
Не сдался,потому что пьешь лайтовое чешское пиво типа козла иои праздрой. а некоторые под абсентом как я уже скинули ласты

на самом деле оболденно порадовали. но опять же - 2 нелепых паса Йону (как его называют в РФ). Если бы не он,там было бы 0-8
bamboo
02:56, 21.06.2023
От себя передам ощущения с трибуны. Первый тайм жесть... Очень злило что элементарного паса отдать не могут. Была видна неуверенность в себе и наверное даже страх. Но, после гола во втором тайме всё перевернулось. Трибуны завелись а ребята почувствовали поддержку и уверенность. Благодарен им за такой матч. Эмоции зашкаливали! Хай Молдова!!!
Zinainda
02:54, 21.06.2023
Fiecare jucator al naționalei își are impactul sau asupra rezultatului de azi, multumesc fiecărui pentru emoțiile trăite!
bamboo
02:50, 21.06.2023
Răspuns pentru егорка8585
https://streamwish.to/e/yckxno4mk8nf вот полный обзор от хохлов
Спасибо тебе, добрый человек!
егорка8585
02:17, 21.06.2023
https://streamwish.to/e/yckxno4mk8nf вот полный обзор от хохлов
1232
02:17, 21.06.2023
Перечитал комменты. Честно говоря, в шоке, что почти никто не отметил игру Постолаки. Именно он изменил ход матча. Сразу начал выигрывать мячи в центре. Он играл в оттяжке, чуть ниже Николаеску, и отняв мяч сразу с кем-то обыгрывался. За счет этого у нас стали получаться атаки. В первом тайме у нас их не было ни одной.
Да, Николаеску - главный герой и лучший игрок матча. Но огонь зажег Постолаки.
Outsider
02:09, 21.06.2023
Надеюсь кто-то сделает добротный видео обзор на этот матч, думаю многие не только из Молдовы будут его смотреть и пересматривать.
111222
01:43, 21.06.2023
Trebuie de remarcat si pe Serafim Cojocari. Baiatul dupa 10 secunde ce a intrat a centrat si a dat o pasa de gol. Bravo
Gheorghe
01:37, 21.06.2023
Bravooooo! Hai baieti ca se poate??
Кент
01:35, 21.06.2023
Răspuns pentru Р
Можно было и Жардану дать побегать при 3-2
вокруг стадиона мог побегать, забудьте про него, таких гнать надо вон молодеже сколько, искать надо здесь пот носом нашли за 400км
Р
01:31, 21.06.2023
Можно было и Жардану дать побегать при 3-2
Mompelt04
01:17, 21.06.2023
BRAVO MOLDOVA!!!
Mihai!
00:54, 21.06.2023
BRAVO!!!
Outsider
00:53, 21.06.2023
Răspuns pentru 16/(
А тебе вот в момент праздника охота конфликтовать ???Или ты серьезно хочешь поспорить на счёт атмосферы и футбола в первом тайме ???Давай не будем. Кто тут когда откуда вылазит что делает А просто порадуемся такому событию. И будем верить что ещё обыграем дома албанцев и на выезде Фареры
Не конфликтовать, было просто интересно что ты скажешь про атмосферу на трибунах во втором тайме, а то тебя видно только когда можно что-то по критиковать, вот и всё! А так я радуюсь, как и все настоящие болельщики Молдовы! Hai Moldova!Felicitari tuturor suporterilor de pretudindeni!
Ff
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Fff»
00:51, 21.06.2023
Test la doping urgent
ruslicr
00:49, 21.06.2023
Baboglo - un nou Gaţcan, BRAVO
Outsider
00:45, 21.06.2023
Tot cred ca aceasta victorie, este victoria jucatorilor nu a tacticii 6-2-2... dar totusi nu cred ca-i momentul potrivit pentru critica in partea antrenorului, nustiu ce a facut la pauza dar dupa una din cele mai dezastruase reprize , a venit cea mai fenomenala repriza din istoria fotbalului nostru si principalul azi e ca scorul final a fost 3-2!
Tara MDA
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Firat»
00:43, 21.06.2023
Unde sunteți specialiștilor care mancati c....t, ati vârât limba undeva. Felicitări Dlui Antrenor Primncipal !!! Cele mai bune rezultate de când Клещ este antrenor la Echipa națională a Moldovei. Pentru "specialiști" in indemn sa ia statistica și sa vadă ca Клещ are cel mai bun rezultat fiind la cârma Naționalei. Felicitări Domnule Antrenor!!!
16/(
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: 16/?»
00:42, 21.06.2023
Răspuns pentru Outsider
16 Как тебе атмосфера на трибунах во втором тайме или ты вылезаешь только по критиковать?
А тебе вот в момент праздника охота конфликтовать ???
Или ты серьезно хочешь поспорить на счёт атмосферы и футбола в первом тайме ???
Давай не будем. Кто тут когда откуда вылазит что делает
А просто порадуемся такому событию. И будем верить что ещё обыграем дома албанцев и на выезде Фареры
Evga
00:37, 21.06.2023
Bravo Moldova bravo jucătorilor noștri....si cu siguranță e meritul doar a jucătorilor acest cistig doar a calităților individuale!!!Clescenco Demisia)))
Starsky
00:27, 21.06.2023
Am primit placere aparte sa vad cum Nicolaescu isi batea joc de jucatorii polonezi cand le dadea mingea printre picioare. Intr-un episod a facut asta de 3 ori la rand la vreo 2-3 jucatori diferiti))) Asta da incredere in sine))
Bet365.
00:26, 21.06.2023
Da, Moldova nu bate pe nimeni și nu da gol nimănui și deodată întoarce pe Polonia în 45 de minute și de la 2-0, hai ma fiți serioși....de când cu casele de pariuri sponsori, de atunci și rezultate de astea imposibile.
Outsider
00:24, 21.06.2023
16
Как тебе атмосфера на трибунах во втором тайме или ты вылезаешь только по критиковать?
Outsider
00:19, 21.06.2023
Răspuns pentru БЕДА
Только я так и не понял а чё второй гол с углаого не засчитали?
Не засчитали, у Николаеску мог быть хет-трик против Польши, самому не верится что такое пишу))) Самое обидное что полякам такой гол 100% засчитали бы.
NightWolf
00:19, 21.06.2023
Răspuns pentru Starsky
Mai zic odata, capitan se pune nu neaparat cel mai bun jucator, dar cineva care stie sa energizeze si sa conduca dupa sine echipa intreaga. Sunt de parerea ca Reabciuk joaca foarte bine, dar e tipul de om care "tace si face", dar aici e nevoie de cineva care vorbeste, da indicatii, calmeaza sau invioreaza, dupa situatie. Reabciuk e mai introvert.Eu il stimez foarte mult pe Reabciuk, si consider ca e cel mai valoros jucator moldovean de acum, dar ca capitan trebuie cineva mai impunator moral. Ionita tot nu prea pe merite era pus capitan.
Am înțeles ce ai zis. De asta și zic atrage atenție puțin, la cât Reabciuk comunică pe teren și la cât de mult trage echipa după el.
Jk
00:19, 21.06.2023
Dacă nici acum nu ați înțele că nu e bine de criticat fotbaliștii noștri în rău , atunci nu am cuvinte . , . . .. Noi susține echipe moldovei 100%că sîntem moldoveni , iar încrederea noastră în ei se simt mult mai încrezuți în sine cu ajutorul nostru . felicitări Moldova
Starsky
00:16, 21.06.2023
Răspuns pentru NightWolf
Și Reabciuk în peste 40 de meciuri nu a întrunit condițiile? Atrage atenție mai bine.
Mai zic odata, capitan se pune nu neaparat cel mai bun jucator, dar cineva care stie sa energizeze si sa conduca dupa sine echipa intreaga. Sunt de parerea ca Reabciuk joaca foarte bine, dar e tipul de om care "tace si face", dar aici e nevoie de cineva care vorbeste, da indicatii, calmeaza sau invioreaza, dupa situatie. Reabciuk e mai introvert.
Eu il stimez foarte mult pe Reabciuk, si consider ca e cel mai valoros jucator moldovean de acum, dar ca capitan trebuie cineva mai impunator moral.
Ionita tot nu prea pe merite era pus capitan.
Dorikk
00:15, 21.06.2023
Prima data ma simt mindru pentru nationala noastra...BRAVO!
БЕДА
00:15, 21.06.2023
Только я так и не понял а чё второй гол с углаого не засчитали?
Web
00:14, 21.06.2023
Felicitari tuturor moldovenilor de pretutindeni,care cred in flagul si cinta cu mindrie imnul!!!bravo baietilor.un multumesc foarte mare!!!jocul cheie o fost,cel mai bine inchegat intre Reabciuk-Baboglo-Nicolaescu...vorba cronicarului-"nasc si la Moldova oameni"....
БЕДА
00:12, 21.06.2023
Первый и второй тайм как будто играли две разные сборные
NightWolf
00:11, 21.06.2023
Răspuns pentru Starsky
Nu vorbim despre cine joaca cel mai bine. Capitan trebuie sa fie acel carui ii ard ochii, depune totul pe teren, ii indeamna pe baieti la joc indraznet si demonstreaza daruinta totala. Baboglo intruneste toate aceste calitati. Da, inteleg, abia avenit baiatul la nationala, si nu poti sa-l faci capitan dupa 2 meciuri, dar parerea mea, e candidatul nr 1 in viitor!
Și Reabciuk în peste 40 de meciuri nu a întrunit condițiile? Atrage atenție mai bine.
jeka
00:09, 21.06.2023
Răspuns pentru Вumer1983
спасибо дружище! Всегда рад! Никакого дерьма больше.Значит могут !!!!!!!!
Да уж - дерьма вокруг и так хватает...

Согласен - не будем "мусорить" и будет нам "чистой игры" счастье ;)))))

Админ - исправляй таблицу, не томи!!! :)))))
Starsky
00:07, 21.06.2023
Răspuns pentru NightWolf
Înțeleg entuziasmul cu Baboglo, a jucat bine, dar să lăsăm anumite aspecte, am în vedere de căpitan și tot așa, este evident că liderul naționalei, fapt care încă de acum se accentuează tot mai mult, e Oleg Reabciuk, fără dubii.
Nu vorbim despre cine joaca cel mai bine. Capitan trebuie sa fie acel carui ii ard ochii, depune totul pe teren, ii indeamna pe baieti la joc indraznet si demonstreaza daruinta totala. Baboglo intruneste toate aceste calitati.
Da, inteleg, abia avenit baiatul la nationala, si nu poti sa-l faci capitan dupa 2 meciuri, dar parerea mea, e candidatul nr 1 in viitor!
Ruslan1975
00:07, 21.06.2023
Dacă sa nu fi fost Nicolaescu, in ambele meciuri cei mai buni au fost copiii celor din deasupra, poate face federația sa mai răscolească prin deasupra, se vor mai găsi talente care sa se dăruie așa pentru țara. Brav tuturo trei
NightWolf
00:02, 21.06.2023
Înțeleg entuziasmul cu Baboglo, a jucat bine, dar să lăsăm anumite aspecte, am în vedere de căpitan și tot așa, este evident că liderul naționalei, fapt care încă de acum se accentuează tot mai mult, e Oleg Reabciuk, fără dubii.
Вumer1983
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Bumer1983»
00:02, 21.06.2023
Răspuns pentru jeka
А вот это ты молодец! Настоящий Гайдук! "Лайк" и за Победу! Hai Moldova!
спасибо дружище! Всегда рад! Никакого дерьма больше.Значит могут !!!!!!!!
Outsider
00:02, 21.06.2023
MOLDOVA!!!! Numi vine sa cred! Am asistat la un meci istoric! Baboglo TOP! Nicolaescu TOP-TOP!
Andrei C
00:02, 21.06.2023
Tot timpul am crezut în Nicolaescu și Boboglo so prezentat bine în meciurile la națională, nu-i dau nici un credit antrenorului, asta numai dovedește că se poate dacă se vrea
L1ca
00:02, 21.06.2023
Dacă Polonia ia bătut pe nemți, atunci logic, noi iam făcut pe Germania
Шлем
00:01, 21.06.2023
Честно и я не припомню такую самоотдачу от нашей сборной,лучшего я не видел от них, особенно второй тайм.молодцы!!!
Израилm-111
00:01, 21.06.2023
Молдавию всё таки поздравляю с камбэком эпичным и победой, а вот полякам пожелаю быть наказанными за такое отношение к футболу, вместо 0-4 они на 3-2 устроились. Пусть стыки сыграют, если не понимают, что надо добивать соперника.
jeka
00:00, 21.06.2023
Răspuns pentru Вumer1983
можно и извиниться перед аудиторией ради такого!!!!@@)))
А вот это ты молодец! Настоящий Гайдук! "Лайк" и за Победу! Hai Moldova!
Израилm-111
23:59, 20.06.2023
Раз в 10 лет и палка стреляет, я в шоке. С 0-2 на 3-2. Это что с поляками случилось? Это за гранью. Это тоже самое, что с Швейцарией против Румынии 2-0 уверенно и 2-2 под конец. То с Чехией 0-0, то тут 3-2. Поляки проиграли катку очень зря, ведь Албания есть в группе и может так случиться, что поляки 3 место займут, ведь Албания работает уверенно.
Sporting123
23:59, 20.06.2023
Bravo, a 2-a repriza ii foc!Cit ii de bun acest Baboglo, ii jucator de nationala Ucrainei, bravo celor care l-au convins sa vina! Nicolaescu bravo fara discutii!
Rg
23:59, 20.06.2023
Bravo băieți!!!! pentru aceste seri este iubit atît de mult fotbalul!!!!
111222
23:58, 20.06.2023
Baboglo merita sa devina capitan al selectionatei Moldovei. Baiatul deja la al doilea meci pentru Moldova a intonat imnul Moldovei. Hai Moldova
bolt
23:57, 20.06.2023
Невероятно, когда счёт стал 0-2 я уже подумывал чтобы такого обидного здесь написать, и перестал следить за счётом, а теперь захожу и не верю своим глазам.
Ну когда то должны были выстрелить, все таки состав в этом отборочном цикле подобрался дееспособный, был уже и кое какой позитивный опыт. Главное не сбавлять оборотов !
Вumer1983
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Bumer1983»
23:57, 20.06.2023
Răspuns pentru jeka
Большой привет! Никого не вини и виним не будешь и выпей вина за Победу! Не за ничью или там борьбу и тд, а за ПОБЕДУ! Вперёд и с хорой! :)))))
можно и извиниться перед аудиторией ради такого!!!!@@)))
Slon
23:56, 20.06.2023
bobr kurwa ja pierdole!
Joseph
23:56, 20.06.2023
не знаю что это было. но выглядело будто Ион плюнул и решил что хватит этого дерьма, пора браться за дело, а потом и остальные подтянулись. Всех поздравляю с исторической победой, я это видел, будет что внукам рассказать и показать. спасибо
jeka
23:55, 20.06.2023
Răspuns pentru Вumer1983
тяжело? Трусливее сборной я не видел... нет игры никакой.нет паса.нет передачи. Винить вратаря не берусь но както он не выручает. В общем беда большая настигла нас...
Большой привет! Никого не вини и виним не будешь и выпей вина за Победу!
Не за ничью или там борьбу и тд, а за ПОБЕДУ! Вперёд и с хорой! :)))))
Вumer1983
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Bumer1983»
23:55, 20.06.2023
Разрешите мне проматериться!!!!!!!!! Значит можно!!!!!!!! Лучшый 2 й тайм за 20 лет сборной
Mupik
23:52, 20.06.2023
kaufland
Starsky
23:51, 20.06.2023
Am vrut multe sa scriu dupa primul time, dar ceva m-a facut sa ma abtin. Cel mai dezastruos prim time ever.
Dar am trait-o sa vad cum Nicolaescu cu actiunea lui individuala a descoperit "coa**" la baietii nostri, si au aratat cel mai bun al doilea time din istoria fotbalului nostru.
Baboglo are material de capitan al echipei. Este fenomenal baiatul. Lupta ca un tigra in centru!
Nicolaescu monstru! Frumos, cu sange rece l-a facut pe Szceznyi sa se simta portar de liga a 2-a.
Meritulmlui Clescenco e minimal, pentru ca el a facut totul ca Moldova azi sa umple tor a de goluri, dar baietii au aratat caracter.
Dros mai mult nu are ce cauta la nationala, Cojocaru e maximum jucator de rezerva, si Railean cam la fel.
O seara cu emotii mixte, mai ales dupa primul time, dar Nicolaescu si co. au adus bucurie intregii tari!
Bravo baietilor!
Не верил
23:51, 20.06.2023
Спасибо ребята ,молодцы
Сервинстон
23:51, 20.06.2023
Aș vrea să văd tabelul grupei noastre după această victorie senzațională. Ce șanse sunt pentru calificare. Și nu glumesc deloc!
jeka
23:49, 20.06.2023
Я досмотрел ЭТО! Я не сдался после первого тайма! Я молодец! И все те, кто как я ;) Мы видели ЭТО!
А парни в поле какие молодцы! Настоящие Гаидуки! Они сделали ЭТО!!! Так держать!!!
Ну, и Клещенко надо похвалить - заслужил, наконец :)
Всех с исторической Победой! А Николаеску - с рекордом!!! Вперёд и с хорой!!!
sss
23:49, 20.06.2023
МОЛОДЦЫ!!!! БРАВО!!!
Madrid
23:48, 20.06.2023
In repriza a 2 baietii s-au trezit din somn, au mai facut schimbari si au iesit la joc ...ca nu au ce pierde. Plus ceva noroc (gafele polonezilor in aparare). Happy end avem.
Frumos meci, frumos public.
E sarbatoare si rasuna muzica...
Ruslan1975
23:48, 20.06.2023
O repriza de vis, după ce a ieșit Postolache, parca le-au dat energie la toți din atac. Bravo Nicolaescu și Baboglo in deosebi. Succes in continuare
South
23:47, 20.06.2023
Se putea si mai bine (glumesc, Baboglo - cosmos, Nicolaescu - cosmos, mulțumesc tuturor fotbalistilor, pentru emotiile oferite).
Сервинстон
23:46, 20.06.2023
MULȚUMIM BĂIEȚI! SUNTEȚI CEI MAI TARI! BRAVO!!! MÂNDRU CĂ SUNT MOLDOVEAN!!!!!!!
Slon
23:46, 20.06.2023
Хз, что это было, но второй тайм был абсолютно фееричным!
007
23:45, 20.06.2023
Браво Ион браво Молдова! Вот так надо играть с первой минуты и до конца! Надеюсь что эта не последняя победа в этом отборочном цыкле.
Дорин
23:44, 20.06.2023
Даааа... При Гимпу такого не было!
Oleg123
23:43, 20.06.2023
Bravooooooo
Saam86
23:43, 20.06.2023
Cea fost asta ?! Nu am mai crezut că în viitorii 20 de ani vom vedea așa ceva ! După o prima repriză atât de slabă să joci cea mai bună repriză din istoria fotbalului nostru ! Trăim frumos și sperăm frumos !!! Bravo băieți - jos pălăria! Avem totuși echipă!
БЕДА
23:42, 20.06.2023
АААААААААААААААААААААААА я ору СТОЯ
Slavic Ababii
23:40, 20.06.2023
Bravo, nu m-am așteptat.
hyper
23:39, 20.06.2023
Bravo băieți!!!
Ugg
23:37, 20.06.2023
Что это????
Это все реально?))
Ванико м м
23:34, 20.06.2023
Да ну наууййц мне сниться 3:2
Slavic Ababii
23:31, 20.06.2023
???)))
Saam86
23:31, 20.06.2023
Daaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!
alex(((*
23:30, 20.06.2023
Что происходит ? Оо
42780
23:23, 20.06.2023
Răspuns pentru БЕДА
Почему они в первом тайме так не играют? Ведь могут создовать проблемы
Согласен. Менталитет... Гол!!!!!
БЕДА
23:11, 20.06.2023
Почему они в первом тайме так не играют? Ведь могут создовать проблемы
Jk
23:11, 20.06.2023
Răspuns pentru Saam86
Mdaaa ! Arbitru krasavcik
. Idararrrrrs
Saam86
23:07, 20.06.2023
Mdaaa ! Arbitru krasavcik
Saam86
23:03, 20.06.2023
Numaidecât să jucăm prima repriza că morții și pe urmă să ne trezim ?! De ce nu se poate de jucat așa un meci întreg ? Sper să nu se trezească polonezii dar ai noștri să depună același suflet pe teren ca la începutul reprizei a doua !!! Forța Moldova!!!
Outsider
23:00, 20.06.2023
Hai bai nici chiar asa , de fiecare data cand un polonez e atins slovacul fluiera fault.
Popa
22:57, 20.06.2023
Răspuns pentru Сервинстон
Critica dacă nu e constructivă plus înjuriile nu ajută cu nimic. Când Moldova o să fie un stat economic dezvoltat, atunci vom avea și fotbaliști care să facă diferența.
nu vom avea dar daca vom avea
Outsider
22:57, 20.06.2023
Atentie la cum faultam, ca arbitrul parca asteapta sa scoata un rosu sau sa acorde vreun penalti.
Outsider
22:55, 20.06.2023
Nicolaescu !!!
Сервинстон
22:52, 20.06.2023
Răspuns pentru ПростоИглесиасн
Это даже не как детей,не как щенят,это как эмбрионов,которые еще в утробе,но не знают,что им делатьСкажите мне,в чем смысл таких команд как Молдова? Ну аист принесет чудо и она выйдет на евро. что дальше? Весь матч сидеть в обороне? Вы видели как играет Казахстан Армения Беларусь? Они обыгрывают Словакию Сев Ирландию (оба КЗ) Армяне горят на выезде Уэльс Беларусь Косово обыгрывает. Они играютМне очень жаль тех людей,которые приходят на стадио и поддерживают. Это сборная пижонов. Это самое большое дерьмо в европейском футболе на карте Европы,которое есть. особенно жаль молдаван (все нации страны) которые чего-то в жизни добились и всегда терпилы в образе зрителя национальной сброрнойИз дерьма конфетку не слепишь. Нация ужасно бездарная и не талантливая. В Словении меньше людей живет. в Македонии тоже. и что?расформируйте к черту этот сброд.
Как будто раньше у нас футбол был на уровне Бундеслиги! Termină cu prostiile. Исландия, Турция, та же Албания и др, 100 лет ждали своего часа. Не нравится не смотрите, Эта наша сборная, какая есть, и на том спасибо.
Zulu
22:48, 20.06.2023
Пойду лучше спать, Цирк уехал а клоуны остались )))
Saam86
22:48, 20.06.2023
Un joc atât de slab nu am mai văzut de ani de zile !!! Dacă polonezii nu jucau ca la antrenament probabil era bătut recordul de scor ... dar nu-i nimic ei și la pas mai au repriza a doua sa o facă. Dros primele 5 lase le-a dat la adversar... mijloc nu avem de loc (cine mai zicea că Ioniță cu Rată sunt slabi ?!... vedem acum cum este altfel). Nicolăescu clar că e singur și că iubește greu (dar chiar la pas să joci toată repriza) avem ceva mai mult de 50 pase pe repriză !!!
Rușine la toți (de fapt pățanii deja sunt în concediu și asta se vede).
Zulu
22:47, 20.06.2023
Вот от нас ушел Блэнуцэ, из-за того что даже если ты был в ПСЖ тебя могут не поставить на игру, зато если у тебя классный агент то все в ажуре ))) Не ждите новых талантов из-за границы с такими тренерами и подходом к игрокам которые заслуживают играть за сборную, сейчас понимаю АХАЛАЮ вполне согласен с его решением
Сервинстон
22:46, 20.06.2023
Răspuns pentru Madrid
Ai nostri nu-s fotbalisti, dar niste ciobeni care nu pot lega 2-3 pase...si fricosi de le tremura chilotii. Rusine sa va fie...si antrenorul e un papa-lapte...
Critica dacă nu e constructivă plus înjuriile nu ajută cu nimic. Când Moldova o să fie un stat economic dezvoltat, atunci vom avea și fotbaliști care să facă diferența.
Вumer1983
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Bumer1983»
22:45, 20.06.2023
Răspuns pentru Zulu
ПОЧЕМУ НЕ ИГРАЕТ ПОСТОЛАКИ ??? Это школа ПСЖ !!! Он в этом сезоне забил прилично а вы как тренер его травите, что Кожокврь заработал место в стартовом составе ???
согласен.чего дежит Постолаки в запасе? Он же больше Дамашкана забивает в Румынии
Outsider
22:45, 20.06.2023
Răspuns pentru 16/?
Атмосфера на триюунах тухляк футбол тухляк за что люди платили деньги ??? Просто пас на два метра отдать не могут .Смотришь это все и плакать хочется
С учётом того как проходит игра и с учётом того что нет организованного фан сектора, атмосферу на трибунах можно назвать хорошей.
ПростоИглесиасн
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: ПросстоИглесиас, ПростоИглесиасo, ПростоИглиасо, ПростоИглесиасcc»
22:44, 20.06.2023
Это даже не как детей,не как щенят,это как эмбрионов,которые еще в утробе,но не знают,что им делать

Скажите мне,в чем смысл таких команд как Молдова? Ну аист принесет чудо и она выйдет на евро. что дальше? Весь матч сидеть в обороне?

Вы видели как играет Казахстан Армения Беларусь? Они обыгрывают Словакию Сев Ирландию (оба КЗ) Армяне горят на выезде Уэльс Беларусь Косово обыгрывает.
Они играют

Мне очень жаль тех людей,которые приходят на стадио и поддерживают. Это сборная пижонов. Это самое большое дерьмо в европейском футболе на карте Европы,которое есть. особенно жаль молдаван (все нации страны) которые чего-то в жизни добились и всегда терпилы в образе зрителя национальной сброрной

Из дерьма конфетку не слепишь. Нация ужасно бездарная и не талантливая. В Словении меньше людей живет. в Македонии тоже. и что?

расформируйте к черту этот сброд.
Zulu
22:44, 20.06.2023
ПОЧЕМУ НЕ ИГРАЕТ ПОСТОЛАКИ ??? Это школа ПСЖ !!! Он в этом сезоне забил прилично а вы как тренер его травите, что Кожокврь заработал место в стартовом составе ???
Zulu
22:42, 20.06.2023
Сижу на диване и смеюсь до слез, блин вам как тренеру не обидно такую схему прокручивать ?! Это капец все игроки одного и того же агента ; с ПОСМАКОМ в обороне все понятно ))) Рэйлян просто чучело ))) Почему не Аврам в воротах он большой и непробиваемый
Вumer1983
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Bumer1983»
22:42, 20.06.2023
Răspuns pentru jeka
Тяжело смотреть. Но надо. Ребятам в поле ещё сложнее и тяжелее.
тяжело? Трусливее сборной я не видел... нет игры никакой.нет паса.нет передачи. Винить вратаря не берусь но както он не выручает. В общем беда большая настигла нас...
Сервинстон
22:41, 20.06.2023
2-0 în fotbal e un scor periculos, nu eu am spus-o ci statisca, așa că șansele ca scorul să devină 2-2 sunt în proporție de 99,99 la 100!:))) Hai Moldova! Luptăm și remizăm!
Madrid
22:41, 20.06.2023
Ai nostri nu-s fotbalisti, dar niste ciobeni care nu pot lega 2-3 pase...si fricosi de le tremura chilotii. Rusine sa va fie...si antrenorul e un papa-lapte...
Zulu
22:39, 20.06.2023
ГАЗ-МЯС по-другому их не назовешь )))
НеМучайтеФутбол
22:38, 20.06.2023
Какие же они все запаренные,просто жесть!
Сервинстон
22:37, 20.06.2023
Răspuns pentru Frg
Damascan cel mai slab.
Toată echipa e slaba...în sens că locul nostru e în Liga Națiunilor unde jucăm cu echipe de aceeași valoare. Polonia e cosmos față de noi, din păcate. Hai Moldova! Luptăm, luptăm și câștigăm!
Чиж
22:34, 20.06.2023
Это наш уровень и с этим не поспорить,
Frg
22:30, 20.06.2023
Damascan cel mai slab.
Сервинстон
22:27, 20.06.2023
Răspuns pentru Supporter
Nu mai avem șanse la victorii cu așa jucatori in componenta ca Mudrac,Dros,Craciu acești nu au nici o inspirație fotbalistic zici ca sunt niște cizmari care au văzut prima data mingea. Sunt sigura ca dacă ii aducem pe Testimiteanu,Boret,Calincov o sa joace mai bine la virata lor,măcar n-o sa aibă frica sa joace fotbal. Mimutul 30 avem 40 de pasuri la toată echipa,de ce fotbal mai vorbim
Ai gătit ciorba pentru soțior frumoaso!:)))
Ei da
22:24, 20.06.2023
Răspuns pentru NightWolf
Nu zic de alții cu care nu sunt de acord ca să fie chemați la națională, dar eu chiar nu înțeleg de ce se insistă cu Maxim Cojocaru atât de mult (nu zic ca să nu fie chemat la selecționată, dar pentru ce atâta timp de joc i se oferă). A intrat ultimile partide mai mereu ca prima schimbare și a fost zero, se lovea mingea de el, nu el de minge, auzeai numele lui să-l zică odată la 15-20 de minute n-are încă nivel băiatul. Luminați-mă vă rog că poate eu ceva nu înțeleg.
Pai impresarul lui lucrează bine.
Așa e Cind avem o naționala a impresarilor dar nu a țării
Сервинстон
22:23, 20.06.2023
La ce plm jucam cu 2 atacanto! Atacanto trebuie scoși și de întrodus apărători.
Филимон
22:22, 20.06.2023
Пешком ходят и за пол часа 2 гола ,прикол какой то
Ruslan1975
22:22, 20.06.2023
Railean sta și tremura in poarta așa-i când pui in poarta un portar de decizia a doua
Sonic_md
22:22, 20.06.2023
Ребята, ну как так-то. Ставка удары в створ в 1м тайме фора хозяев (+1,5) за 1.8 думал проходит со свистом.
а походу пролетает
Supporter
22:22, 20.06.2023
Nu mai avem șanse la victorii cu așa jucatori in componenta ca Mudrac,Dros,Craciu acești nu au nici o inspirație fotbalistic zici ca sunt niște cizmari care au văzut prima data mingea. Sunt sigura ca dacă ii aducem pe Testimiteanu,Boret,Calincov o sa joace mai bine la virata lor,măcar n-o sa aibă frica sa joace fotbal. Mimutul 30 avem 40 de pasuri la toată echipa,de ce fotbal mai vorbim
jeka
22:22, 20.06.2023
Тяжело смотреть. Но надо. Ребятам в поле ещё сложнее и тяжелее.
16/?
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: 16/(»
22:22, 20.06.2023
Атмосфера на триюунах тухляк футбол тухляк за что люди платили деньги ??? Просто пас на два метра отдать не могут .Смотришь это все и плакать хочется
Oleg123
22:21, 20.06.2023
Tovarase Clescenco DEMISIAAAA !!!!
42780
22:08, 20.06.2023
Вышли перепуганные, будто против Аргентины играют. Автобус возле штрафной, опять Райлян в воротах(вообще не помню прямо хорошего матча от него). Только думал что дела идут к лучшему, так опять пришли к трусливому автобусу, без предпосылок к атаке. Игра впереди - а вдруг.
БЕДА
22:06, 20.06.2023
Răspuns pentru Украина
Не согласен с назначением гл. арбитра - он из Словакии, а Словакия сосед Польши
Согласен если бы не судья из словакии то мы бы их порвали как тузик грелку. А если бы был из румынии то вообще бы похоронили польский футбол
Сервинстон
22:06, 20.06.2023
Bleah...numai am intrat și am primit primul...cred că aduc ghinion echipei nostra.
Asd
22:05, 20.06.2023
http://62.182.83.65/frx/eventinfo/139718208_moldavie_pologne/
Скептик
22:00, 20.06.2023
ВСЁ - можно сворачивать "ЛАВОЧКУ" ...
Slavic Ababii
21:59, 20.06.2023
Parcă-s copii neajutorați...
Olga
21:54, 20.06.2023
Cine cunoaște unde se poate de vz meciul live
Oleg123
21:51, 20.06.2023
Unde e Vadim Rata ???
ПросстоИглесиас
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: ПростоИглесиасн, ПростоИглесиасo, ПростоИглиасо, ПростоИглесиасcc»
21:36, 20.06.2023
Кожокару что там забыл?
Hhu
21:31, 20.06.2023
Может кто то скинуть прямую трансляцию по братски ?
Outsider
21:26, 20.06.2023
Vad ca se insista la tactica 6-2-2))) Cu gandul ca poate ne merge de data asta , ehhh plea...Speram iarasi la un 0-0 minune, Hai Moldova.
11111
21:24, 20.06.2023
Răspuns pentru Украина
Не согласен с назначением гл. арбитра - он из Словакии, а Словакия сосед Польши
у нас всегда судьи виноваты
Украина
21:05, 20.06.2023
Не согласен с назначением гл. арбитра - он из Словакии, а Словакия сосед Польши
Mister X
20:59, 20.06.2023
Răspuns pentru NightWolf
Nu zic de alții cu care nu sunt de acord ca să fie chemați la națională, dar eu chiar nu înțeleg de ce se insistă cu Maxim Cojocaru atât de mult (nu zic ca să nu fie chemat la selecționată, dar pentru ce atâta timp de joc i se oferă). A intrat ultimile partide mai mereu ca prima schimbare și a fost zero, se lovea mingea de el, nu el de minge, auzeai numele lui să-l zică odată la 15-20 de minute n-are încă nivel băiatul. Luminați-mă vă rog că poate eu ceva nu înțeleg.
Sunt total deacord. Si de la tribuna strigam in gura mare ca vrem rezultate!
объектив
20:52, 20.06.2023
Думаю наши не научатся побеждать до тех пор пока будут играть в 5 защитников. Одна надежда на стандарты и пенки. Вот вам и вся тактика.
Starsky
20:49, 20.06.2023
Data trecuta a zis ca sunt probleme in centrul terenului, si de data asta a hotarat sa joace fara mijlocasi centrali!! Noob!
NightWolf
20:49, 20.06.2023
Nu zic de alții cu care nu sunt de acord ca să fie chemați la națională, dar eu chiar nu înțeleg de ce se insistă cu Maxim Cojocaru atât de mult (nu zic ca să nu fie chemat la selecționată, dar pentru ce atâta timp de joc i se oferă). A intrat ultimile partide mai mereu ca prima schimbare și a fost zero, se lovea mingea de el, nu el de minge, auzeai numele lui să-l zică odată la 15-20 de minute n-are încă nivel băiatul. Luminați-mă vă rog că poate eu ceva nu înțeleg.
Starsky
20:47, 20.06.2023
Asta e lineup facut de bucatareasa de la FMF sau de un antrenor cu licenta PRO???
Catastrofa!!!
Клещш
20:46, 20.06.2023
Кожокару твоя ошибка
Werty10
19:06, 20.06.2023
Da băieți,,,, astăzi încā şi fără Rață jucăm.
Bumer1983
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Вumer1983»
18:27, 20.06.2023
Я тоже за возврат Фирата .С юджетом ФМФ это Моуриньо для Молдовы
the insider
15:44, 20.06.2023
Răspuns pentru Starsky
Nu cred ca vom juca fara centrari de tot.
Dintre Revenco si Reabciuk, doar Sergiu Platica are pase de gol la nationala. Din pacate, se centreaza mult, dar nu cum trebuie.
Starsky
15:00, 20.06.2023
Răspuns pentru Fff
Solomon si bendarik au 2m asa ca uita de centrari
Nu cred ca vom juca fara centrari de tot.
Fff
«Внимание! Этот пользователь написал комментарии под разными никами: Ff»
14:38, 20.06.2023
Răspuns pentru Starsky
Mda, nu pastreaza spatiile libere acest site din sec. 19Dros - mijlocas la inchidereRata si Stina mijlocasi centraliMotpan pe dreapta, indreptat mai inspre atacSerafim Cojocari la fel, indreptat spre atac, dar pe stangaPostolachi unicul varf de atac. Centrarile le poate castiga, poate pune corpul, tine mingea, si sa o puna sub lovitura mijlocasilor.
Solomon si bendarik au 2m asa ca uita de centrari
Starsky
13:39, 20.06.2023
Răspuns pentru Clescenco
Va multumesc pentru sugestii, baieti. Voi lua in considerare loturile propuse de voi.
Cu drag, senior Kalashnicenco.
Starsky
13:13, 20.06.2023
Răspuns pentru Starsky
Eu as propune asa un lot, din cei ce deja sunt convocati: CeleadnicRevenco Baboglo Posmac Reabciuk Dros Rata Stina Motpan Ser. Cojocari PostolachiNiculaescu ultimul timp nu prea bine joaca din start. La schimb ar putea juca mai bine, plin de energie sa-i chinuie pe aparatorii polonezi in al doilea time.
Mda, nu pastreaza spatiile libere acest site din sec. 19

Dros - mijlocas la inchidere
Rata si Stina mijlocasi centrali
Motpan pe dreapta, indreptat mai inspre atac
Serafim Cojocari la fel, indreptat spre atac, dar pe stanga
Postolachi unicul varf de atac. Centrarile le poate castiga, poate pune corpul, tine mingea, si sa o puna sub lovitura mijlocasilor.
Starsky
13:10, 20.06.2023
Eu as propune asa un lot, din cei ce deja sunt convocati:

Celeadnic

Revenco Baboglo Posmac Reabciuk

Dros

Rata Stina

Motpan Ser. Cojocari

Postolachi


Niculaescu ultimul timp nu prea bine joaca din start. La schimb ar putea juca mai bine, plin de energie sa-i chinuie pe aparatorii polonezi in al doilea time.
News Italy
11:53, 20.06.2023
Прогноз состава сборной Молдовы на матч с Польшей от Джанлуки Ди Марцио:
5-3-2

Райлян
Рябчук-Посмак-Бабогло-Мудрак-Ревенко
Рацэ-Дрос-Моцпан
Николаеску-Постолаки
Starsky
10:41, 20.06.2023
La fel si eu, nu am mari asteptari de la echipa noastra azi.
O sa fiu bucuros daca ai nostri vor juca indraznet, cu careva momente, dar nu vor sta cu cozile intre picioare doar pe partea sa a terenului.
Succes!
ANATOL
09:34, 20.06.2023
Hai MOLDOVA. Faceti surpriza pentru ȚspecialistiiȚ care scriu aici, asa cum ati facut cu Cehia. Succes Moldova ,aveti calitati ramane randament si incredere. Victorie Moldova.
hyper
09:07, 20.06.2023
От сегодняшней игры у меня 0 ожиданий. Если забьём, будет праздник. Играем дома, так что должны хоть что-то создать. Желаю удачи ребятам и тренеру.
jeka
08:49, 20.06.2023
Firat?
Evga
08:31, 20.06.2023
Răspuns pentru Ванико м м
Нужен хороший И думающий тренер не из молдовы а так пока можно поучиться у армяней новый И толковый тренер 2 игры 2 победы причем с игроками на 3 класа ниже европейских игроков за исключением парочку игроков
Uitativa la Kazahstan ce face...
Ванико м м
07:59, 20.06.2023
Нужен хороший И думающий тренер не из молдовы а так пока можно поучиться у армяней новый И толковый тренер 2 игры 2 победы причем с игроками на 3 класа ниже европейских игроков за исключением парочку игроков
Conferințe
Alte conferințe
LIGA NAȚIUNILOR 2024/25
Echipe
M
V
E
Î
Goluri
P
1.
Moldova
4
3
0
1
5-1
9
2.
Malta
4
2
1
1
2-2
7
3.
Andorra
4
0
1
3
0-4
1
Golgheteri
Ionița (Moldova)
1
M.Cojocaru (Moldova)
1
Postolachi (Moldova)
1
Caimacov (Moldova)
1
Camenzuli (Malta)
1
Nicolaescu (Moldova)
1 (1)
Teuma (Malta)
1 (1)
Asistenți naționalei Moldovei
Caimacov
2
Cojocaru
1
Mudrac
1
SUPER LIGA 2024/25
Echipe
M
V
E
Î
Goluri
P
1.
Sheriff
13
11
2
0
33-6
35
2.
Petrocub
13
6
5
2
20-8
23
3.
Zimbru
13
7
1
5
31-16
22
4.
FC Bălți
13
6
4
3
18-9
22
5.
Milsami
13
5
3
5
27-18
18
6.
Spartanii
13
3
5
5
12-14
14
7.
Dacia Buiucani
13
1
5
7
5-19
8
8.
FC Florești
13
0
1
12
0-56
1
Golgheteri
Ohajunwa (Zimbru)
8
I.Oppong (Spartanii)
7 (2)
V.Răileanu (Zimbru)
6
Joao Paulino (Zimbru)
6 (1)
Gînsari (Milsami)
5
Mamuchashvili (Sheriff)
5 (2)
Căruntu (Petrocub)
4
Akanbi (Sheriff)
4
A.Allach (Sheriff)
4
Rebenja (FC Bălți)
4
C.Ferreira (FC Bălți)
4
Dedechko (Zimbru)
4 (3)
Asistenți după etapa a 13-a
Badolo (Sheriff)
8
Ambros (Petrocub)
5
Djou (Zimbru)
5
Silva (FC Bălți)
5
Ohajunwa (Zimbru)
4
Lisu (Milsami)
4
Mamuchashvili (Sheriff)
3
Gînsari (Milsami)
3
Zohouri (Sheriff)
3
Lambarschi (Milsami)
3
A.Antoniuc (Milsami)
3
N.Rotaru (Spartanii)
3
S.Cojocari (Zimbru)
3